Ailecek koyu bir hayvanseveriz böyle şeylere birkaç defa denk geldim elimden geleni yapmaya çalıştım ama önüne geçilmiyor malasef :( . babam sokakta köpeğe vuran bir adam gördü dövecekti neredeyse. Her hafta mama alırız kedilere köpeklere yuva yaparız. kuşlara da gerçekten onların mutlu olması gelip sana sürtünmesi bile insanı mutlu ediyor. Hayvanlara eziyet edenleri iyi bir dövmek lazım. İşkence bile az onlara
bence o hayvana yaptigi iskencenin aynisi ona yapilmali hayvanin kulagini kestiyse onunda kesilmeli haftalarca ac susuz brakildiysa hayvan oda birakilmali ki yaptinin ne kadar aci verici bisey oldugu anlasilsin
yorumlarda allaha havale edenleri, obur tarafta yanacak diyenleri gordum. ben hicbirine inanmadigim icin tez zamanda hammurabi kanunlarinca cezalandirilmalari gerektigini dusunuyorum. bu gibi durumlarda insanligimi bir kenara birakiyorum, kusura bakmayin.
Özdellikle şu kış günlerinde her sabah işe gelirken evdeki ekmek parçalarını yiyecek artıklarını poşete koyup köpeklere veriyorum bu derece hassasım kötü davranan görürsem kafasını kırarım bu kadar net.
Keşke hapis cezası uygulansa, ancak bu şekilde caydırıcı olabilir. Fakat sadece cüz'i bir miktar para cezası uygulanıyor ki o da haysev baskı uygularsa.. onun dışında bu merhametsiz insan müsveddelerinin yaptıkları yanlarına kalıyor maalesef :/
En İyi Cevaplar