AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
Emeklilik.. ayvalıkta bir yazlık..
soruyu güncelleyelim 13 şu an :D
teslim olmayacağız, mücadeleye devam
Artık hiç bişey kurtaramaz
Silivri soğukmuş öyle diyorlar susuyorum o yüzden
Silivri de cidden soğuk. Yurtta kaldım 1 yıl , soğuğu kesiyor sanki
@SilgisiOlan 😅😅
İstanbul çocuğuyum , hayatımda oraya yağan kar kadar kar görmemiştim.. Millet mizahını yapıyor ama öyle yani.😆😆
Artık trump bile gelse kurtaramaz 🤣
Üretim kurtarır ama bu kafayla mümkün değil.
Yakında kuyruğa gireriz az kaldı.
Hiçbir şey kurtaramaz
sanırım hiçbir şey :) hayırlsı artık :)
Tek çare üretim hedef 2022 bakalim
bence sanırım artık hiç bir şey kurtaramaz
Turkiye olarak kendimizi utançtan imha edeniliriz
AKP gittiği gibi 9 seviyesine döner dolar
Çıkmadık candan umit kesilmez derler.
Atatürk ne demişti? Geldikleri gibi giderler.
hükümeti gözü kapalı savunuyordun şimdi nedenlerini açıklar mısın? bir anda Atatürkçü oldun?
Hükûmet kadar Atatürkçü görmedim ben Chp Hdp oylarıyla ayakta
@linkerboy1991 nasıl yani?
@1mimar34 Fikrim değişmedi. Linkerboy gereken cevabı vermiş. Bu ülkenin tek Atatürkçü partisi Ak Partidir.
kardeş gelin az dürüst olun akp nınde chp nın de hdp nın de ıyı partının de saadetınde hepsının allah belasını versın az sunu dusunun sana bır soru sordum döviz kuru neden yüksek tl neden deger kaybedıyor acıklar msıın?
gel ekonomi konuşalım ya birisi ekonomi diyince hemen pkk yı öne surmeyın ya ya bu ulke sıyasesınde pkk uzerınden prımı en cok kazanan akp dır ya ne zaman ıc sayaesette dususe gecse hemen salla bır olay pkk yahu arkadas sıkmısım hepsını ya ekonomı yoksa devlet yok anlamıyor musun SENIN MERKEZ BANKANDA DÖVİZ YOK İSE YURTDISINDAN NASIL MAL ALACAKSIN NASIL EKONOMIK DENGEYI KURACAKSIN
@1mimar34 dışarıdan mal almayalım zaten.
ya hıc mı vıcdanınız sızlamıyor merkez bankasında erıyen dolarlar hepımızın ya bu devletın ya humuket gecıcı devlet bakıdır arkadaslar yapmayın valla körü körüne yapmayın ya dolar olmus 12 euro olmus 13.80 yapmayın gozunuzu seveyım ya 8 dolar 150 tl yı gectı yapmayın ya allah askına ya ya gecınemeden ölen ınsanlar var onların vebalını almayın bak sıyasetcıler parasını kazanıyor sızler vebale gırıyorsunuz
gerçekten bu son attıgın yorumu gördum ya başka bır tartısmaya gırmıyorum dilerim Allah evladına bakmadıgı ıcın ıntıhar eden annenın ahını samsunda acım dıye elıne yazı yazıp ındtıhar eden 2 cocuklu babanın atanamayan onca ogretmenın ahını senın evlatlarından cıkarsın unutma baskasının ahını gormeyen basına gelmeden anlamaz hadı sus
@1mimar34 Atatürk ne demişti. İçeride ve dışarıda düşmanlar olabilir. İçeridekini de dışarıdakini de görüyoruz. Siz teneke bağlayın bir yerlerinize.
inş o beddua yerıne gelecek.
@1mimar34 Buna sevinen bir ahmağın vatan sevgisinden şüphe ederim. Hükümet gitsin de, isterse ülke yansın diyen zekacık.
sen gibi ahmak ve şerefsizler soruma cevap veremıyor cıkıp anca ıftıra atıyor şerefsizlik sende tasmadan baska bırsey degıl son sozum engelı basıyorum
@1mimar34 😂😂
Yönetim istifa etmeli
Genç ve gençlerin yanında olan Babacan.
Üretim
Dolar 13. 60 ı gördü...
Kaynak
@SooN1TürK investing aç grafiğe bak
https://www.hizliresim.com/1y6w5pr
Binance mı güvenilir xd komedisin desenki güncel MB dolar artıyor desen ok ama yok
@SooN1TürK arkadaşım kafamı buluyorsun benimle. Ben binance demedim investing dedim. Bu bir.
İkincisi hangi merkez bankası sana bahsediyorsun sen. Ülkede merkez bankasımı kaldı. Adının duruyor olması kendisininde iş yaptığı anlamına gelmez. Cahil cuhela konuşup asap bozma. Ne kadar bilgisiz olduğun ortada. Grafik okumaktan haberi olmayan ergenlerle uğraşacak vaktim yok
Aynen çöpe at kendini
@SooN1TürK sizin gibiler ülkeyi çöp yaptı. Yüzünüz kayış gibi. Utanmakta bilmiyorsunuz
Peki
@SooN1TürK tartışacak bişiy yok. Grafikler ortada aç bak..
tamam
ekonominin selasi okunuyo
Hahahhahahah
Sanmıyorum bittik
Türk lirası neydi🙃
Rte istifa
Kıyamet kopsun artık
Allah
Çözüm belli demokrasi kuralları
Tek bildiğim bir şey var. ÜRETİM ŞART...
Istifa
istifa etsinler
13.46’yı gördü ne 12si
Allah.
Atatürkçü komutanlar. Aaaa pardon o eskidendi😔
Artık hiçbir şey
Artık hiç bir şey
Atilan 6 sifirlari geri getirmek lazim
Adaletle
Erken seçim
bu gidişle hiç bir şey kurtarmayacak
iyi olmuş😂
Burada kadın düşmanlığı yapmak istemezdim ama profil fotografindan belli sen zor durumda kalmazsın bulursun bir yolunu :D bir de iyi olmuş diyor
@lalqlaqlalqlalqlla hıhı aynen canım ağla bence haline 😕
Agzına saglik, onun doları erosu gobegınin altında ona bıse olmax
@Tozluyoll25 hahaha güzel kapak yaptın kız helal olsun
Hak etmedımi
@Tozluyoll25 gel sana da vereyim aç kpek seni
malum dolar arttı ya hepiniz öleceksiniz açlıktan :))
Sen trde yaşamıyorsun herhalde memelimestan
Herkesn mıktıgi yerı mıkemm ben, senı parayla satın alırm sen kendi derdine yan, tarlayı tuylu bıtakma
daha coooook kötüye gider bu yönetimle
La gaçın la
walla şaştıkkaldık
Kara toprak 😂😂
Bu canım kurtulmak
annem
duam gercek olmuş
İyi bir ekonomi
Doların yükselmesi iyidir kanka
Lil wayne
hiç bir şey
Hiç bişe
Nasyonal Sosyalizm
@tamamtamam90 Sen çık asıl hem benim soyadım almanca senden üstünüm anadolya göçen cermenlerin soyundanım bir akrabamın 4 kızının hepsi sarışın mavi gözlü ses kesini kara tenli arap
@tamamtamam90 cry about your shitcolored ass
@tamamtamam90 papaz mı yahudi isaya tapanlar mı hayır almayayım hem neden çıkmamı istiyorsun anlamadım
@tamamtamam90 kanal nasıl senin sanırım gerçekten ten rengi zihni etkiliyor huh
@tamamtamam90 B. k renkli kız huh
@tamamtamam90 cermenlere biat et
@tamamtamam90 yoksa seni fransız kadınlara yaptığımız gibi alet gibi kullanırız yaşasın 3. imparatorluk
end the dead lira
Ölüm
belki seçimle
Kayış koptu
Hicbirsey kurtarmaz