İzmir Urla'da yangın çıkmış. :( Yangınların en büyük sebebi nedir sizce?
İzmir Urla Demirciler Koyu!#izmir #yangın #benzin
— Musa Kayrak (@musakayrak) July 14, 2023
pic.twitter.com/uEUI9HMTrK
İzmir Urla'da yangın çıkmış. :( Yangınların en büyük sebebi nedir sizce?
İzmir Urla Demirciler Koyu!#izmir #yangın #benzin
— Musa Kayrak (@musakayrak) July 14, 2023
pic.twitter.com/uEUI9HMTrK
1 hata yapıyorsan normaldir ama aynı hatayı 2.3. Kez yapıyorsan bu aptallık veya kötü niyettendir.
Yangınlarda da durum geçerli
1. sebep bilinçsizlik
2. sebep hazırlık ve donanım aşamasındaki yetersizlik.
3. sebep ise art niyetliliktir.
Bence imara açmak için ormanları kasten yakıyorlar ve yanginlar için yeterli önlem alınmıyor yani koskoca Türkiye'nin diğer ülkelerle kıyaslandığında yangın söndürme uçağı vb. hiç yeterli değil hatta yoktu ve bir haber okuduydum ormanı yakan uyuşturucu bağımlısı adam konuştuğu kadına anlatıyor para verdi bir adam yaktım suralarida yakicam diyor bunu kadın ses kaydına alıp polise bildiriyor ama adam ifade verirken sarhostum felan yalanlıyor birde uyuşturucu bağımlısı adamları özellikle seçiyorlar istediklerini yaptırmak için
Düzeltme kadin jandarmaya sikayet ediyor adamin abiside savunmus kardesim alkol madde bağımlısı o öyle sallar yapmaz öyle bir şey hayvansever felan diye savunmuş neyse özetle bu ülke böyle
Yangın herkesin işine geliyor...
Yatırımcı adama nezih yerde otel yatırımı için yeni alan oluşturuluyor...
Yeni yatırımcı geldiği için o belde güya "gelişiyor"
Belediye - Devlet'in kasasına sıcak para giriyor...
Projenin çapına göre yeni iş imkanları oluşuyor...
Devlet, yanan bölgelere yeni ağaç dikeceğini söylüyor ama bakma sen, onlar da göstermelik bahane... Vatandaşın gazını alma yöntemi hep.
Urla, son zamanlarda hızla gelişen bir ilçe zaten😏
bunu anlamak zor değil sanırım.. daha öncede yaygın olarak yangın çıkan tatil beldelerine bakarsan rant için yapıldığını anlarsın... birilerin cebine para girecek diye güzelim ağaçlara kıyan insanlar var..
Cevap
55Cevap
Geçmiş olsun umarım bir daha çıkmaz. bence dikkat edilmiyor
Ormanda ki çeşitli atıklar ve insan hatası büyük sebeplerden. Bunların yanında sıcaklık artımı ve nemin düşük olması çok etkiliyor. Bazen hayvanlar bile yakabiliyor. Örneğin yüksek gerilime yakalanıp yanan bir kuş büyük bir yangına sebebiyet verebiliyor. Yine de çoğunlukla insan hatası ve ihmallarlığından kaynaklanıyor.
Rant doldu urla da hatta ben de urladayim İstanbul Ankara antlaya bursa olsun zengin kesim urla gibi sakin ferah yerlere kaçıyor ormanları vb yerleri yakarak yer açıyorlar maalesef.
Dalların rüzgarda birbirine sürtmesi ve sıcağın bunu harlaması. Akıl yoksunlari ise ezberlemiş oteli. Ezber düşünceler, baktılar etkileşim geliyor m. al gibi yazıyorlar hala.
Yangınların en temel sebebi, insanın orada bulunması.
Cam sigara şu bu yansıtıcı çöpler olmasa yangın çıkma olasılığıyok
Ve yeni oteller.
İzmir'de ormanlarda her yaz yangın çıkıyor. Yanginsiz geçen bir yaz olduysa bilmiyorum. Sebebi belli. Ormanlara atılan çer çöp plastik aşırı sıcakla birlikte tutuşuyor. E bilinçsiz mangal yakanlar da cabası. Sırf kötülük olsun diye yakanlar da var.
İnsanların bilinçsizliği, önlemlerin yetersizliği. Geçmiş olsun Canım İzmir 😔
Otel yapacaklar seneye agaçların ggitmesi gerekiyordu yangın süsü verildi yersen
Otel vs yapacaklardır. Alıştık ne yazık ki her sene yaşanılanlara..
Dikkatsizlik cam kırıkları piknik nedeni gibi şeyler yangına sebep olabiliyor
Ne tesadüftür ki muğlada da sürekli farklı yerlerde yangınlar var 🙂hemde manzarası müthiş yerler.
Turizm. Otel ihtiyacı sebebiyle deniz kenarında ki ağaçlar kendilerini yakıyorlar…
En büyük sebebi, oraya Afganlar ve Suriyeliler için Toki yapılacak olması :D
orman yangını değil o otel yangını!
Bir yandaşın oteli için imar çalışmasıdır
Maalesef aşırı sıcaklık ve kuraklık sonucu bu yangınlar her sene çıkabiliyor.
Yangın normal bir olaydır aslında ama yine de önlemleri almak lazım.
Çevresi su ve orman olan bir ülkenin bu kadar eğilimsiz cahil politikası üzüyor
Sigara içiyoruz, elimizde ne varsa sağ sola atıyoruz, doğa bilinci yok, çevre bilinci yok
bence rant meselesi bile isteye oluyor bunlar
Aşırı sıcaklar ve dikkatsiz insanlar. Etrafa atılan mercek etkisi yaratacak çöpler ve izmaritler.
Bu ne ya hep fabrikalar, ormanlar yanıyor. Evet kotu dusunuyorum
Her sıcak yaz ayında meydana geliyor. Doğa koşulları yangına zemin hazırlıyor
her şey olabilir ya provakator olabilir suriyeli olabilir jdj
Sıcaklıklar olabilir veya piknikçiler mangalcılar olabilir ha bir de sigarasını söndürmeden ormana atanlar olabilir.
Ne yazık ki insanların bu konularda ki dikkatsizliği böyle felaketlere sebebiyet verebiliyor. Fakat aşırı sıcaklardan da olabilir.
En büyük sebebi cahilliktir. İkinci büyük sebebi ise küresel ısınmadır.
Yakın siz ormanları mfk yakın ! Böyle giderse gebereceğiniz günde yakın !
Nedense genellikle de hep deniz kenarında yanıyor. Otel için tabii ki
Bilerek yakıyorlar..😒😠
Kuru otlar cahilce ateş yakanlar !
Teröristler çıkarıyor
Çünkü hiç peygamber kabri yok
Yaz geldi yangınlar başladı yine
Orman yangınlarında çok üzülüyorum ya
Ya ölen canlılara çok uzuluyorum
Otel, motel alt yapisina hazirliktir
Oteller pardon bilinçsiz ateş yakmak
Otel kurmak adına bir rant
Pp de ki programın adını söyler misin? Hangi efektle yaptın
😊❤teşekkürler
Yanan ormanların konumu tabiki
Bina 🏢 yapmak için iyi bir kamufle
Otel dikecekler zemin hazırlıyorlar
Nedense hep böyle denize manzarası olan yerlerde yangın çıkıyor tesadüfe bak (yersen)
Oooo sahil şeridi sebebi ; otel yapmak
Otel için yakılıyor ormanlar
Kasıtlı yapılan bir şey.
İnsanların pasaklı olması
Türkçe konuşmayanlarin işi bilen biliyor
Oraya otel inşaa etmek isteyen insanlar
Doğaya atılan cam şişe
Kasıt olduğuna inanıyorum.
Küresel ısınma heryere ev yapma çabası felan
Bu sıcaklarda olabilir
Otel görüyorum
Sicaktan
Sıcak havalar
Ormanlarımızıdaki kırık camlar bir sebebi
Dikkatsizlik
İhmal
Sıcak hava
Küresel ısınma
bilinçsiz kullanım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?