Hayatımın aşkını depremde kaybettim, onsuz ne yapacağım şimdi?

Arkadaşlar birbirimizi çok seviyorduk 5 senelik samimiyetimiz vardı tam evlenme aşamasına gelmiştik ama depremden öldüğünü duyunca yıkıldım kendimde intehar etmek istiyorum benim olamıcak artık içim çok yanıyor ondaki sevgiyi ben kimseden almadım onu öyle çok seviyordum ki öldüğünü duyunca mahvoldum psikolojim alt üst olmuş durumda kendi kendime ağlıyorum

Hayatımın aşkını depremde kaybettim, onsuz ne yapacağım şimdi?
Cevapla