Diyarbakırlı olan eski sevgilime deprem nedeni ile ihtiyacı olur diye 50.000 yolladım. Sizce iyi yapmış mıyım?

Yoksa saçma mi oldu
Güncellemeler
+1 yıl
Durup dururken atmadim konuştuk telefon da ağlıyordu kart var ama nakit param yok Felan dedi çocukla kötü ayrılmadık çok iyi biriydi sadaka olarak algilamaz değil mi ne biliyim ayıp mı oldu
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar neden bunun trollunu yapayım Allah aşkınıza foto ekleme olsa dekont atarim şu an troll değil komik de değil ki troll olsa gizlenmem bikere yanlış anlaşılma olmasin diye gizliden sordum Allah akıl fikir versin size ya yazıklar olsun
Diyarbakırlı olan eski sevgilime deprem nedeni ile ihtiyacı olur diye 50.000 yolladım. Sizce iyi yapmış mıyım?
Cevapla