Bayramda ailemi depremde kaybettim, yas ve yalnızlıkla nasıl başa çıkıyorsunuz?

Merhaba günaydın herkese bayram arefesi içimi bir buruk kapladı ailemi depremde kaybetmiştim ve bu onlarsız 3. Ramazan bayramı, ailemin mezarlığını ziyarete bile gidemiyorum imkansızlıktan.. hem okuyup hem psikolojimi toparlayamıyorum. açlık, stres, üzüntü her şey bir arada.. benim gibi olanlar var mı

Bayramda ailemi depremde kaybettim, yas ve yalnızlıkla nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla