Sizce acının ortağı olmak mı mantıklı yoksa acı yaşamasın diye tedbir almak mı?

Sizce Acının Ortağı Olmak Mı Mantıklı Yoksa Acı Yaşamasın Diye Tedbir Almak Mı?
Sizce acının ortağı olmak mı mantıklı yoksa acı yaşamasın diye tedbir almak mı?
Sizce acının ortağı olmak mı mantıklı yoksa acı yaşamasın diye tedbir almak mı?
Cevapla