• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Dolar 12 TL'yi gördü! Sizce Türk Lirası'nı ne kurtarabilir?

kaanartan
kaanartan Takip Et
Xper 6 Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
133
Yapay Zekaya Sor
Bence artık tl'yi hiçbir şey kurtaramaz ama sizce bir çözüm yolu var mıdır, buradan nasıl döneriz?
Dolar 12 TL'yi gördü! Sizce Türk Lirası'nı ne kurtarabilir?
Cevapla
Nasıl Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • HarleyQuinn1905
    HarleyQuinn1905 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 93%
    +1 yıl

    1️⃣Yönetim değişecek
    2️⃣Gerçek ekonomi bakanları gelecek
    3️⃣Reformlar gerçekleşek
    4️⃣🔥 Okullar da 25 yıl gorev yapmış öğretmenler kırmızı kart görüp emekli olacaklar. (5-6 bin TL alan bir ogretmen emekli olup 3.5 bin TL alacak hazineye % 50 ye yakın para girecek. Yeni gelen öğretmenler de 3.5 bin TL ile başlayacak. ( Kimse para yetmiyor demesin emekli olunca en kotu 125 bin TL tazminat alacaklar ❗) , ıssız öğretmenler dışarıda başka işte calismayacak o dışarıda ki iside işsiz başka bir insan yapacak ve issizlik biraz olsun azalacak. Emekli ogretmende gitsin dershaneye ya da evde emeklilik keyfi yapsın ❗
    5️⃣ Milletvekili ve Cumhurbaşkanı maaşları azaltılacak.
    6️⃣ Siyasetçilerin kullandıkları araba modelleri düşürülecek. kiralama yerine satın alinip uzun yıllar kullanılacak.1 m t Lik araba alacaklarına 250 bin TL Lik bir araba kullanacaklar ❗
    7️⃣ Her masraf kaydı tek tek denetlenecek.
    8️⃣Meslek liseleri ve fen liselerine yüksek derecede yatırım yapılacak. İmam hatiplere ödenek azaltılacak. Diyanet giderleri de min. Düzeyde tutulacak.
    9️⃣ Halka verilen yardımlar tek tek araştırılacak. şehirlerde iyi olupta yardım alan çok var. Dilencilere de izin verilmeyecek onlara iş bulunacak eğer çalismazsa tekrar 3 defa bulunacak tekrarı halinde 3 defa dilenirse hapse girecek.
    1️⃣0️⃣ İnsanlara milli degerker yuklecek.
    1️⃣1️⃣ Çiftçiden pazara kadar gelen ürünler incelecek aracılar işi abartirsa ceza kesilecek. gerekirse devlet bu işi kendi yapacak ❗ ve bu da ucuz yiyecek demek.
    1️⃣2️⃣ Disaridan ham madde alınıp işlenip dışarıya satılacak. ülkeden ham madde çıkışı bazı ürünlerde yasaklanacak ( değerli maden ) ,

    Bu şekilde devam ederse kısa sürede ülke KALKİNİR ve refah düzeyi yükselir.

    5
    2 Yorumla
    • çikolataçikilop
      çikolataçikilop
      +1 yıl

      bunların biri bile olmaz emin ol uğraşmazlar

      Yorumla
    • HarleyQuinn1905
      HarleyQuinn1905
      +1 yıl

      Olmaz zaten 😬😬 olsa ülke KALKİNİR çünkü

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Nova_18
    Nova_18 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 84%
    +1 yıl

    Kurtaracak bir adam falan göremiyorum Türkiye'de,2001 deki krizde MB vs daha bağımsız ve aklı selim kişiler tarafından yonetilirken bir kur krizi yaşanmış ve kemal derviş getirilmişti çıkış için, şimdi ne olur bilmiyorum ama kimse kriz falan olduğunu bile kabul etmiyor ve bu günkü durum sadece bir kur krizi değil, birçok farklı etmen var. Venezuella gibi oluruz hatta daha beter oluruz emin ol, Venezüella ne kadar ABD karşıtıda olsa özünde hristiyan bir ülke ve Avrupa ABD gibi ülke kamuoyunda bir karşılıkları var. Biz ancak Suriye gibi falan olabiliriz.Çozum erken seçim ve bir iki yıl sıkı tedbirler ve kemer sikmayla belki toparlanabikir, belki diyorum seçilecek yeni kişiler aklı selim kişiler olur mu, ya da seçimi kazanabilirmi bu dahi muallak, seçim olur mu buda belli değil, yarın 2023 olsa ve seçim yapmıyorum dese kim nasıl bir aksiyon alabilir ülkede hangi kurum kaldı dur diyebilecek, oda yok bana göre.

    0
    0 Yorumla
  • deadalus
    deadalus Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 50%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 390 cevap paylaştı.

    Zamanında Kemal Derviş kurtardı birileri üstüne çöktü simdi yine kim nasıl kurtarır bilmiyorum ama öyle bi anda kurtulma ihtimali yok simdi önlem alınsa bile bi kaç yıla anca dengelenir ondan sonra düzeltme yoluna ancak bakılır sonucta bu hele bi anda gelmedi en az on yıldır bu hale geleceğini söyledik ama kimse inanmadı dinlemedi hersey çok iyi çok güzel dedi artık bende onlara inanıyorum ekonomimiz çok iyi çok güzel dünya lideri kiskanilasi cilt cilt kitabı yazilasi o yüzden lütfen kötü diye lobicilik yapmayalım 😉🤣🤣

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

49

Cevap

69

Cevap

  • Boredom1996
    Boredom1996 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Biz hunlardan beri var olan bir milletiz. Kaç kere imparatorluk kurduk. Her kurulan devlet maalesef günümüzün liderlerini yaşadı. Ama şöyle de bir şey var. Bilinen en eski ırklardanız. Dünya tarihinin başından beri varız. Hatta dünya tarihinde olan bütün önemli olaylarda adımız var. Biz hep vardık hep var oluruz. O zamanlarda da böyle liderler vardı, o zamanlarda da ekonomi kötüydü, o zamanlarda da şavaştan kaçan vardı. Her dönem hain, devlet yönetmekten aciz insanlar çıkıyor. Her dönem kahramanlarda çıkıyor. Tarih okuyan her birey Asya hun devletinden beri başımıza nasıl şeyler geldiğini bilir. Şu an 7 bağımsız türk devleti varsa. Benim ümidimi kimse kaybettiremez

    2
    0 Yorumla
  • girl_said
    girl_said Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    dünyadada bi kriz var. norveçte akrabamız var orada da sürekli benzine zam geliyo diyor benim hatırladığım 18 tl idi ama 24 tl olmuş litresi birkaç ayda... salgın dünya ekonomisini çok sarstı. Türkiye de dünya ülkeleri nasıl kalkacaksa öyle kalkacak... yerli üretim artmalı ki yurtdışına dolar çıkışı azalmalı bence...

    1
    4 Yorumla
    • LOSTREAL
      LOSTREAL
      +1 yıl

      Maaşı da 20 bin mi birim olarak bakım şuna lütfen her şeyi TL ile Çarpmayın

      Yorumla
    • girl_said
      girl_said
      +1 yıl

      kendi paralarına göre devamlı zam geliyor onu anlatmaya çalışıyorum şu kadar krondan bu kadar krona çıktı desem fark edecek mi. daha iyi anlaşılsın diye uğraşıp Tl ye çeviriyorum ona bile laf ediyorsunuz...

      Yorumla
    • LOSTREAL
      LOSTREAL
      +1 yıl

      Salgın bütün dünyayı etkiledi ama en çok darbeyide Türkiye yedi iktidarın da beceriksizliği eklenince buna kaçınılmaz bir artış ortaya çıktı

      Yorumla
    • girl_said
      girl_said
      +1 yıl

      sen Türkiyedesin Türkiyede medya ne derse onu biliyorsun her ülke ençok kendinin etkilendiğini sanıyor. brezilya hindistan çin arjantin vb. bunlar çağ mı atladı. çöküşe geçtiler. afrika ülkeleri aşı dahi bulamadı. sanayi ülkeleri üretim yapamadı ki satabilsin... gibi işte. siyaseti de sevmem bunu atışmaya dönüştürmeyelim lütfen...

      Yorumla
  • orcanius
    orcanius Takip Et
    Yoda Yaş: 103 , eic 83%
    +1 yıl

    "Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi"ni okuyun, araştırın.
    Tarihi tarafsız, objektif olarak araştırın.
    Geleceğinizi asla ve asla günübirlik menfaatlerinize karşı satmayın ve en önemlisi geleceğinize yatırım için çocuklarınızı ( veya yakın çocuklarınızı ) bu değerlerle yetiştirin.

    Gerisi zaten gelir.

    Sevgiler.

    1
    0 Yorumla
  • asroma27
    asroma27 Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 49%
    +1 yıl

    Taktik çin in uyguladığı taktik olabilir. Çin gibi parayı daha da değersizleştirip ithalatın önünü kesip iç piyasa da üretimin artması için bir hamle olabilir. Çin gibi üretilen ürünlerin yurt dışına uygun fiyata ihraç yöntemi ile kazandırılabilir. ya da ben çok iyimserim. Durum şu an için kötü evet ama plan nedir neler oluyor hiç bir fikrim yok.

    0
    0 Yorumla
  • Krank
    Krank Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 56%
    +1 yıl

    Koltuk bir hafta boş dursun düşmezse şerefisizim boş koltuk daha çok iş yapar

    4
    0 Yorumla
  • Zat-ı_Şahane_
    Zat-ı_Şahane_ Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 57%
    +1 yıl

    Hicbir b*k kurraramaz. Herkes ülkeden cikmaya baksın. Sorum kaldirilmamali bence gercekleri soyluyorum. Sabah altin alacaktim 663 liraydi, erindim almaya. Birkac saat sonra 711 civarı olmustu şok oldum

    0
    0 Yorumla
  • verwindung
    verwindung Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 94%
    +1 yıl

    İktidar inmedikçe kimse düzelme beklemesin, kaldı ki doların 15 TL olması kesinlikle beklenen bir şeydi, ancak bu iktidar öyle bir iktidar ki, olumsuz yönde ilerleyişi ışık hızıyla yarışıyor, iş icraata gelince de safsatayla kalıyor.

    0
    1 Yorumla
    • erlrld
      erlrld
      +1 yıl

      Peki iktidara kim geçerse düzeltebilir sence

      Yorumla
  • DARKSNOWBAL
    DARKSNOWBAL Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 88%
    +1 yıl

    yerli üretim kullanacaaz suriyeden ıraktan çıkacaz petrol aramıycaz s400 almıcaz silah yapmıcaz siha yapmıcaz modern olacaz bide abd`nin sözünden çıkmadıkmı gör bak nasıl düzeliyor ya her şey...

    0
    0 Yorumla
  • issiziinsizinsafsiz
    issiziinsizinsafsiz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Atatürk den başka kimse bu milletin itibarını kurtaramaz daha. Ama sırf hobi olsun diye gelecek dönem akepeli dövücem sürekli. Maf etti canım devletin itibarını

    0
    0 Yorumla
  • Freeman000
    Freeman000 Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Şu an 12 buçuk artık sihirli bir değnek bekliyoruz başka bir beklentimiz kalmadı..2022 ülkenin ekonomik anlamda çöküş yılı olabilir.. umarım olmaz diyorum ama gidişat öyle gösteriyor.

    0
    0 Yorumla
  • Müzisyen_81
    Müzisyen_81 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45 , eic 99%
    +1 yıl

    Ekonomi üretimle ve doğru para politikalarıyla düzelir ama bu bile zaman alacaktır sanırım , bu duruma gelinmesine neden olanlara ise kalın ayar yaparak bulundukları yerden atarak.

    0
    0 Yorumla
  • Sapik-savar
    Sapik-savar Takip Et
    Bilge Yaş: 56 , eic 60%
    +1 yıl

    Allahtan ekonomiden anlayan biri yönetiyor bizi. Düşünsenize, ya bide anlamasaydı! dolar kim bilir kaç para olur mk.

    1
    0 Yorumla
  • gkhofficial
    gkhofficial Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 71%
    +1 yıl

    faizi % 30 a cek bak nasıl dusuyor ayrıca artık kanırta kanırta yapıyorlar ulkeyı yazık oluyor

    2
    0 Yorumla
  • -neo-
    -neo- Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl

    daha çok gidecek yeri var doların. inat yüzünden bu haldeyiz. 2023 te bi de seçim fiyatlaması yapacak. hop oldu mu 30 tl. buraya yazayım da dursun.

    1
    0 Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Gerçek milli üretim, yerli üretime düşük vergi ve yeni bir yönetim hemde tüm eski siyasilerden farklı.

    0
    0 Yorumla
  • eemmemememi
    eemmemememi Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 59%
    +1 yıl

    Ekonominin merkez bankasının siyasetçilerden alınıp gerçek ekonomistler tarafından idaresi o da bu kadar beterini kurtarmaz o ayrı

    0
    0 Yorumla
  • SilgisiOlan
    SilgisiOlan Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 83%
    +1 yıl

    Unutturarak. Unut 12 dolarla devam etmeye zorla..13 15 dolar olunca bir daha ayaklanır halk. Bir daha örtbaas et unuttur.

    0
    0 Yorumla
  • karanlık_cozmosss
    karanlık_cozmosss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Tl yeni bir iktidar adalet üzerine kurulmuş bir devleti adalet ile yöneten hırsızlık yapmıyan birileri kurtarabilir belki oda belki

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Seçim ile yeni gelecek kişi full üretime dışa bağlantıya keserek
    Boş yere giden paralara durndşyerek
    Hazine garantili köprü timle otoyol hastane gibi yerlere bir dur diyerek dolar TL altına düşer

    0
    0 Yorumla
  • çılgınkurye
    çılgınkurye Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    hükümetin değişmesi düzeltir. bir an önce seçime gitmeliyiz, bu hükümet doların düşmesini değil yükselmesini istiyor.

    0
    0 Yorumla
  • burdartükyok
    burdartükyok Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Ülkenin bu bataktan kurtulması için birçok seçenek var.
    Ama ben artık sanmıyorum. Umudumu kaybettim.
    15 TL olmazsa seviniriz.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bazı ülkelerle ekonomik birlik gurup ve ortak para birimi. AB gibi benzeri bisy. örn türk devletler teşkilatıni geliştirip ortak para birimi olursa belki öyle. veya euroya geçiş. paramız enerji azından değerini korur diye düşünüyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      en azından *

      Yorumla
  • Yasin34re
    Yasin34re Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 71%
    +1 yıl

    Ne kurtarır söyleyim Suriye’den çekilirsek silah yapmayı bırakırsak güçlü ülke olmaktan vazgeçersek Amerika’nın her istediğini yaparsak dolar düşer.

    0
    1 Yorumla
    • CodeGenesis
      CodeGenesis
      +1 yıl

      Aha çomar kafası

      Yorumla
  • zamansızbirben277
    zamansızbirben277 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl

    resmen batıyoruz.. ama Avrupa bizi kıskanıyor saçmalığı

    1
    0 Yorumla
  • Mavişgökyüzü
    Mavişgökyüzü Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Ancak Allah kurtarabilir bizi bu dipsiz kuyudan ümidim tükendi kullarından yana 😓

    1
    0 Yorumla
  • sweetdreams20
    sweetdreams20 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 105 , eic 100%
    +1 yıl

    hiç bir şey yönetim degişir ve iyi icratlar yaparlarsa belki

    1
    0 Yorumla
  • Ms26Ms
    Ms26Ms Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Bas bas paraları piyasaya bir daha mı gelicez dünyaya 🤣🤣

    1
    0 Yorumla
  • __pinhan
    __pinhan Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 45%
    +1 yıl

    Erken seçim gelip işler değişirse bir umut düşmesi.

    1
    0 Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 306 cevap paylaştı.

    Donemezsiniz, 12 ye fixlense yeter ama mümkün değil

    0
    0 Yorumla
  • Akrep-Bir_Adam
    Akrep-Bir_Adam Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 511 cevap paylaştı.

    Özgür demirtaşı ekonomi bakanı yapsalar 6 ay da ülke toparlanır.

    0
    0 Yorumla
  • nedenziz
    nedenziz Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 98%
    +1 yıl

    Tek cozum yolu kullanmamak bizim paramız yok mu da baska ülkenin parasını kullanıyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • SinEMCÜK
    SinEMCÜK Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    ABD ve AB kardeşim Türkiye'yi rahat bırakması veya Azerbaycan Manat'ı kullanmamamız

    0
    9 Yorumla
    • SinEMCÜK
      SinEMCÜK
      +1 yıl

      Kullanmamız***

      Yorumla
    • MedreseliDevrimci
      MedreseliDevrimci
      +1 yıl

      Hahaha

      Yorumla
    • SinEMCÜK
      SinEMCÜK
      +1 yıl

      @MedreseliDevrimci noldu?

      Yorumla
    • MedreseliDevrimci
      MedreseliDevrimci
      +1 yıl

      Tl değer kaybediyor dolar euro artmıyor sabit arap riyali 3 olmuş

      Yorumla
    • SinEMCÜK
      SinEMCÜK
      +1 yıl

      @MedreseliDevrimci ne alaka görüşümle

      Yorumla
    • SinEMCÜK
      SinEMCÜK
      +1 yıl

      ABDoçu ve AB Türkiye'yi rahat bırakması veya Azerbaycan Manat'ı kullanmamız bizi kurtarabilir yazdım sadece

      Yorumla
    • MedreseliDevrimci
      MedreseliDevrimci
      +1 yıl

      Manat kullanmak azerbaycanı kurtarıyor mu ki bizi kurtarsın azerbeycan bizden çok daha fakir yasiyor

      Yorumla
    • SinEMCÜK
      SinEMCÜK
      +1 yıl

      @MedreseliDevrimci 1 Manat, 50 cent. Türkiye de Manat kullansa, üretim, satın alım, alım gücüm vesaire sabit kalmaz mı? Hatta bunlar daha fazla artmaz mı? Ve Manat hatta daha çok değer kazanmaz mı?

      Yorumla
    • MedreseliDevrimci
      MedreseliDevrimci
      +1 yıl

      Haha bu işler böyle mi yürüyor sanıyorsun gercekten😂😂 bir bak bakalım azerbeycanda asgari ücret kaç manat? Para değeri öyle hesaplanmiyor

      Yorumla
  • HissizProfil
    HissizProfil Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu saatten sonra ülkenin revülüasyon ilan etmesi gerek

    0
    0 Yorumla
  • Sıwar
    Sıwar Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 74%
    +1 yıl

    Uzun dönemde doğru kararlar ve stratejiler uygulanırsa düzelme ihtimali var.

    0
    0 Yorumla
  • BehruzuFurkan
    BehruzuFurkan Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Boş koltuk kurtarır bkz. berat redflag istifa ettikten sonra dolar düşmeye başlamıştı

    0
    0 Yorumla
  • Kerem_izmir
    Kerem_izmir Takip Et
    Bilge Yaş: 48 , eic 82%
    +1 yıl

    Bu saatten sonra süper menide getirseler durduramazlar tek çare seçim

    0
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Acilen düşmesi gerek. Ülkeyi yönetenleri değiştirmek gerek :D bu da halkın elinde

    0
    0 Yorumla
  • Ragnar_Lodbrok
    Ragnar_Lodbrok Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Kripto paraya geçelim de daha stabil paramız olsun. Btc son bir ayda TL kadar oynamadı.

    0
    1 Yorumla
    • SirenHead
      SirenHead
      +1 yıl

      :D çok mantıklı bir yaklaşım

      Yorumla
  • kartal10l
    kartal10l Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Turk lirasini hicbirsey kurtarmazda kendime yanıyorum 3 ay once gramı 500den sattım altinları pof

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Dışa bağımlılığın en aza indirilmesii, onu yapabilecek kapasitede insanlar var mı ülkede? Hayır tabi ki..

    1
    10 Yorumla
    • DARKSNOWBAL
      DARKSNOWBAL
      +1 yıl

      heee vestel kullanabilirmisin mesela
      ?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tek sorun Vestel kullanmamamız mıydı isisjsj kuru fasulyeyi yurt dışından ithal ediyoruz

      Yorumla
    • DARKSNOWBAL
      DARKSNOWBAL
      +1 yıl

      Türk malı kullanmamız önemli olan bu yerli üretim kullanabilirmisin diyorum yani.
      neden ithlazorlamı aldırıyorlar sana ithal mürnüpeki?
      ispir fasulye al köylü ayşe abladan öyleyse, neyin cakasını atıyosun yani sen ben onu anlamaım?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onları almama gerek yok emin ol köyde kendimiz yetiştiriyoruz herkes bağ bahçede yetiştirsin o zaman ya bu yaz pazardan marketten ne meyve aldım ne sebze domates salatalık kabak bamya barbunya Ayşe kadın fasulyesi ceviz çilek erik kış da aynı şekilde elma ayva zeytinyagiji kendi zeytinimizden cektiriyoruz lahana karnabahar balkabağı şu an aklıma gelenler bunlar daha sayayım mı tavuklarimiz var yumurtalar ondan süt komşumuzdan babam arıcı has bal üretiyor telefonum Vestel değil Xiaomi emin ol herkes benim cevremdekilerin yaptığının çeyreğini yapsa bu ülke kalkınır

      Yorumla
    • DARKSNOWBAL
      DARKSNOWBAL
      +1 yıl

      aynı şeyden bahsediyoruz farkındaysan ama ixomi de kullanma bence birileri başlamalı buna ama dediğin gibi dıştan almadımı kendini bir halt sanmayanlar var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Elimden geldiğince hazır gıdalarda Torku ürünleri almaya çalışıyorum çünkü kaliteli ama geçen yıllarda Vestel tablet aldık kardeşime yemin ederim 1 ay gitmedi bozuldu serviste de sorun çıkarıyorlar adam gibi üretseler kullanırım

      Yorumla
    • DARKSNOWBAL
      DARKSNOWBAL
      +1 yıl

      zaman ile her şey aşılır inşallah önceden cin malı diye herkes dalga geçerdi küçümser ve almak istemezdi insanlar hatırlar ise. Ama gelinen yer ortada zamanla her şey güzel olacak inşallah ama dediğim gibi birlik ve beraberlik önmeli malesefki herkes ayrı yere çekiyor allah zonumuzu hayr eylesin. saygılar güzel insan.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Almanya krizden nasıl kurtuldu dışa bağımlılığı azaltarak ve dışarı sürekli ihracat yaparak ama biz yapamayız o kapasite disiplin bizde yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dediğin gibi ikimiz de aynı seyden bahsediyoruz kusura bakma Vestel deyince benim cinlerim tepeme çıkıyor atarlandım biraz umarım ülkenin durumu iyiye gider, iyi günler

      Yorumla
    • DARKSNOWBAL
      DARKSNOWBAL
      +1 yıl

      vestel sadece bir örnekti önemsediğim yerli kullanımdı teşeşkür ederim güzel insan saygılar.

      Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    bu iktidarla olmayacağı kesin..
    ne zaman konuşma yapsa, bir darbe daha yiyoruz..

    2
    1 Yorumla
    • _GAYGünlükleri_
      _GAYGünlükleri_
      +1 yıl

      evet doğru

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İş savaş Türkiye iç savaşı gerekiyor yakında Türkiye Suriye gibi olacak planlarımız tıkır tıkır işliyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    her ay sabit döviz geliyor bana nereden diye sormayın. Zamanında 15 bin oldu diye şaşırıyordum şu an 42 bin oldu millet vekili maaşını geçti herhalde :D

    0
    0 Yorumla
  • TayyarRA
    TayyarRA Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 873 cevap paylaştı.

    Tanrı bile kurtaramaz bu saatten sonra Türk lirasını

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yükselsin abi. 1 günde 1 milyar kar yaptım devamke.

    0
    5 Yorumla
    • Sorumacevapyazarmsnz
      Sorumacevapyazarmsnz
      +1 yıl

      1milyar TL mi sen zengin olmuşsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Sorumacevapyazarmsnz aynen artık bende zenginim

      Yorumla
    • Axxxxxxx1
      Axxxxxxx1
      +1 yıl

      İşte bunlar da iki kuruş dolar yapınca kar yaptım zannediyor yarım akıllılar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Axxxxxxx1 sen ne diyorsun özürlü ironi yapıyorum ben her şeye atlama kucakta bulursun kendini sonra.

      Yorumla
    • Axxxxxxx1
      Axxxxxxx1
      +1 yıl

      🤢🤢🤮🤮

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    film koptu, maalesef bittik. yukarı yönlü seyir durdurulamıyor dizginlenemiyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Zikerler TL'yi bro hem altından hem dolardan kardayım

    0
    1 Yorumla
    • MaskedpyshicRobe
      MaskedpyshicRobe
      +1 yıl

      O kar yine senden benden çıkacak ne de olsa burada yaşıyorsun

      Yorumla
  • apro45
    apro45 Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Bitcoin kurtarır ama en güzel çözüm hükümetin değişmesi ve piyasaya müdahale etmemesi

    0
    0 Yorumla
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 46
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Üretim miktarı artmalı

    0
    0 Yorumla
  • LOSTREAL
    LOSTREAL Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Doların elinden bizi kim kurtaracak asıl sorulması gereken soru bu

    0
    0 Yorumla
  • Sᡶerk
    Sᡶerk Takip Et
    Xper 3 Yaş: 38
    +1 yıl

    Türk parasını abd kurtarır başka biri kurtarmaz taviz vere vere 🤣🤣🤣🤣🤣

    0
    0 Yorumla
  • itsmeDiarina
    itsmeDiarina Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Ben artık dolara bakmayı bile bıraktım bu saatten sonra türk lirasını kurtarmak zor

    0
    0 Yorumla
  • Rayan2
    Rayan2 Takip Et
    Master Yaş: 50
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 532 cevap paylaştı.

    Acilen ülke seçime gitmeli. Başka kurtuluş yok.

    2
    0 Yorumla
  • Hdhdhshdlds
    Hdhdhshdlds Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 30%
    +1 yıl

    Ohhh çok iyi girdi hisseddim cnmm

    1
    0 Yorumla
  • Aleyna12212
    Aleyna12212 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 86%
    +1 yıl

    Türk lirasını bu saatten sonra kimse kurtarmaz

    1
    0 Yorumla
  • Kalamamarkadas_
    Kalamamarkadas_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Tl hariç her şey kurtarabilir

    1
    0 Yorumla
  • Attarlıkadın
    Attarlıkadın Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 40%
    +1 yıl

    Hayat çok zor olacak.

    1
    0 Yorumla
  • Tubaacelyaaa
    Tubaacelyaaa Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl

    Hiçbir şey kurtaramaz

    0
    0 Yorumla
  • minikbarbye
    minikbarbye Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Beyinlerin savaşması gerek.

    0
    0 Yorumla
  • uncas71
    uncas71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 42%
    +1 yıl

    Bu millete az bile 20 lira olacak bu

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (58)
Devamını Gör(103)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Dolar 12 TL'yi gördü! Sizce Türk Lirası'nı ne kurtarabilir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizce Türk Lirası nereye kadar değer kaybedecek? 8 cevap verildi
Türkiye Bankalar Birliği Başkanı, "Yıl sonu dolar 39-40 TL olur" demiş. Sizce kaç TL olur? 42 cevap verildi
Parayla saadet olmaz sözündeki para Türk Lirası mıdır? 131 cevap verildi
Türk lirası daha ne kadar değer kaybedebilir sizce? 16 cevap verildi
Numan Kurtulmuş "Türk lirasını dövize yatırmak ahlaksızlıktır" dedi! Kimler dövize parasını... 31 cevap verildi
"Parayla saadet olmaz" sözündeki para Türk lirası mı? 64 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨