Konya Büyükşehir Belediyesi'ne ait bi barınakta hayvanlara işkence yapıldı, ne zaman son bulacak bu cehalet?

Arkadaşlar izlerken aklım çıktı, insan olmaktan utandım. Ağlamamak için zor tuttum kendimi. Konya'da yapılan şeyler yanlarına kar mı kalacak gerçekten. Dinden imandan her şeyden soğudum. Bu nedir ya🤦‍♂️🤦‍♂️ Konya belediyesine ait bir barınakta hayvanlara yapılan işkence görüntüleri çok kötü.

Konya Büyükşehir Belediyesi'ne ait bi barınakta hayvanlara işkence yapıldı, ne zaman son bulacak bu cehalet?
Cevapla