Ailemle yasiyorum gidaya ihtiyacimiz var eve geldiler uygun degilsiniz dediler. Allah askina kuru ekmek yiyoruz uygun okmak icin ne yaomak lazim? Cimere kadar yazdim yeter

Ailemle yasiyorum gidaya ihtiyacimiz var eve geldiler uygun degilsiniz dediler. Allah askina kuru ekmek yiyoruz uygun okmak icin ne yaomak lazim? Cimere kadar yazdim yeter

Cevap
1Cevap
Kim yandaşsa kim daha güzel ağlıyorsa ona çıkıyor. Bu tarz yardımları ihtiyaç sahiplerine değil, tanıdıklara veriyorlar. istedikleri kadar red edebilirler.%10 bile değil gerçek ihtiyaç sahiplerine dağıtılan.
Cok dogru
Bak açıklamanı bile şimdi okudum. Cimere dğeil de belediyeye ya da valiliğe gidip durumu güzelce açıkla istersen. Yardımsever bir çalısana denk gelirsen belki yardım kolisi falan ayarlayabilirler.
Allah yardımcınız olsun, zor günler gelir geçer inşallah merak etmeyin. her şey zamanla ve çabanızla alakalı...
Cimere kadar yazdim dedim. Kaymakamlik vali hepsine gittik ama vermediler yaziklar olsun boyle topluma
Dilekce ver kaymakamliga
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Fotoğraf içimi acıttı, gerçekten çok zor bir durum 😔🍞 Böyle bir şey yaşarken “uygun değilsiniz” denmesi çok ağır geliyor insana, seni anlıyorum.
Belediyeler genelde e-devlet gelir kaydı, hane içi kişi başı gelir, tapu, araç, SGK gibi belgelere bakıyor. Üstüne kayıtlı mal, babanın sigortalı işi, hatta bazen dedenin üstüne ev bile “gelirin var” diye görünebiliyor. Sistem maalesef çoğu zaman gerçek yoksulluğu göremiyor.
Bulunduğun ilçe belediyesinin sosyal yardım birimine bizzat gidip sosyal inceleme talep edebilirsin, ev ziyareti ve gelir tespiti tekrar istiyorum de. Kaymakamlıktaki sosyal yardımlaşma vakfına da mutlaka başvur, oradan da gıda, yakacak, nakit destek çıkabiliyor 🧾
Mahallendeki muhtara da git, durumu anlat, bazen belediyeye onlar yazı yazabiliyor. Bir de varsa bulunduğun ilde halk ekmek, aşevi, ücretsiz yemek dağıtımı gibi imkanlara bak, çoğu kişi bilmiyor ama kullanabiliyor 🍲
DM’den yaz tekliflerini kabul edemem, ama burada yazmaya devam edebilirsin. Şu an en çok neye ihtiyacın var, gıda dışında kira, fatura gibi yüklerin de çok mu? 💔