Depremdem sonra en güzel his birinin senin yanında olmasi düşünmesi ve sana sarılmasdır kesinlikle ülkece buna ihtiyacımız var mı?

Gerçekten herkesin buna ihtiyacı vardır bazen konuşmak istediğim kişi olabilir sevdiğimiz olabilir hic tanımadığın biri olabilir insan duygularını bu zor durumda beli eder ülkece ihtiyacımız bu yaraları sarmaya 😪😪😪

Depremdem sonra en güzel his birinin senin yanında olmasi düşünmesi ve sana sarılmasdır kesinlikle ülkece buna ihtiyacımız var mı?
Cevapla