Yagmacilara ve hırsızlara yapılanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce işkence mi?

Bence az bile. Böyle bir durumda namerde , serefsize gösterilen vicdan vatan hainliğidir.

Ya devlet başa ya kuzgun leşe 🇹🇷
Yagmacilara ve hırsızlara yapılanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce işkence mi?
Cevapla