- Gündem konusunda 368 cevap paylaştı.
+1 yılBina yıkılması kadar korkunç bir şey var o da mental yıkım ve çöküş. Üzülmek ve kahrolmak bil ki kolay olan tercih. Eyleme yönelik düşünüp, aktif olmak en azından insanlar için dua etmek güvenilir kurumlara AFAD, KIZILAY gibi yardım etmek üzüntünü yok etmese bile huzurlu ve umutlu hissettirecektir! Bil ki yaşanan en dehşetengiz hâlde bile insanın şahdamarı ümitvar olmak ve çözüm odaklı düşünmektir. Kendini fiziken daha iyi hissetmek için lavanta yağı ile şakaklarına masaj yapabilirsin.
34 Yorumla
Soran+1 yılLavanta yağı yok ya şu an. Nefes egzersizleri falan yapayım ya da ağrı kesici alsam daha iyi belki de
- +1 yıl
Gündüz aktardan kolayca temin edebilirsin. Ağrı kesici sadece ağrıyı giderir. Lavanta yağını biraz ılık su ile karıştırıp koklayarak psikolojik olarak da sakinleştirici özelliğinden faydalanabilirsin. Geçmiş olsun 🌺
Soran+1 yılTeşekkür ederim ❣️
- +1 yıl
❣️❣️
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılUzaktan yapılabilecek her şeyi. Kıyafet, battaniye, yağmurluk, ayakkabı gibi şeyler ayarlayabilirsin veya en azından marketten su, çocuk maması ve çocuk bezi gibi işe yarayacak şeyler alıp belediyelere götür. Toplama yerleri var. Kendi belediyelerinin nerede toplandıklarını bul. 18 dej büyüksen kan ver. Ya da ne bileyim telefondan 20 - 15 ya da 10 tl lik bağış yap. Az bir miktar ama toplanınca işe yarar.
22 Yorumla
Soran+1 yılBağış yapamadım bir türlü sistemsel sıkıntı diyor. Kan veremem ben zaten kilo sınırı var
Cevap sahibi+1 yılBu tarz aciliyet gerektiren meselelerde imtiyaz sağlıyorlar. Mesela bir hastanede çok acil kan gerekse dahi damarlarımın normalden ince olmasından kaynaklı asla kan veremiyorum ama bu tarz durumlarda gidip kızılaya verebiliyorum. Şansınızı deneyin derim. Size sağlık açısından bir problem çıkarmayacaksa. Kilonun sorun çıkaracağını sanmam ❤️
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanım bende öyleyim sabahtan beri..
Ustelik hastayım da canımla mi uğraşayım depremzedelere mi üzüleyim şaşırdım ama bu aralar böyle artık..
İnsanların canı, kani, malları gitti orada :((
Şu an psikolojim bozuldu yaa diyerek bencillik edemem.11 Yorumla
Soran+1 yılElimizden bisi de gelmiyor. Psikolojimiz bozuluyor ve bu daha kötü. Şu zamanda sağlam insanlara ihtiyaç var kimseye faydamız olmaz ki böyle. Arkadaşlarımı bile teselli edemem bu halde ziril ziril ağlarım onların anlattıklarına 😢
+1 yılUyuyamıyorum. Elimden gelen gündemi takip etmek, haber akışı sağlamak, koşullara göre nakit yardımı sağlamaya çalışmak. İlerleyen süreçte aile ile konuşursam köyde duran ev var boşta. Gerekirse oraya bir kaç ailenin kalması sağlanabilir. Hepimiz bir şekilde çabalamaya çalışıyoruz.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
- Gündem konusunda 26,7b cevap paylaştı.
u +1 yılBence normaldir sakin olmayı deneyin
11 Yorumla
Soran+1 yılDenemem lazım yoksa daha kötüye gitcek
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende öyleyim. Iki kere sallandık sivastayım ben. Maraşa yakiniz hissettik haliyle. Etkisinden cikamadim. Basim agriyor. Yatakta hala sallaniyor gibi hissediyorum durduk yere. Bir de cok katli binadayiz. Bu da tedirgin ediyor. Bu yorumu yazarken bile sallaniyor gibi hissediyorum. Avizeye, kapilara bakiyorum bir sey yok. Ufak ufak artcilari mi hissediyorum, psikolojik mi anlayamadim.
11 Yorumla
Soran+1 yılPsikolojik olma ihtimali yüksek. Ayrıca sürekli haberlerde yaralanan ölenler gösteriliyor bu psikolojiyi tamamen alt üst edip daha çok korkmanıza sebeb oluyordur
+1 yılÇok normal, hepimiz aynı durumdayız.
Deprem bölgesinde değilsen elinden gelen tek şey duyurulan ihtiyaç listelerinin en güncel halini takip ederek destek olmak, inançlı birisiysen bol bol dua etmek. Başka elimizden gelen hiçbir şey yok.
Ilık bir duş, bir fincan bitki çayı ardından yatıp uyuyamayacak olsan bile gözünü kapat, düzenli bir şekilde sadece aldığın nefese odaklanmaya çalışarak nefes al. Uyuyamasan bile kısa süreli sızarsın o bile yeterli olur.20 Yorumla
+1 yılBen de aynı şekilde çok etkilendim. Bedenim burada ama ruhum orada sanki. Bi de deprem bölgesinde sevdiğin insanlar olunca bir an olsun aklından çıkaramıyosun. Kaygımı gideremiyorum, sakinleşemiyorum. Allah hepsinin yardımcısı olsun 🤲🏻
21 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşımın birisinin annesi ölmüş diğerinin de aile dışarda soğuktan donuyorlar. İnsta dese. Sürekli acı verici bisiler paylaşıyorlar
Bende mahvoldum ya. Bi de Elbistan lı ni arkadaşımla konuştum. Apartmanları yıkılmış enkazdan komşularının cansız bedenlerini çıkarmışlar onları görmüş tam psikolojisi bozulmuş ağlayıp duruyordu. İçim gitti resmen
12 Yorumla
Soran+1 yılOff ya bizim siniftan da evleri yıkılan var çoğu dışarda kalmış.
+1 yılWalla olanlar hiç kolay değil yani sanırım hepimiz bu haldeyiz yani zaten hiç uyumadım üzüntüden , ağlamaktan gözlerim de şişti dualarımızı eksik etmeyelim Allah yar ve yardımcıları olsun çok üzücü 😭 elimizden geldiğince onlara destek ederim yardım edelim lütfen 🙏🙏
#gecmişolsunturkiyem10 YorumlaValla ssabahtan beri aynı moddayim inan, kendi akrabam ailem oradaymış gibi üzüldüm. Allah herkese şifa versin inşallah. Tek tesellimiz hayatta kalanlar.. belki yardım edersen psikolojik olarak rahatlarsın en azından bende öyle oldu:)
16 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yardım edebilirim ki mesaj atıyorum sistemsel sıkıntı diyor bağış da yapamıyorum
Soran+1 yılBen yurtta kalıyorum ki pek bişi bırakamam yanımda yok yani.
Soran+1 yılDenedim kaç kere olmuyor ki
Gündem konusunda 370 cevap paylaştı. Çaresizlik, bende aynı durumdayım şu an az önce bir haber izledim çok şükür bir aile daha çıkarıldı diye sevinecekken 2 çocuk ve bir annenin cansız bedeni çıktı. Mahvoldum ordaki insanları düşünemiyorum uyuyamam bu gece bu kafayla.
13 Yorumla
Soran+1 yılBaşım ağrıyor düşünmekten ağlamaktan. Nolcak bilmiyorum sürekli ölen kişi sayısının artışlarina bakıyorum
Soran+1 yılEvet bide kış yani. Ben içerdeyken üşüyorum onlar dışarda. Bide bundan sonrası ne olacak bu ekonomide bu soğukta nasıl hayatta kalacaklar. Şimdi bikac yer ücretsiz kabul ediyor ama bı iki aya unutacak herkes kimsenin umrunda olmayacak 😢
Adana dayım haberlerde izlemişsindir yikilan apartmanlarin enkazlarına yakınındayım mahşer gibi. Deprem bölgesinde olup olmaman önemli değil üzül ama fazla yüklenme kendine. Allah daha beterinden korusun 1700 den fazla ölü var.
22 Yorumla
Soran+1 yılÇok geçmiş olsun sizlere de. Umarım devami gelmez ya
Elinden geleni yap en azından bşr iki sms atıp yardım da bulun o da olmazsa dua et… kendini yiyip bitirmenin kimseye faydası olmaz bize sağlıklı insanlar lazım
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet işte o yüzden toplanmak istiyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de evimde oturuyorum ama kendimi suçlu hissediyorum. Devlet destek verse ve gençlerin deprem alanında arama kurtarmaya katılmaya destek verse, kesinlikle yerimde durmam.
Arama kurtarma konusunda hiçbir eğitimim yok ama bu durumda millet olarak yapılması gereken bir şeydi.
10 YorumlaÇok üzülüyorum ben evde üşürken enkaz altındaki bebekleri çocukları düşünüyorum ağlıyorum sürekli
11 Yorumla
Soran+1 yılAynı ben ya. Bide paylaşıyorlar ya instada dayanamiyorum
+1 yılNormal tabiki ama kendini hayatın akışına bırakmaya zorla bende çok üzülüyorum ama gündelik işlerimi yapmak ve uyumak için kendimi zorluyorum elinden bir şey gelmiyorsa kendini yıpratmak faydasız
12 Yorumla
Soran+1 yılİki saatten fazla uyuyamadım. Onda da sürekli kalkıp haberlere baktım. Suçluluk hissediyor insan
- +1 yıl
Yardımcı olma imkanın varsa yardım et
+1 yılMaalesef acımız büyük hanım kızım... Ne kadar üzülsek, uykularımız kaçsa, başımız ağrısa da depremzedelerin çektikleri kadar olamaz... Başkaların acılarını kendi acınız bilmek insanlıktır. Keşke herkes sizin gibi olsa...
10 Yorumla
+1 yılBöyle olman çok güzel tanımadığın kişiler için bile üzülmek her kalbin fıtratı değil
13 Yorumla
Soran+1 yılÇok yorucu ve yıpratıcı bişi
- +1 yıl
Senin ismin nedir
+1 yılinan ki psikolojim bozuldu seninle aynıyım çözüm bulursan bana da söyle çok zor çok
11 Yorumla
Soran+1 yılCidden öyle
Gözlerim dolu dolu oturuyorum sayfalara bakmak istemiyorum yenilemeye korkuyorum artık, arkadaşım deprem bölgesinde teselli etmeye çalışıyorum bir yandan, İstanbul'da olacak diyorlar korkuyorum tetikteyiz işte Allah yaşatmasın
11 Yorumla- +1 yıl
Bende de yaşadığım bölge için korku başladı😞
Dusunmen guzel ama bence bukadar yapma kendine eziyet istersen bağış yap rahatlarsjn (en iyi görüş secermisin?) Bence o tur video izleme baska seylere kafani ver
20 YorumlaKan bağışı yapabilirsin. Onun dışında mont, battaniye, bebek bezi, bebek maması, yiyecek gibi yardımlar yapabilirsin. Ama psikolojik olarak da kendini bu kadar yıpratma. Uzaktan elinden geleni yapmaktan başka yapılacak bi şey yok. Elinden pek bir şey gelmez. Kendini biraz sakinleştirmen gerekiyor. Kafanı dağıtmaya çalış. Nefes egzersizi yap. Sakinleştirici çaylar iç.
10 YorumlaEtkilenmen normal bir durum, çok ciddi bir afetle karşı karşıyayız
Bütün yayın organlarında deprem haberleri olduğu için bende çok etkilendim birşeyler yapmak istiyorum ama yapabileceklerim sınırlı maalesef
Elimizden geleni yapalım gerisini bekleyip göreceğiz...
10 Yorumla- Gündem konusunda 394 cevap paylaştı.
+1 yılİzlemeyin başka şeylerle meşkul olun
Ben öyle yapıyorum çünkü izlersem İzmir'de yaşadığım deprem aklıma geliyor.
5 ay uyku problemi yaşadım.
Hala daha tam geçmiş değil.10 Yorumla
+1 yılAynı durumdayım şu an izliyoruz ama bize de sıra gelicek hissi korkutuyor, doğanın gücünü bir kez daha gördük aslında çok küçükmüşüz evrende Allah herkesi korusun
10 Yorumla
+1 yılyurtdisinda yasiyorum bende sabahtan beri ayniyim battaniyeler toplandi burada kislik kiyafetler tir kalkcak turkiyeye insallah tez zamanda yetisir hersey daha fazla insan olmesin cok kotu gozlerim sisti aglamaktan😓
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNormal tabi kolay şeyler yaşanmadı
Kendi üzerine cok gitme
Psikolojin hasar görür en ufak
Sarsıntıda Allah korusun kalpten giden var12 Yorumla
Soran+1 yılSakinleşmek gerek rahatlatıcı müzik falan dinleyeyim.
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle izleme videoları falan
Kim etkilenmiyor ki 😔 haberleri izleme daha kötü oluyor insan
12 Yorumla
Soran+1 yılİzlemeyince de suçlu hissediyorum. Sürekli bişi oluyor elimden de bişi gelmiyor
bende aynı çok fena gerildim ağladım tutamadım kendimi kış şartları daha fena allah yardımcımız olsun ülkece :(
20 Yorumla
+1 yılBende etkilendim... yaşayanlar kim bilir ne durumda Allah yardımcıları olsun umarım atlatiriz çabucak
10 Yorumla
+1 yılBende öyleyim bugün hep ağlamakla geçti kendimi çok kötü hissediyorum.. Rabbim yardımcıları olsun inşallah 🤲🤲😔😔🇹🇷
10 YorumlaBende öyleyim heleki bir anne 2 cocugunu siper almış kendisi vefat etmiş cocukları kurtulmuş . Bunu gördüğümden beri kafam kalkmıyor çatlicak
10 Yorumla
+1 yılMaalesef deprem bolgesinde olmasak da hepimiz psikolojik açıdan çok etkilendik. Biraz haberlerden uzak kalmak gerekiyor.
10 Yorumla
+1 yılMental olarak hepimiz aşağıdç yukarı aynı durumdayız. Elimizden geleni yapıp dua etmekten başka çaremiz yok😔
10 Yorumla
+1 yılO kadar kötüyüm ki yemin ederim kalbim Daralıyor Allah'ım herkese yardım etsin
20 Yorumla- Gündem konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılYarın gözyaşı filan dökmek değilde ben de kendimi kötü hissediyorum yazık oldu o kadar insana.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılB3nde bilmiyorum ama aynı senin gibiyim. Bugun hangi gün olduğunu unutmuşum.. yatarken başka şeyler ile ilgileniyorum. Yoksa uyku tutmuyor. Allah tüm depremzedelere yardımcı olsun
10 Yorumla
+1 yılÜzülmemek elde değil kaç defa ağladım bilmiyorum. Çocukları görünce dayanamadım
10 Yorumla
+1 yılÇocuk sesleri herkesin telaşı beni çok etkiledi ağlıycam ama kendimi tutuyorum😔
10 Yorumla
+1 yılİçim icimi yiyor elimden Bişi gelmiyor Duadan başka😭
10 YorumlaHepimiz aynı durumdayız be canım. İnsanoğlunun çaresizliği bu işte…
10 YorumlaBen de çok üzüldüm gerçekten kaç kez gözlerim doldu. Tabii ki normal, Allah göstermesin.
10 Yorumla
+1 yılPsikolojim bozuldu gözümü kapatsam deprem olacak sanki
10 Yorumla
+1 yılNormal maalesef hangimizin psikolojisi iyi ki..
10 Yorumla
+1 yılPsikolojim bozuldu benimde hayattan soğutuyor böyle şeyler
10 YorumlaGayet normal. Aynı durumdayım, başka hiç bir şey yapamıyorum. İnsanız, normal duygularımız.
10 Yorumla
+1 yılHataydayım ben çok sallandık Hatay yok oldu diyebilirim gozumun onunde binalar yikildi insanlar öldü şimdi arabadayız geceyi arabada geçiricez
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok geçmiş olsun ya elimizden bişi de gelmiyor.
- Gündem konusunda 362 cevap paylaştı.
+1 yılHemen her yerde karşımıza çıkıyor. Yapacak bir şey yok.
Geçmişin bedelini böyle ödüyoruz10 Yorumla
+1 yılmaalesef normal insanız duygularımız var yardımcı olun dua edin rahatlarsiniz
10 YorumlaGündem konusunda 1,7b cevap paylaştı. Ülke ekonomisi çöktü bunu yapanlar sebep olanlar cezasını çekmelidir
10 Yorumla
+1 yılBen de kayserideyim ama hala sallaniyoruz arada daha 5-10 dk once oldu normal etkilenmen
13 Yorumla- +1 yıl
Şimdide sallandik Kayseri'de
- +1 yıl
Ben daha bir şey hissetmedim valla sen neresindesin kayserinin
- +1 yıl
Talas
+1 yılKorkma işte ya geçti gitti bu tarz olayları dallandırıp budaklandırıp psikolojinizi bozmayın halâ hayattayız mis
07 Yorumla- +1 yıl
Biz hayattayız ama ya ölenler, yaralananlar!
Hadi onuda bırak evsiz kalanlar ayrıca geçtiğinin teminatını sana veren ne? - +1 yıl
Ben her şartta hayata aşığım istediği kadar sallansın dandini dandini dastana danalar mı girdi yine bostana diyorum relax
Soran+1 yılBu kadar duyarsız olmak iyi bişi değil. Sizinki hayata aşık olmak pozitif olmakla ilgisi yok umrunuzda değil diğerleri sadece kendinize bakiyorsunuz. Çok bencilce
- +1 yıl
Allah sana biraz empati yeteneği, biraz vicdan ve merhamet versin
Yazık, çok yazık! - +1 yıl
Bir gün sen de dandini dandini sallanırsan görürüm seni.. Sınanmadığın acı üzerinden konuşmak, geçti gitti demek ne kadar kolay..! Allah senin gibilere vicdan versin, yazık
- +1 yıl
Kızlar açılın verin bana şu bacım. bu çocuğunu dövmek istesek de , bunu hakim kuzenim halleder rahat olun.
Bende dayanamadım sabahtan beri tuttum kendimi simdi ha bire aglıyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılben de aynı şekildeyim her yerde haberler o kadar üzülüyorum ki elimden geleni yapıyorum bir de marmara bölgesindeyim burası da riskli çok korkuyorum
10 Yorumla
+1 yılBende aynıyım ya, hakkımız ama ülkemizin yası, ağlayalım boş ver ama çok normal merak etme
11 Yorumla
Soran+1 yılBaşım çatlıyor ya yemek de yemedim uyku desen yok. Artık instaya girmek istemiyorum yüreğim kaldırmıyor artık çok üzülüyorum
Kur'an oku. Çünkü Allah'ı anmak kişiye kalp huzuru verir. Sonra oradaki insanlara dua edilirsiniz.
02 Yorumla
Soran+1 yılMüslüman değilim. Sadece iyi dileklerde bulunmaktadır dışında elimden bişi gelmiyor
+1 yılAynı bende de durum deprem bölgesinde değilim ama burayı da sallıyor ara ara uyumak bile istemiyorum korkuyorum enkazdan çıkan bebekleri görünce daha kötü oluyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende aynıyım duyarlı vicdanlı merhametli olduğumuzu gösteriyor
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBol bol dua edebilirsin eğer gitme şansım varsa AFAD gönüllüsü olabilirsin yardım gönderebilirsin
10 Yorumla
+1 yılŞuanda bizde öyleyiz umarım kısa sürede geçer bu durum ve umarım kimseyi kaybetmeden enkazdan kurtulurlar hepimizin psikolojisi bozuldu psikiyatriye ihtiyacımız var...
10 Yorumla
+1 yılHala insan olduğunun kanıtı.
21 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum benimki fazla abartı gibi. Durup durup ölen yaralanan insanları düşünüyorum üzülüyorum. Videolara bakınca zaten dayanamıyorum hemen ağlıyorum çok kötü oldum ben de
+1 yılYatakda döne döne pervaneye döndüm..
İzmir'deyim ama aklım, gönlüm an be an deprem bölgesindeki insanlarla..
Allah yardımcıları olsun..10 Yorumla1866 ya DEPREM yazıp yollarsan 20 tl bağış yapıp yardım etmiş olursun. su an elinden gelen tek şey bu.
10 Yorumla- Devamını Gör (25)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer