bir gün de beni şaşırt be Türkiye'm... Karar bugün verilmiş. Cengiz Holding'in sahibi olduğu Eti Alüminyum şirketine 3 milyar 10 milyon TL'lik teşvik kararı çıkmış. Dün #TürkiyeTekYürek programında Cengiz Holding 3 milyar TL bağışlamıştı.


bir gün de beni şaşırt be Türkiye'm... Karar bugün verilmiş. Cengiz Holding'in sahibi olduğu Eti Alüminyum şirketine 3 milyar 10 milyon TL'lik teşvik kararı çıkmış. Dün #TürkiyeTekYürek programında Cengiz Holding 3 milyar TL bağışlamıştı.


İyi de o sadece cengiz holding'e özel bir karar değil, tüm firmalar için yapılan bağışlar vergiden düşecek diye CB kararı çıktı sonuçta. İsteyen firma vergi ödemek yerine bağış yapabilir bu da bağışa teşvik olması için yapılmış bir şey zaten. Yoksa cengiz holding'i günahım kadar sevmem bu milletin a... koyacağız diyen bir insan patronu çünkü.
Dün güzel tiyatro yaptılar zaten, halkın anonim bağışları dışında.. Hele ki o 5 li çetenin yaptığı bağışlar ve kamu bankaları komedi gibiydi resmen.. danışıklı dövüş olduğunu bari bu kadar belli etmeyin dicem de, bu ülkede bunu yiyecek 50 milyon geri_zekalı var.
3 milyar tlnin icinde ins aşağıdaki destekler dahildir yoksa 4 milyar diyelim biz ona. Zaten yardim kampanyasında 80. milyar tlyi kamu kurumları yapti yani senin vergin. Geri kalan 10. milyar vatandaşın destekleri kalan 20. milyarda sagolsun zenginlerden
Cevap
28Cevap
Bizden çıkar yine
Kiziyoruz da neden kiziyoruz.
Cengiz Holdinge ait Eti Alüminyum AŞ tarafından Konya'da yapılacak olan fabrikaya verilen tesvik. Neden sana bana veya × bir sirkete degil de onlara verilmis.
Baska sirketler insanimiza istihdam saglayacak ithalati azaltacak bu ise girmemismi?
Ülkemizde tesvik alan bir tek bu sirketmi var.
Diger tesvik alan sirketler de aldigi tesvigi bagıs olarak geri verseymis keske.
Bu milletin a... koyacağız dediği gün AKP'liler çıkıp Recep Tayyip Erdoğan'a hesap soracaktı.
Bu kim, bu ne diyor, sen nasıl bu mahlukla birliktesin diye...
AKP'liler yalama olmuş, ayar tutmuyor artık.
Sende teşvik verilen bölgelerde yatrım yap sana da verilsin.
Gelişmemiş şehirlerin sanayisini geliştirmek için devlet teşvik verir. Yatırım bedeline, yatırımın yapıldığı teşvik bölgesine göre teşvikin kapsamı değişir
Ohoo bu Türkiye akıllanmadığı sürece daha neler görür. Görüp de anlayabilen yok ki. Mal geldiler mal gidiyorlar bu umursamazlığın bedelini canlarıyla ödemek zorunda kalıyorlar
Asparagas haber olabilir. Adamlar daha dün bağış yaptı birileri bugün foyasını ortaya çıkardı öyle mi? Her b*ka inanmayın
10 milyon kâr edilmiş.
İyi para lakin, birileri için içi doldurulamayacak bir diş kovuğu mevzu.
Güzel para kanka güzel para. . d
Bağışla kar elde etmek mümkün vergiden düş teşvik kap
Akıllı olanı takdir ederim, her ne kadar o aklı uzvu yol edinmediğim ve edinmeyecek olsam da.
Bu mahluk "bu milletin a. k. caz" demişti. Bu küfrü yiyipte "oh şükür" diyen karakterde ki mahluklar buna tek laf etmedikleri gibi onu savunuyorlar. Demekki çok hoşlarına gitmiş
Akkoyunlular anlamıyor , onlarla beraber bizde sürünüyoruz
Offf evet yaa delircemm
Yatırım için teşvik kredisi vermiş, ne var ki bunda?
Onu bosverin sizin vergilerinizle nasılda show yaptılar ilginçs
Bu ülke bunu haketmedi...
Terk ediyorum burayı iflah olmaz bu para delileri
Sıkıntı ya peki bunlar gibi insanların elinden kurtarılmalı
boş ver be bilalciğim bu milletin çiçeğine koyacaz ahaha
Yalan haber... Sahtekar muhalefetin sahte yayınları...
Deprem Yardım Kampanyası için Bankadan elden ödeme yapılıyor mu
İşte işin ilginç yanı bu 300 milyarı vergisi siliniyor ve sonra gelir adada bağış yapıyor ve bu kahraman oluyir ha birde vergiden düşüyor. İşin ilginç yanı onun ödemediği vergiyi halk ödüyor
Parayi kendi ceplerinden vereceklerini dusunmediniz herhalde..
Vergilerden düşülecek olmasına ne demeli. Ülkenin çivisi çıktı artık
Ne desek boş artık. Makarnacı çomarlar bunlarısavunuyor bir de😂
bu milletin alnına koyacağız Recep İvedik 7
Sen de bunu yedin
Hırsızlar. Hırsız ve çetesi
10 milyonu harcamıilar demekki
Şaşırdığın tam olarak nedir?
doğruysa da şaşırmam yalansa da
Ucu her türlü halka dokunur.
Üzücü bi durum, yapıcak bişey yok
Kapattı hemen açığı
On numaraaa 🇹🇷
Sen de bağış yapıp teşvik alaydın
Az kaldı azzzz
Bizim vburda bu fabrika ama karar 2022 diyor
Kanımızı emdiler
Normal normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?