AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
Küçük görüp kendini kaf dağında görenler sevinebilir artık
Geç Kalındı.
Şu yorumlarda hala hükümeti aklamaya çalışanlar var İnanılır gibi değil.
Allah rahmet eylesın. Gariban bir çocuktu keşke daha iyisini yaşasaydı.
Daha hayatını yaşamaya yeni başlamıştı. Çok erken gitti maalesef❤️😔
Pek sevmezdim ama Allah rahmet eylesin kimse böyle bir ölümü haketmez
her şeyin başında bir can.. Allah rahmet eylesin.
Tanımıyorum ama insan ayırmaksızın kayıplar insanı üzüyor. Mekanı cennet olsun.
"ölmedi, pirim kasmak için ortaya çıkmıyor" diyenler kendilerinden utanıyordur umarım...
Z kuşağı linç ettiği fenomenin ardından timsah gözyaşları döküyor.
Yazık be ben sevmiştim gerçeklik hissin kayboldu artık öldüğüne inanmıyorum nedense
Gariban. Allah rahmet eylesin, kimseye zarar vermeyecek bir tipti.
Çok çok üzüldüm, Allah öbür dünyasında rahat ettirsin o kadar zorbalığa dayandı çocuk
tanımıyorum bu kadar insanımız vefat etmişken binş goze sokmakfa saçma allah rahmet eylsin
Diğer vefat edenlerden bir farkı yok Allah hepsine rahmet eylesin.
Allah rahmet eylesin kardeşlerim ölüm işte zamanı yok
Fazla olmasada onyargilarim vardi. Tiktok yuzunden.
Orada nice Tahaları kaybettik.
Hepsi derinden sarsmış, hepsi sorgulatmıştır.
Binlerce kişi öldü sırf internette diye birini özel yapmıyor bu durum.
Nasıl üzülmedim diyebiliyor insanlar? Sönen bi hayat var ortada
Çok üzüldüm aslında takip ettiğim biri değildi ama çok gençti çocuk Allah ailesine sabır versin
Pek tanıdığım biri değildi ama herkes gibi ona da çok üzüldüm
Allah rahmet eylesin ama bilip bilmeden geç kalındı demek uygun olmaz
Takip etmesem de çok üzüldüm. Genç yasta hayatını kaybetti. Allah rahmet eylesin 😔
Hadi be, daha sabah haberlerine bakıyordum. Allah rahmet eylesin 🙏🏻
Günlerce enkaz altında canlı kaldı cikarilsaydi kurtulurdu
Ölüsüne bile iftiralar atıldı... Bucncicuga çok üzülüyorum.. Allah rahmet eylesin
Ay yazik cok uzuldum Şu an . Allah rahmet eylesin 😢😢😢
Haber gerçek mi? Herkes ayrı bir şey söylüyor
evet maalesef gercek dilan polat söyledi
Allah rahmet eylesin
Zaten en kötü şeyler hep iyi kalpli insanların başına geliyor
Her gün profiline giriyordum. Belki kurtuldum iyyim arkadaşlar yazar diye. Üzüldüm. Mekanı cennet olsun.
tanımıyorum kendisini tiktokdaki gönderilerinide izlemedim ama seveni çokmuş bunu gördüm ailesine baş sağlığı diliyorum kolay değil 2 evlatlarını kaybetmişler mekanları cennet toprakları bol ailye sabırlar diliyorum
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun😔Kimseye bir zararı yoktur ama insanlar minik bir çocuğu yaşamaktan bezdirdi hep ölmek istiyorum diyordu neyi çağırırsan o gelip buluyormus Allah kederli ailesine ve sevenlerine sabır versin🙏
O kadar üzüldüm anlatamam sanki kendi kardeşimmiş gibi allah mekanını cennet etsin nur içinde yatsin umarım hepsi
kendisini takip etmiyorum haksiz yere göge cikarilmis biriydi.. ölü arkasindan kötü konusulmaz derler o yuzden fazla yoruma gerek yok.
geç kalındı diye bir şey yok hem kendi binası hem yandaki bina üstlerine devrilmiş.
saf biriydi gereksiz yere linç yiyip duruyordu üzüldüm
Allah rahmet eğlesin. Olay cok baskalasti farkli seyler var diye sosyal medyaya fitne yayip o aileye acisini yasatmayan dilan polat mutludur
Ben izlemiyordum hiç ama yazık oldun bikere cok aglamiş fakir fakir deyip durmayin diye ne vicdansiz bizim millet iyi falan değilsiniz asla
Allah rahmet eylesin yakın bi arkadaşımla yakındı iyi biriydi
Geç kalınmadı sadece vefat etmişdi ama geç söylediler vefatini
Çok üzüldüm çok… Hep iyiler gidiyor zaten
Bazı insanların öleceği içine doğarmış ah taha sanada doğdu demek.
Allah rahmet eylesin takip etmezdim 1 2 sefer dekkeldi sadece deprem sonrası organizasyon da büyük sıkıntı vardı bence
Çok takip etmesemde çok linçlendiğini biliyorum yazık günah vicdanları rahat mı acaba Allah ailesine sabır versin mekanı cennet olsun.
Hep biri ölünce değeri bilinir zaten, 1 ay önce çocukla ilgili dalga geçiyordu herkes hep karşıma çıkıyordu reelsde veya tt
Allah rahmet eylesin, hep yemek videoları paylaşmasına denk gelirdim. Dış görünüşüyle dalga geçen çoktu, üzüldüm.
Allah rahmet eylesin çok iyi bir insandı. Bu dünyaya fazla iyiydi
Göz göre göre öldürdüler çok severdim Taha'yı çok çok çok geç kalındı
Allah rahmet eylesin. Yeni yeni maddi durumu düzeliyordu
Allah ailesine sabir versin üzüldüm daha gençti
Geç kalınmadi tatlim , kaldığı bina 9 katlı imiş 1. katinda imiş artı çevredeki 3 4 bine hepsi birbirine girmiş o yüzden bu kadar zor oldu. Hatta taha diye gidip 45 can daha kurtardilar...
Allah rahmet eylesin çocukla zamanında çok dalga geçtiniz bakın işte bugün varız yarın yokuz
Kendisi de öldü maalesef czn burak da açıkladı mekanı cennet olsun 🥺
Rabbim şu yaşadığı depremi günahlarına kefaret eylesin, cennetini nasip etsin 😥
Allah rahmet eylesin, geride kalan sevdiklerine sabır versin.
Çok üzücü. Allah rahmet eylesin. Gencecik bir kardeşimizdi
Herkes üstünden prim kasmaya çalıştı çocuğun cinsel yönelimini bile açıkladılar
Allah rahmet eylesin sevdiklerine sabır versin Rabbim mekanı cennet olsun
Her şeyi eleştirildi sonunda kocaman bir hiç kaldı. Nur içinde yatsın 🙏🥀
Yazik oldu gençten bir delikanliydi. Ama kader iste
Hiç linclenmemesi gerekiyordu. Çok üzüldüm, üzüldük.
Çocuğa o kdr kotu seyler dediler Çok yaşa dediler şimdi sevinsinler.3 günlük dünya da kimseyi kırmaya değmezmiş umarım anlarlar bunu