Elazığ'da 4.9 büyüklüğünde deprem oldu, geçmiş olsun Elazığ! Hisseden var mı?

Saat 06:36 da yerin 17 km derininde 4,9 şiddetinde deprem olmuş Merkez üssü Sivrice ilçesi. Şimdilik bir hasar vb kötü bir durum yokmuş. Depremi hisseden var mı? Geçmiş olsun
Güncellemeler
+1 yıl
Herkese geçmiş olsun Allah daha kötülerinden korusun
Elazığ'da 4.9 büyüklüğünde deprem oldu, geçmiş olsun Elazığ! Hisseden var mı?
Cevapla