Korku ve panikten uyuyamıyorum. Nasıl sakinleşiyorsunuz?

Kaynanam bizde. Deprem vs olaylarindan dolayı. İstanbuldayız ama işte kötü hissediyoruz korkuyoruz. Yatakta sen yat diyoruz yatmıyor salonda yatıyor. Yatak terasa yakin olduğu için orası güvenli diye düşündük ondan istedik ama siz rahatinizi bozmayın diyor. E o salonda yatınca bizim de icimiz rahat etmiyor. O bir koltukta esim bir koltukta uyudu. Kedimiz de tam ortada halıda. Benim de uykum gelir gibi ama korkuyorum işte. Yatak odasına gidemiyorum korkuyorum onları bırakmaya. Salonda yatayım desem yerde bile yatarım ama içim rahat etmiyor nöbet tutmam lazım gibi hissediyorum. Nasıl yenilir bu korku hiç bilmiyorum. Allah hepimizi korusun yardımcı olsun Amin.

Güncellemeler
+1 yıl
inanın bir haftadır o kadar değişik şeyler oluyor o kadar garip hissediyorum ki. Hafta sonu en sevdigim dayımın esi vefat etti. Deprem gecesi eşimin dayısı. O gece telefon gelmişti hastaneye gitmistik eve gelirken radyoda duyduk depremi. Ben marasta doğdum oraları öyle sevmem özlemem ama canım yanıyor. Diğer gun bir uyandım hayat bir anda anlamsızlasti. Babamla konuşmuyorum yaptıkları yüzünden küsüm yıllardır. Kuzenleri depremde vefat etmiş ona bile üzüldüm. Ki bir de binlerce insan...
Korku ve panikten uyuyamıyorum. Nasıl sakinleşiyorsunuz?
Cevapla