Yani deprem olur millet göndersin kriz çıkar millet döviz getirsin diğer ülkelerde de yönetim böyle mi işliyor anlam veremedim biz vergiyi ne için veriyoruz verginin vergisini bile ödüyoruz anlam veremiyorum baştan yapılan işler yanlış diye yaşanıyor bu durum yıl 2023 hala göçük altından insan çıkartıyoruz.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bizim ülkemizde takım tutar gibi parti tutuluyo ben açıkçası (bilgim olan dahilinde) yonetimdekilerin iyi işlerine şahit oldum ama bu hatasız kusursuz olduğu anlamına gelmiyo artık o kadar minimuma düşürüldü ki beklenti biseyler yapılınca kulu köpeği bi tarafındaki kılı oluyo insanlar keşke insanlara başa gelen kişinin asıl görevinin bize hizmet etmek olduğu bizim ona hizmet etmek zorunda olmadığımızı bi an evvel algılamalarini sağlasak
3 yanlış bir doğruyu götürür ne yazık ki
👍👍
Hükümetin. Bize hizmet vermesi gerekiyor bizim onlara değil.
Bunu anlamak da zor değil.
Çünkü biz her şey için ( nefes hariç)
Vergi beriyoruz bunlarin bir sonucu olmalı
Kocaman ülkeyiz en küçük bir olayda hemen milletin cebine saldırı başlıyor.
Bugünkü yaptıklarımız sırf kendi anne baba ve kardeşlerimiz içindir.
Ama bu ülkenin bu şekilde tavır alıp boylehareket etmesi çok saçma ve kötü.
Canli izledim 1 yıl boyunca aşevinin pişirmesi için gıdalara ihtiyacı varmış