Sizce Acının Ortağı Olmak Mı Mantıklı Yoksa Acı Yaşamasın Diye Tedbir Almak Mı?


Acıma ortak olması bana faydası Yok. gideni geri getirmıyor birsure benime üzülür, o gider ben o kocaman boşluğu yaşarım, ömür boyu. Bu satten sonra tedbir alınsa ne olur, alınmasa ne olur.😔 Mühim olan önceden düşünmek bunun
Aynen öyle
Bazen yaşananlar olur, ama en iyisi tedbir almak.
Acı yaşanmasın diye tedbir olmak tabi ki.
Aynen öyle Peki neden yetkililer bunu böyle düşünmüyor
Çünkü bazı kişiler önlem almak yerine açığı kapatıyor. geçen haberde gördüm. çatlayan binanı boya ile kapatmışlar kimse görmesin diye. işte böylerli yüzünden önlem tedbir yok hiç
Iste bu adamlar sadece kendi ceplerini düşünen zavallı merhamet yoksunu insan kılığına girmiş yaratıklardır benim gözünde
Aynen öyle
Cevap
4Cevap
Tabi ki tedbir almak… sonra geç oluyor. Gidenler geri gelmiyor her ne kadar da acına ortak bulsanda :(
Aynen öyle vallah boş herkes öldükten sonra boş
Tabi canım . Allah bu acıyı kimseye bu şekilde yaşatmasın.
Böyle biraz daha derin düşününce, ne kadar cahil olduğumuzu görüyorum. Bu da tabi, daha da çok acıtıyor, çünkü başımıza ne gelirse, hepsi cahilliğimizden ve aç gölülüğümüzden geliyor!
Çok haklısın keşke bu deprem son olsa daha da olmazsa dünyanın hiç bir yerinde
İnşallah bu keşken dua gibi görülür ve kabül olur :)
Amin diyelim o vakit
Amin amin
Türkiye bu depremde sınıfta kaldı tedbirsizlik kesinlikle var 1999 depreminden ders çıkarılmadi
Kesinlikle öyle
Tedbir alinmaliydi zaten eğitim ticaret yaşam hersey de var bu haksızlık sorumsuzluk medeniyetsizlik maalesef çok güzel bir yer ama ne hLde
Kesinlikle doğru
Keşke doğru olmasaydı
C*nayettwn ne farkı var şimdi bunun
Ya eğitim gelecek kimin elinde eğitim Aldigini sanan insanların mi🤷🏻♀️
Vallah Türkiyenin gerçeklerini boşuna konuşmayalım kimse ilgilenmiyor
Aynen yurtdışına gitmek istiyorum ben bakalım nolucak
Bence gitmemelisin
Neden
Ülkeyi kim kurtaracak
🤷🏻♀️buna izin vereceklerini düşünmüyorum ben boşa cabalamaya da gerek yok
Biz gençler de olmazsak olmaz ülkeyi abdye mi bırakalım
Yapma bence bireysel düşünme
Ben umursamıyorum
Turkiyeyi de kendi ülkemi de (azerbaycanı yani)
Vatanimi seviyorum ama yönetim ve insanlarını sevmiyorum
Haklısın pek sevilesi değil bazı insanlar ama vatan sevilir tabi ki bıkmış olmalısın neyse beni takip eder misin
Evet sıkıldım iki ulkenin derdinden insanindan dininden mentalitesinden bıktım ben
Tamam o zaman takip eder misin
Hayır
O babanın acisina sadece evladını yitirmiş biri ortak olabilir 😔
Bu fotoğrafı her gördüğümde içim parcalaniyor ve sürekli ağlıyorum offf Allah'ım bu nasıl bir acıdır
Acı yaşanmasın diye tedbir almak tabiki
Aynen öyle
Tedbir alınması daha önemli.
Tedbir
Peki neden hala tedbir alınamıyor
Çünkü paraya tapıyorlar da ondan
Haklısın vallah
Acı yaşanmasın diye tedbir almak.
Tedbir almak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?