Kayserideki depremden dolayi psikolojim bozuldu ne yapmaliyim?

Arkadaslar kayseriden bahsedilmiyor edilmemeside normal tabikide durum bu kadar kotuyken ama bizde depremden etkilendik Şu an sehir bombos herkes koylerine gitti sarsintilar devam ediyor dun gece bogazkoprude 3.7 galiba bi deprem oldu pazartesi gunu olan depremde evde yalnizdim kiyafetlerim yoktu ustumde uzerimi degistirirken yakalandim o sarsinti bitene kadar donup kaldim yanimda duran kiyafeti alip giyemedim sonrasinda apar topar attim kendimi disari Şu an cok kotuyum haberleri izledikce kalbim sıkısiyor dayanamiyorum ordaki insanlarin halini dusunemiyorum herkes gibi gozyasiyla izliyorum. Ozellikle aksam oldugunda bir odadan digerine gitmeye resmen odum kopuyor gozum surekli lambada kulagim seste bende geldim koyume burada bile ayni durumdayim. Deprem yasayanlar bilir insana bir bulanti veriyor o bulanti gecmiyor midemde cok korkuyorum bu psikolojiden nasil cikarim?
Kayserideki depremden dolayi psikolojim bozuldu ne yapmaliyim?
Cevapla