İzmir 'de 4,8 Büyüklüğünde Deprem oldu Hissetmeyen var mı?

04:00 Civarı Sallandık Geçmiş olsun hepimize Bu büyük depremlerin habercisi mi?

İzmir de 4,8 Büyüklüğünde Deprem oldu Hissetmeyen var mı?
İzmir 'de 4,8 Büyüklüğünde Deprem oldu Hissetmeyen var mı?
Cevapla