Yalnız hissediyorum ve deprem bölgesindeyim ne yapmalıyım?

İnsanlara da üzülüyorum kendime de üzülüyorum ne yapmalıyım?
Yalnız hissediyorum ve deprem bölgesindeyim ne yapmalıyım?
Cevapla