Keşke ilk yardım egitimimiz olsaydı..
İnsanlar enkaz altında, daha yardım ulaşmamış, ne yapıyor devlet, uyuyor mu 🥲🥲🥲?
Keşke ilk yardım egitimimiz olsaydı..

Instagram keşfet te insanlar bağır çağır yardım istiyor, gerçekten sıcak yatağımda yattığıma utanıyorum
Bir şey oluyor Haluk Levent yardım, Ahbap yardım. Bu ülkenin cumhurbaşkanı , iç işleri bakanı nerede , neden açıklama yapılmıyor?
Bu seferki deprem İzmir, Van veya Marmara Depremi gibi değil; 10 ilimizi birden yıkan ve geniş çaplı hasar veren; BÖLGESEL DEPREM!..
3-5 apartman veya bir ilçemiz değil; Güneydoğu Bölgemiz resmen depremle yok oldu...
Çok daha fazla enkaz... Çok daha fazla can kaybı...
Deprem böyle geniş çaplı olunca; sonucunda da yetişmek çok daha zor.
Gerekirse 80 MİLYON AFAD GÖNÜLLÜSÜ olmamız lazımdı. Bir avuç gönüllüyle olmaz bu iş😔
Cevap
2Cevap
Ulaşım sıkıntısı. Hatay perişan halde…
Zaman ne kadar geç olursa kayıp daha fazla olucak çünkü kış günündeyiz açlığa susuzluğa dayanabiliyor insan ama soğuga dayanamaz çoğu insan donarak ölücek durumlar çok üzücü
tecrübesizlik desek değil başımıza olmayacak felaket geldi desek değil,, şu an düpedüz saçmalığın daniskasını yaşıyoruz galiba
Ölecekler göz göre göre ölecekler kimse umursamıyor. Çoğu enkaza hala bakilmamis insanları ölüme terk ettiler bir şeyler yapmaları lazım
Hang birine yetissin devlet bı ilde olsa neyse de on il bı sürü mahalle de apartmanlar yıkıldı onlarca insan hangsne yetissinler Allah yardmcilari olsun
Yeterli kaynak ve iş gücü yok. Yollar karla kaplı ve tahrip edilmiş halde.
Şu an insandan çok makine gücüne ihtiyaç var. Askerler ordan oraya koşturuyor ama insan kuvvetiyle kaldırılacak enkazlar değil onlar
Yapılmıştı
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?