Depremden cok korkuyorum, iki gündür uyuyamıyorum. Ne yapmalıyım?

şu an türkiyenin gündeminde q6 şubatta olan kahramanmaraş depremi var ben izmirdeyim egenin kendisi fay hatti oldugu icin deprem olmasından korkuyorum deprem olduğu günden beri uyuyamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum alt katta oturuyorum deprem olursa 10 sanite sonra yıkılıyormuş bina 10 saniyede dışarı çıkabilir miyim sizce yoksa hayat üçgeni mi oluşturmalıyım

Depremden cok korkuyorum, iki gündür uyuyamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla