Depremdeki vefat edenleri unutmak için mi bağış toplandı çünkü her şey eski haline dönüyor?

Buhün bile canlı kalabilen varken orada tuhaf değil mi tv eskisi gibi dizi döndürüyor. Sizce de fazla unutkan değil miyiz? Bu nedenle sürekli aynı şeyleri yaşıyoruz. 5 10 müteahhit tutuklanır konu kapanır. Tekrar kaçaklara devam... Türk halkının yapısını bilmek beni üzüyor.

Depremdeki vefat edenleri unutmak için mi bağış toplandı çünkü her şey eski haline dönüyor?
Cevapla