Bu kadar insan yardım bekliyor, zaman geçtikçe umut kalmıyor, nerede bu devlet?

şu an ben bu soruyu sorarken bile birileri ölüyor? , İstanbul da yasiyanlar var mı eğer İstanbul'da böyle bir deprem olursa, biz boku yedik bu arada İstanbul diye bir yer kalmiycak
Bu kadar insan yardım bekliyor, zaman geçtikçe umut kalmıyor, nerede bu devlet?
Cevapla