Hükümet millete sesleniyor '' elinizde ne kadar malzeme varsa gönderin. İnsanların ihtiyacı var." Bu konuda ki düşünceler nedir?

Yani deprem olur millet göndersin kriz çıkar millet döviz getirsin diğer ülkelerde de yönetim böyle mi işliyor anlam veremedim biz vergiyi ne için veriyoruz verginin vergisini bile ödüyoruz anlam veremiyorum baştan yapılan işler yanlış diye yaşanıyor bu durum yıl 2023 hala göçük altından insan çıkartıyoruz.

Hükümet millete sesleniyor  elinizde ne kadar malzeme varsa gönderin. İnsanların ihtiyacı var. Bu konuda ki düşünceler nedir?
Hükümet millete sesleniyor '' elinizde ne kadar malzeme varsa gönderin. İnsanların ihtiyacı var." Bu konuda ki düşünceler nedir?
Cevapla