Bence artık tl'yi hiçbir şey kurtaramaz ama sizce bir çözüm yolu var mıdır, buradan nasıl döneriz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yıl1️⃣Yönetim değişecek
2️⃣Gerçek ekonomi bakanları gelecek
3️⃣Reformlar gerçekleşek
4️⃣🔥 Okullar da 25 yıl gorev yapmış öğretmenler kırmızı kart görüp emekli olacaklar. (5-6 bin TL alan bir ogretmen emekli olup 3.5 bin TL alacak hazineye % 50 ye yakın para girecek. Yeni gelen öğretmenler de 3.5 bin TL ile başlayacak. ( Kimse para yetmiyor demesin emekli olunca en kotu 125 bin TL tazminat alacaklar ❗) , ıssız öğretmenler dışarıda başka işte calismayacak o dışarıda ki iside işsiz başka bir insan yapacak ve issizlik biraz olsun azalacak. Emekli ogretmende gitsin dershaneye ya da evde emeklilik keyfi yapsın ❗
5️⃣ Milletvekili ve Cumhurbaşkanı maaşları azaltılacak.
6️⃣ Siyasetçilerin kullandıkları araba modelleri düşürülecek. kiralama yerine satın alinip uzun yıllar kullanılacak.1 m t Lik araba alacaklarına 250 bin TL Lik bir araba kullanacaklar ❗
7️⃣ Her masraf kaydı tek tek denetlenecek.
8️⃣Meslek liseleri ve fen liselerine yüksek derecede yatırım yapılacak. İmam hatiplere ödenek azaltılacak. Diyanet giderleri de min. Düzeyde tutulacak.
9️⃣ Halka verilen yardımlar tek tek araştırılacak. şehirlerde iyi olupta yardım alan çok var. Dilencilere de izin verilmeyecek onlara iş bulunacak eğer çalismazsa tekrar 3 defa bulunacak tekrarı halinde 3 defa dilenirse hapse girecek.
1️⃣0️⃣ İnsanlara milli degerker yuklecek.
1️⃣1️⃣ Çiftçiden pazara kadar gelen ürünler incelecek aracılar işi abartirsa ceza kesilecek. gerekirse devlet bu işi kendi yapacak ❗ ve bu da ucuz yiyecek demek.
1️⃣2️⃣ Disaridan ham madde alınıp işlenip dışarıya satılacak. ülkeden ham madde çıkışı bazı ürünlerde yasaklanacak ( değerli maden ) ,
Bu şekilde devam ederse kısa sürede ülke KALKİNİR ve refah düzeyi yükselir.52 Yorumla- +1 yıl
bunların biri bile olmaz emin ol uğraşmazlar
- +1 yıl
Olmaz zaten 😬😬 olsa ülke KALKİNİR çünkü
En İyi Cevaplar
Kurtaracak bir adam falan göremiyorum Türkiye'de,2001 deki krizde MB vs daha bağımsız ve aklı selim kişiler tarafından yonetilirken bir kur krizi yaşanmış ve kemal derviş getirilmişti çıkış için, şimdi ne olur bilmiyorum ama kimse kriz falan olduğunu bile kabul etmiyor ve bu günkü durum sadece bir kur krizi değil, birçok farklı etmen var. Venezuella gibi oluruz hatta daha beter oluruz emin ol, Venezüella ne kadar ABD karşıtıda olsa özünde hristiyan bir ülke ve Avrupa ABD gibi ülke kamuoyunda bir karşılıkları var. Biz ancak Suriye gibi falan olabiliriz.Çozum erken seçim ve bir iki yıl sıkı tedbirler ve kemer sikmayla belki toparlanabikir, belki diyorum seçilecek yeni kişiler aklı selim kişiler olur mu, ya da seçimi kazanabilirmi bu dahi muallak, seçim olur mu buda belli değil, yarın 2023 olsa ve seçim yapmıyorum dese kim nasıl bir aksiyon alabilir ülkede hangi kurum kaldı dur diyebilecek, oda yok bana göre.
00 Yorumla
Para & Ekonomi konusunda 390 cevap paylaştı. Zamanında Kemal Derviş kurtardı birileri üstüne çöktü simdi yine kim nasıl kurtarır bilmiyorum ama öyle bi anda kurtulma ihtimali yok simdi önlem alınsa bile bi kaç yıla anca dengelenir ondan sonra düzeltme yoluna ancak bakılır sonucta bu hele bi anda gelmedi en az on yıldır bu hale geleceğini söyledik ama kimse inanmadı dinlemedi hersey çok iyi çok güzel dedi artık bende onlara inanıyorum ekonomimiz çok iyi çok güzel dünya lideri kiskanilasi cilt cilt kitabı yazilasi o yüzden lütfen kötü diye lobicilik yapmayalım 😉🤣🤣
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
49
Cevap
69Cevap
+1 yılBiz hunlardan beri var olan bir milletiz. Kaç kere imparatorluk kurduk. Her kurulan devlet maalesef günümüzün liderlerini yaşadı. Ama şöyle de bir şey var. Bilinen en eski ırklardanız. Dünya tarihinin başından beri varız. Hatta dünya tarihinde olan bütün önemli olaylarda adımız var. Biz hep vardık hep var oluruz. O zamanlarda da böyle liderler vardı, o zamanlarda da ekonomi kötüydü, o zamanlarda da şavaştan kaçan vardı. Her dönem hain, devlet yönetmekten aciz insanlar çıkıyor. Her dönem kahramanlarda çıkıyor. Tarih okuyan her birey Asya hun devletinden beri başımıza nasıl şeyler geldiğini bilir. Şu an 7 bağımsız türk devleti varsa. Benim ümidimi kimse kaybettiremez
20 Yorumladünyadada bi kriz var. norveçte akrabamız var orada da sürekli benzine zam geliyo diyor benim hatırladığım 18 tl idi ama 24 tl olmuş litresi birkaç ayda... salgın dünya ekonomisini çok sarstı. Türkiye de dünya ülkeleri nasıl kalkacaksa öyle kalkacak... yerli üretim artmalı ki yurtdışına dolar çıkışı azalmalı bence...
14 Yorumla- +1 yıl
sen Türkiyedesin Türkiyede medya ne derse onu biliyorsun her ülke ençok kendinin etkilendiğini sanıyor. brezilya hindistan çin arjantin vb. bunlar çağ mı atladı. çöküşe geçtiler. afrika ülkeleri aşı dahi bulamadı. sanayi ülkeleri üretim yapamadı ki satabilsin... gibi işte. siyaseti de sevmem bunu atışmaya dönüştürmeyelim lütfen...
"Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi"ni okuyun, araştırın.
Tarihi tarafsız, objektif olarak araştırın.
Geleceğinizi asla ve asla günübirlik menfaatlerinize karşı satmayın ve en önemlisi geleceğinize yatırım için çocuklarınızı ( veya yakın çocuklarınızı ) bu değerlerle yetiştirin.
Gerisi zaten gelir.
Sevgiler.10 YorumlaTaktik çin in uyguladığı taktik olabilir. Çin gibi parayı daha da değersizleştirip ithalatın önünü kesip iç piyasa da üretimin artması için bir hamle olabilir. Çin gibi üretilen ürünlerin yurt dışına uygun fiyata ihraç yöntemi ile kazandırılabilir. ya da ben çok iyimserim. Durum şu an için kötü evet ama plan nedir neler oluyor hiç bir fikrim yok.
00 YorumlaKoltuk bir hafta boş dursun düşmezse şerefisizim boş koltuk daha çok iş yapar
40 Yorumla
+1 yılHicbir b*k kurraramaz. Herkes ülkeden cikmaya baksın. Sorum kaldirilmamali bence gercekleri soyluyorum. Sabah altin alacaktim 663 liraydi, erindim almaya. Birkac saat sonra 711 civarı olmustu şok oldum
00 Yorumla
+1 yılİktidar inmedikçe kimse düzelme beklemesin, kaldı ki doların 15 TL olması kesinlikle beklenen bir şeydi, ancak bu iktidar öyle bir iktidar ki, olumsuz yönde ilerleyişi ışık hızıyla yarışıyor, iş icraata gelince de safsatayla kalıyor.
01 Yorumla
+1 yılyerli üretim kullanacaaz suriyeden ıraktan çıkacaz petrol aramıycaz s400 almıcaz silah yapmıcaz siha yapmıcaz modern olacaz bide abd`nin sözünden çıkmadıkmı gör bak nasıl düzeliyor ya her şey...
00 Yorumla
+1 yılAtatürk den başka kimse bu milletin itibarını kurtaramaz daha. Ama sırf hobi olsun diye gelecek dönem akepeli dövücem sürekli. Maf etti canım devletin itibarını
00 Yorumla
+1 yılŞu an 12 buçuk artık sihirli bir değnek bekliyoruz başka bir beklentimiz kalmadı..2022 ülkenin ekonomik anlamda çöküş yılı olabilir.. umarım olmaz diyorum ama gidişat öyle gösteriyor.
00 Yorumla
+1 yılEkonomi üretimle ve doğru para politikalarıyla düzelir ama bu bile zaman alacaktır sanırım , bu duruma gelinmesine neden olanlara ise kalın ayar yaparak bulundukları yerden atarak.
00 Yorumla
+1 yılAllahtan ekonomiden anlayan biri yönetiyor bizi. Düşünsenize, ya bide anlamasaydı! dolar kim bilir kaç para olur mk.
10 Yorumla
+1 yılfaizi % 30 a cek bak nasıl dusuyor ayrıca artık kanırta kanırta yapıyorlar ulkeyı yazık oluyor
20 Yorumladaha çok gidecek yeri var doların. inat yüzünden bu haldeyiz. 2023 te bi de seçim fiyatlaması yapacak. hop oldu mu 30 tl. buraya yazayım da dursun.
10 Yorumla
+1 yılGerçek milli üretim, yerli üretime düşük vergi ve yeni bir yönetim hemde tüm eski siyasilerden farklı.
00 Yorumla
+1 yılEkonominin merkez bankasının siyasetçilerden alınıp gerçek ekonomistler tarafından idaresi o da bu kadar beterini kurtarmaz o ayrı
00 Yorumla
+1 yılUnutturarak. Unut 12 dolarla devam etmeye zorla..13 15 dolar olunca bir daha ayaklanır halk. Bir daha örtbaas et unuttur.
00 Yorumla
+1 yılTl yeni bir iktidar adalet üzerine kurulmuş bir devleti adalet ile yöneten hırsızlık yapmıyan birileri kurtarabilir belki oda belki
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeçim ile yeni gelecek kişi full üretime dışa bağlantıya keserek
Boş yere giden paralara durndşyerek
Hazine garantili köprü timle otoyol hastane gibi yerlere bir dur diyerek dolar TL altına düşer00 Yorumla
+1 yılhükümetin değişmesi düzeltir. bir an önce seçime gitmeliyiz, bu hükümet doların düşmesini değil yükselmesini istiyor.
00 Yorumla
+1 yılÜlkenin bu bataktan kurtulması için birçok seçenek var.
Ama ben artık sanmıyorum. Umudumu kaybettim.
15 TL olmazsa seviniriz.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbazı ülkelerle ekonomik birlik gurup ve ortak para birimi. AB gibi benzeri bisy. örn türk devletler teşkilatıni geliştirip ortak para birimi olursa belki öyle. veya euroya geçiş. paramız enerji azından değerini korur diye düşünüyorum
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılen azından *
Ne kurtarır söyleyim Suriye’den çekilirsek silah yapmayı bırakırsak güçlü ülke olmaktan vazgeçersek Amerika’nın her istediğini yaparsak dolar düşer.
01 Yorumla- +1 yıl
Aha çomar kafası
+1 yılresmen batıyoruz.. ama Avrupa bizi kıskanıyor saçmalığı
10 Yorumla
+1 yılAncak Allah kurtarabilir bizi bu dipsiz kuyudan ümidim tükendi kullarından yana 😓
10 Yorumla
+1 yılhiç bir şey yönetim degişir ve iyi icratlar yaparlarsa belki
10 YorumlaBas bas paraları piyasaya bir daha mı gelicez dünyaya 🤣🤣
10 YorumlaErken seçim gelip işler değişirse bir umut düşmesi.
10 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 306 cevap paylaştı. Donemezsiniz, 12 ye fixlense yeter ama mümkün değil
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 511 cevap paylaştı.
+1 yılÖzgür demirtaşı ekonomi bakanı yapsalar 6 ay da ülke toparlanır.
00 Yorumla Tek cozum yolu kullanmamak bizim paramız yok mu da baska ülkenin parasını kullanıyoruz.
00 YorumlaABD ve AB kardeşim Türkiye'yi rahat bırakması veya Azerbaycan Manat'ı kullanmamamız
09 Yorumla- +1 yıl
Hahaha
- +1 yıl
Tl değer kaybediyor dolar euro artmıyor sabit arap riyali 3 olmuş
- +1 yıl
Manat kullanmak azerbaycanı kurtarıyor mu ki bizi kurtarsın azerbeycan bizden çok daha fakir yasiyor
- +1 yıl
Haha bu işler böyle mi yürüyor sanıyorsun gercekten😂😂 bir bak bakalım azerbeycanda asgari ücret kaç manat? Para değeri öyle hesaplanmiyor
+1 yılBu saatten sonra ülkenin revülüasyon ilan etmesi gerek
00 YorumlaUzun dönemde doğru kararlar ve stratejiler uygulanırsa düzelme ihtimali var.
00 Yorumla
+1 yılBoş koltuk kurtarır bkz. berat redflag istifa ettikten sonra dolar düşmeye başlamıştı
00 Yorumla
+1 yılBu saatten sonra süper menide getirseler durduramazlar tek çare seçim
00 Yorumla
u +1 yılAcilen düşmesi gerek. Ülkeyi yönetenleri değiştirmek gerek :D bu da halkın elinde
00 Yorumla
+1 yılKripto paraya geçelim de daha stabil paramız olsun. Btc son bir ayda TL kadar oynamadı.
01 YorumlaTurk lirasini hicbirsey kurtarmazda kendime yanıyorum 3 ay once gramı 500den sattım altinları pof
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDışa bağımlılığın en aza indirilmesii, onu yapabilecek kapasitede insanlar var mı ülkede? Hayır tabi ki..
110 Yorumla- +1 yıl
heee vestel kullanabilirmisin mesela
?
Cevap sahibi+1 yılTek sorun Vestel kullanmamamız mıydı isisjsj kuru fasulyeyi yurt dışından ithal ediyoruz
- +1 yıl
Türk malı kullanmamız önemli olan bu yerli üretim kullanabilirmisin diyorum yani.
neden ithlazorlamı aldırıyorlar sana ithal mürnüpeki?
ispir fasulye al köylü ayşe abladan öyleyse, neyin cakasını atıyosun yani sen ben onu anlamaım?
Cevap sahibi+1 yılOnları almama gerek yok emin ol köyde kendimiz yetiştiriyoruz herkes bağ bahçede yetiştirsin o zaman ya bu yaz pazardan marketten ne meyve aldım ne sebze domates salatalık kabak bamya barbunya Ayşe kadın fasulyesi ceviz çilek erik kış da aynı şekilde elma ayva zeytinyagiji kendi zeytinimizden cektiriyoruz lahana karnabahar balkabağı şu an aklıma gelenler bunlar daha sayayım mı tavuklarimiz var yumurtalar ondan süt komşumuzdan babam arıcı has bal üretiyor telefonum Vestel değil Xiaomi emin ol herkes benim cevremdekilerin yaptığının çeyreğini yapsa bu ülke kalkınır
- +1 yıl
aynı şeyden bahsediyoruz farkındaysan ama ixomi de kullanma bence birileri başlamalı buna ama dediğin gibi dıştan almadımı kendini bir halt sanmayanlar var.
Cevap sahibi+1 yılElimden geldiğince hazır gıdalarda Torku ürünleri almaya çalışıyorum çünkü kaliteli ama geçen yıllarda Vestel tablet aldık kardeşime yemin ederim 1 ay gitmedi bozuldu serviste de sorun çıkarıyorlar adam gibi üretseler kullanırım
- +1 yıl
zaman ile her şey aşılır inşallah önceden cin malı diye herkes dalga geçerdi küçümser ve almak istemezdi insanlar hatırlar ise. Ama gelinen yer ortada zamanla her şey güzel olacak inşallah ama dediğim gibi birlik ve beraberlik önmeli malesefki herkes ayrı yere çekiyor allah zonumuzu hayr eylesin. saygılar güzel insan.
Cevap sahibi+1 yılAlmanya krizden nasıl kurtuldu dışa bağımlılığı azaltarak ve dışarı sürekli ihracat yaparak ama biz yapamayız o kapasite disiplin bizde yok
Cevap sahibi+1 yılDediğin gibi ikimiz de aynı seyden bahsediyoruz kusura bakma Vestel deyince benim cinlerim tepeme çıkıyor atarlandım biraz umarım ülkenin durumu iyiye gider, iyi günler
- +1 yıl
vestel sadece bir örnekti önemsediğim yerli kullanımdı teşeşkür ederim güzel insan saygılar.
+1 yılbu iktidarla olmayacağı kesin..
ne zaman konuşma yapsa, bir darbe daha yiyoruz..21 Yorumla- +1 yıl
evet doğru
Gizli Üye(25-29)+1 yılİş savaş Türkiye iç savaşı gerekiyor yakında Türkiye Suriye gibi olacak planlarımız tıkır tıkır işliyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılher ay sabit döviz geliyor bana nereden diye sormayın. Zamanında 15 bin oldu diye şaşırıyordum şu an 42 bin oldu millet vekili maaşını geçti herhalde :D
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 873 cevap paylaştı. Tanrı bile kurtaramaz bu saatten sonra Türk lirasını
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYükselsin abi. 1 günde 1 milyar kar yaptım devamke.
05 Yorumla- +1 yıl
1milyar TL mi sen zengin olmuşsun
Cevap sahibi+1 yıl@Sorumacevapyazarmsnz aynen artık bende zenginim
Cevap sahibi+1 yıl@Axxxxxxx1 sen ne diyorsun özürlü ironi yapıyorum ben her şeye atlama kucakta bulursun kendini sonra.
Gizli Üye(30-35)+1 yılfilm koptu, maalesef bittik. yukarı yönlü seyir durdurulamıyor dizginlenemiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılZikerler TL'yi bro hem altından hem dolardan kardayım
01 Yorumla- +1 yıl
O kar yine senden benden çıkacak ne de olsa burada yaşıyorsun
Para & Ekonomi konusunda 2,2b cevap paylaştı. Bitcoin kurtarır ama en güzel çözüm hükümetin değişmesi ve piyasaya müdahale etmemesi
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı. Üretim miktarı artmalı
00 YorumlaDoların elinden bizi kim kurtaracak asıl sorulması gereken soru bu
00 YorumlaTürk parasını abd kurtarır başka biri kurtarmaz taviz vere vere 🤣🤣🤣🤣🤣
00 Yorumla
+1 yılBen artık dolara bakmayı bile bıraktım bu saatten sonra türk lirasını kurtarmak zor
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 532 cevap paylaştı. Acilen ülke seçime gitmeli. Başka kurtuluş yok.
20 Yorumla
+1 yılOhhh çok iyi girdi hisseddim cnmm
10 Yorumla
+1 yılTürk lirasını bu saatten sonra kimse kurtarmaz
10 Yorumla
+1 yılTl hariç her şey kurtarabilir
10 Yorumla
+1 yılHayat çok zor olacak.
10 Yorumla
+1 yılHiçbir şey kurtaramaz
00 Yorumla
+1 yılBeyinlerin savaşması gerek.
00 YorumlaBu millete az bile 20 lira olacak bu
00 Yorumla- Devamını Gör (58)
Devamını Gör(103)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer