Dolar şu an 30,23 civarlarında. Bana göre de 2024 sonunda en az 37 olur :))

Dolar şu an 30,23 civarlarında. Bana göre de 2024 sonunda en az 37 olur :))

Oynaklık indikatörüne göz atarsanız, aylık oynaklık şu anda 1.1 TL gibi duruyor. Geçen seçim öncesi gibi oynaklık düşme eğiliminde, ama ne kadar düşürebilirlerse o kadar. Seçime kadar ortalama 1 dolar civarı, sonra bir atakla 7 TL'ye kadar çıkabilir, ardından 1.5 TL civarı ortalama oynaklık beklerim. Yani seçimde 34-35 civarı, sonrasında Mayıs gibi 40, Eylül'de 50-55 ile kapatmasını beklerim.
Cevap
33Cevap
40 geçer bence
olur niye olmasin seçimden sonra yine salacaklar orta kademeye orada gelir sonu da 40i bağlar hayırlı olsun 😂 benim gönlüm eurodan yana her daim orası ayrı ndndnd
Seneye tatil turuyla Amerikaya gitmeyi düşünüyorum. şu an kişi başı 55 bin TL. Seneye bir arkadaşımla sözleştik gidecez. Amerikaya gittiğim zaman da kendi branşımdan iş arayışına girecem ve daha gelmemeyi düşünüyorum.
Bizene ne bundan fjfjfjg
@Gizlikullanıcı0034 Sen çatlayasın diye yazdım.
Dolarizasyon merkez bankasının rezervine bağlı olarak artacak kademe kademe. 2024 sonunda en az 35 olmasını bekliyorum
cidden artık bunu durdurmaları gerek yoksa dolar 100 geçer..
40 olması yıl sonunu bulacak mıymış? İyi bari.
Bana göre de 38 olur
Bakalım hangi at kazanacak bdnf
Bu sorunun cevabı, İstanbulun başkanı kim olur sorusunda...
Normal değil mi zaten yabancı yatırımcı 60 beklentisi taşıyorken.
Dolar sîkimin boyunu geçerse ülkeyi terk ederim diyen biri vardı nerde o
Ülkeyi terketti o kişi.
😆
Enflasyon kaç bekliyorsan ekle 30’un üstüne işte. Enflasyon %25 olur diyorsan dolar da 37,5 olur.
devlet yetkilileri dediyse olmaz milleti koparmak için diyorlardır
Yeter valla bıktım ya
50 olacak herkes varını yoğunu dolara yatırsın
Gurbetçilerin vatan aşkı kabaracak demek ki
Doları sabitlemek neden mümkün değil?
36 dan ötesini görmez
Okey kimdeyse atsın artık
Tek sorun Ekonomi değil problem orada
Neye binaen bu pariteyi paylaşıyorsun
İyimser bir tahminde bulunmuş
Sıştık
bence 45 50 TL
40 kesin olur
Yeter mk
50 yi görür
Bi 38 görür
50 olacak
Olur bencede
Geçebilir
olsun be bir kulağımın arkası kalmıştı
Hükümet değişene kadar 70-80 olur
60 tl olur en az
Olur inanıyorum
50 olur
45...
Kâr yaparim ben
40 ta kalırsa…
Doru demiş
39 40 da az değil
Ülke kardeşim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?