6 Şubat depreminde ailemi kaybettim, bugün doğum günümde bu yalnızlıkla nasıl başa çıkabilirim?

Merhaba, ailemi depremde kaybettim. Bugün 3 yıl oldu, kendimi çok üzgün çok yanlız ve çok öfkeli hissediyorum. Okuyorum ama çok zorlanıyorum. Bazen yiyecek yemek okula gidecek yol parası bulamıyorum. Sizden bir ricam var. Bugün doğum günüm aynı zamanda herkes benim için annesi babasını ve kız kardeşini bugün öpebilir mi?

6 Şubat depreminde ailemi kaybettim, bugün doğum günümde bu yalnızlıkla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla