birbirlerine sözlü fiziksel şiddet uygulayan çocukların ev hayatını düşünyorum da muhtemelen anne baba ilgisi görmemiş veya annesi babası da insanlara saygısız kimseler. eskisi gibi çok çocuklu aileler yok hadi 9 kardeş olsa çok zor hangi biriyle ilgileneceksin ama 2-3 çocuklu ailelerden böyle saygısız çocuklar yetişince ben direkt anne ve babayı görüyorum. İlk çocukluk dönemine bakarsan zaten ne görürse direkt alıyor ve aynı hareketleri yapıyor.
Ensest hastalığı, küçük yaştan aşılanıyor, iyi ki kalmadım. Şükurler olsun., istemeden kalanlara da üzülüyorum, umarım bu çıkmazın içerisinden bir an önce kurtulurlar.
En İyi Cevaplar