Yunanistan'ın güneyinde yerel saatle 09.12 sularında 5.7 büyüklüğünde bir deprem meydana gelmiş. 2.9 ve 2.1 büyüklüğünde artçı depremlerinde yaşandığı Mora Yarımadası'nda can kaybı ve hasar bildirimi yapılmamış. Geçmiş olsun.

Yunanistan'ın güneyinde yerel saatle 09.12 sularında 5.7 büyüklüğünde bir deprem meydana gelmiş. 2.9 ve 2.1 büyüklüğünde artçı depremlerinde yaşandığı Mora Yarımadası'nda can kaybı ve hasar bildirimi yapılmamış. Geçmiş olsun.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
HAyır ben hissetmedim hiç bir şekilde geçmiş olsun
Hayır ben hissetmedim gadası
Haritadaki konuma bakarsak bu büyüklükte bir depremin Türkiyede hissedilmesi çok zor. Çünkü hem çok uzakta hem de Yunan ana karasının öbür tarafında oluyor.
Türkiye de hissedilmez. Mora Yarımadasının batısında oluşan bir deprem. Hem mesafe var hem de oluşan fay hattı farklı. O yüzden Türkiye yi hiçbir şekilde etkilemez.
18 km derinlikte olmuş deprem. Sığ bir deprem değil. O yüzden çok geniş alanda hissedilmemiştir.
Ben İzmir'deyim. Denizin de tam dibindeyim. Ben hissetmediysem Türkiyede kimse hissetmemiştir
Yunanlıları sevmesem de deprem olmasını istemem elbette. Geçmiş olsun.
Dün gece Elazığ taraflarında deprem oldu diye biliyorum.
Türkiyeden hissedilecek yakında değil, hissettim diyen de sallıyordur
Yalovada olani hissetmedim. yunanistakini nasil hissedeyim
Çok geçmiş olsun komşuya umarım önemli bir durum yoktur.. Syilpitira te sas 🇬🇷🇹🇷
Hissetmedim
Ölmüşler mi bari bazıları?
dunya soyle komple bir sallansa da yerine otursa her sey. ilk brn ölürüm.
yunanistandaki depremi biz nasıl hissedelim
yok hissetmedim
ölü yaralı ya da yıkım var mı
Teşekkürler uzağım ama korktuk yinede🤍
türkiyede hissedilmez bence
Yok hissetmedik İzmir'de yaşamamıza rağmen
Antalya da hissetmedim 😎
hayır hissetmedim, istanbuldayım
Tüm Yunan halkına geçmiş olsun.
ben hissetmedim
dinsizlikten olmuştur
Ne diyon ya
Ne alaka
Yikilsin acimam yunanistana gebrszlr
Demek ki yapıları sağlammış helal olsun
Bize ne Yunandan🤣
Eskişehir’den duymadım ben 😀
Hissetmedim
Ben hissetmedim
Yok hissetmedim
Hissetmedim
Geçmiş olsun
geçmiş olsun
Orası adriyatik türkiyeden hissedilmez
Ne yapmamız gerekiyor yani
Yok geçmiş olsun
Hayır
Hayır hissetmedim
Hayır
Ben hiç hissetmedim.
Geçmiş olsun.
Allahım senkoru bizleri
hayır olmadı
Yokk
yok daha neler
Geçmiş olsun komşu
Onlar seni bı kaşık suda boyacak her komşunu komşu sanma
@Sedefffe komşu komşunun külüne muhtaç insanlık ölmedi , Maraş depreminde onlar da az da olsa yardım ettiler bize
Yok..
Üzücü
Komple yıkılsınlar
😐
@imbackbitchezzz yunanlar tabiki en büyük düşman onlar
Dusmanlar dinciler ve yobazlardir. Bos yapma pls.
@imbackbitchezzz bu ayda inşaAllah yunanlıyla evlenirsin türkleri mumla ararsın
🙏🙏🙏 isterim.
@imbackbitchezzz türk düşmanı
.🙂
Hayatında hiç yunanla tanışmamış besbelli. Bunu yakalasa bir kaşık suda boğarlar. Yunanlılar Türkleri sevmez nefret eder.
@Alissssaaaaa büyük ihtimal fake hesap
Fakede olsa kafaya bak
@Alissssaaaaa ne desen anlamazlar Allah akıl versin
Valla yunanla evlenirim avrupa vatandaşı olurum ne güzel
@Melisaahh türk varken yunan ne alaka
Herkesi fanatik sanmasanız ya gayet nasıl türklerde ılımlı insanlar varsa aynı şekilde yunanlarda da var
@Daiask23 diyorum ya ab vatandaşı olurum ne güzel
@Daiask23 ayrıca sen onlara beddua ediyorsun ama asıl bizim ülkede binlerce can kayıbı olan depremde onlar bize yardım etti insan olsan bu şekilde yorum yapmazsın suçsuz günahsız olanların da hakkını gözetirsin
@Melisaahh al besle evinde o zaman
@Daiask23 bizden daha iyi durumdalar onlar bizi besler
@Melisaahh evlen işte da iyi
Yunan severim😝
@imbackbitchezzz bizim türk soyu kuruyacak
Bizden daha iyi durumdalar diyor Yunan ekonomisinden bir haber. d savaş çıkarsa ilk Yunan kocayı atacak Türklerin önüne Avrupa. hiçbir Yunan Türkleri sevmez Yunan sayfalarında hepsinin yorumuna şahit oluyorum. Türkleri düşman gören Yunan çıkıpta türk kızını alıp ab vatandaşı yapmaz, beslemez. Kendi kültüründeki kızlar varken bakmaz türk kızına ne yapsın sizi. d Avrupa yalakası olduğunuzu ve girmek için bütün Avrupalı erkeklerin üstüne atladiginizi bütün Avrupa biliyor zaten ondan türk kızını duyunca kaçıyor. d
@Alissssaaaaa çok haklısın ellerinden gelse bir kaşık Sudan bogarlar bizi
Bizi değil bizi nerde bulacaklar. d bu Yunan karısı olmak isteyenleri boğarlar. d en fazla bir gün geçirirler sonra bırakır bunları Yunan adam bunlarla olacakta üstüne birde evlenmeyi düşünecek. d kendi kızlarıyla bile evlenmiyor onlar bizim türk kızlarına mi kaldılar. d
Siz ikiniz birbirinizle iyi anlasiyosunuz. Sizi shipliyim de susun.
@imbackbitchezzz Yunan tecavüz edip öldürünce görürsün
Kafalara bak ya..
@imbackbitchezzz biraz gurur haysiyet olur. İstemediğiniz yere zorla kendinizi kakalıyorsunuz
@Alissssaaaaa aynen bogarlar bir kaşık suda gerçekten yazık onlara
@imbackbitchezzz kız sizden daha delikanlı sizin gibi yunancı
Tamam
@imbackbitchezzz değil yani sizin yunan olan aşkınız yüzünden kaleyi içerden vururlar
Tamam yazip durmayin ya
Aman boş ver gitsinler de kurtulalım bunlardan
@Alissssaaaaa aynen gitsinler
@Alissssaaaaa şu adama yaranayım diye şu konuşmalara bak sen bize laf edene kadar dön de kendi bacım bak az daha yal4kalık yap hadi az kaldı s! kecek seni muradına ereceksin fah! şe seni
@Melisaahh düzgün konuş nasıl düşende zihniyete sahipsin böyle kirli düşünceler sizin gibilerde olur yazık valla
@Melisaahh ben kimseye yaranmiyorum ama sen meraklısın Yunanlıların f. hisesi olmaya 😂 ben bir türk olarak Yunanlıları sevmiyorum sense bir soysuz olarak Yunanlıların altına yatacak kadar aşaliksin sklmiş 2. El f. hise
O kadar ucuz karısın ki bütün yorumlarda erkeklere sulanan birisin burada gelmiş Yunanlıların seni * istiyorsun 😂 senin gibi doşşek olmuş kart kariyi kim ne yapsın ucuz f. hise.
@Daiask23 @Alissssaaaaa siz düzgün konuşmayla anlamazsınız çünkü y@rr@ktaki kafa sizde yok siz iki 0rrr0spunun sıctıgı çok iyi yakışıyorsunuz ama alisa senin @mın ucuza s! kt! rmekten folloş olmuş ama doymuyorsun adamın üç cmlik bamyası için burada laf bacım yapıyorsun ahh seni doğuran folloş @mlı ananı s! k! y! m
@Melisaahh umarım o Yunanlıların seni s*k e s*ke öldürür sonra da vücudunu parçalara ayirirda türk halkida senin gibi onursuz haysiyetsiz hainlerden kurtulur. Senden olsa olsa yunanlilarin geceliği olur
@Melisaahh senin ananı diri diri toprağa gömerim
@Melisaahh vatansız onursuz köpek
@Melisaahh ünivestenin bütün ihtiyacı sen karşılıyorsun sanırım yazık valla bir de kız olacak Kezban
@Alissssaaaaa tüm türk y@rr@klarını yedin doymadın senin kadar 0rrr00spusu yüz yılda bir gelir deccal bile önünde diz çöker 0rrr00spu bana hiv bulaştırma der
@Melisaahh senin o s*k*k anan seni doğuracağına taş scsaydi. Hangi yunani baştan çıkardiysa artık o fhsie anan aklına sčayim o seni doğuran ananı bedenini skyim f. hsie ananın fzhise kızı vatansız onursuz s, rfsiz fhsie dolu onun bunun çocuğu senin gibiler tecavüze uğrayıp geberip gitmeyi hak ediyor. Geberde vatan rahatlsın. O orspu ananıda Yunanlılara paralı işçi olsun.
@Melisaahh lan Karabük orpusu. Yunanlilar bitti zencilere geçtin ya ananla rock! merkalisi vatansız orpsu
Engelle şu kşar orspu çocuğunu sende
@Alissssaaaaa seni şikayet eder şimdi bu
Bu orspu ya ne izin veriyorsun engelle kes şunun sesini fhsielerin konuşmaya hakkı yok. Yunan yrraklqrini yiyecek ab üyeliği için ucuz işçi. Para için ruhunuzu anani satarsın sen srfsiz orspu
Engelle sen çoktan etmiştir bu vatan haini osrpu
@Alissssaaaaa ben engelledim çoktan senin hesap dondurlar 2 gün falan şikayet olursa
@Melisaahh Yunan beslemesi seni. Ucuz f. hsie telefon numaranı Verde Yunan sitelerine atayım ucuz f. hise diye yrra yiyip seni öldürüp atarlar bir köşeye zihniyetsiz beyinsiz öküz
Sen söylemesen aklına gelmezdi bu orspunun
Benim görüşlerimi sil şikayet edemez hesabım donmaz
@Alissssaaaaa engelledim göremez yorumu
Bu yosma zaten kız değil erkek. Travesti bu. Gaylerin altına yatıyor geçende denk geldi dönme erkekleri savunuyor kendisi gibi
@Alissssaaaaa dogrudur bura da soru benim degil yoksa kaldırırdım
Sen kaldırabiliyorsun senin görüşünün altında
@Alissssaaaaa tamam kaldırıyorum
Hayır duymadım.
Hayır hissetmedim
Hissetmedim
Hayır
Hissetmedim
Hissetmedim
Korkutucu anilarr
O kadar hissedilmedi
hissedilmedi
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun 🤕.