Türkiye 'Tek Yürek' oldu, depremzedeler için rekor bağış: 115 milyar 146 milyon 528 bin TL toplandı. Sizce iyi bir rakam mı?

Türkiye Tek Yürek oldu, depremzedeler için rekor bağış: 115 milyar 146 milyon 528 bin TL toplandı. Sizce iyi bir rakam mı?

Bence sms'lere göre halkın katılımı çok az görünüyor. Bir de devlet kuruluşları bağışlarla çok önemli bir paya sahip. Vakıfbank 12, Ziraat Bankası 20 milyar bağış yaptı. Başka devlet kuruluşları ne verdi bilmiyorum. Ama ülke çapında bakınca 5-6 milyar USD arasında kalan, olması gerekenin çok altında duruyor.

Sizin fikriniz nedir?

Haber linki

Türkiye 'Tek Yürek' oldu, depremzedeler için rekor bağış: 115 milyar 146 milyon 528 bin TL toplandı. Sizce iyi bir rakam mı?
Cevapla