Bir insanı travmasından kurtarmaya çalışmanın doğru olduğunu düşünüyor musunuz?

Kanaatim, ve tecrübelerim, bunun saçma ve enerji emici olduğu yönünde. Böyşe bir insan, asla düzelöeyeceği gibi, sizi de aşağı çekecektir.

Bir insanı travmasından kurtarmaya çalışmanın doğru olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla