çok kısa sürdü ama iyi sallandık. geçmiş olsun
İstanbul Valiliği:
— Solcu Gazete (@solcugazete) December 17, 2023
“Marmara Denizi Yalova Çınarcık açıklarında meydana gelen 4,1 büyüklüğündeki depremde ilimizde şu ana kadar herhangi bir hasar ihbarı yapılmamıştır.” pic.twitter.com/LN05sPPSpG
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
Ben hissetmedim çok geçmiş olsun.
Yatağım sallandı hafif, başım döndü sandım bildirim gelince deprem olduğunu anladım, herkese geçmiş olsun.
Açık açık yıkılacağının habercisi ama hala kimse net bir adım atmıyor.. ülkenin son bitiş hamlesi olacak bence
Bende istanbuldayım ama hissetmedim. Herkese geçmiş olsun
12den önce çok hafifti yani yok denecek bir şekilde
geçen seferde aynı şekilde yatakta hissetim. yatakta hareket ettiğim için yatak sallandı sandım
Geçmiş olsun adım adım Marmara depremi yaklaşıyor
Ben degil ismim islam yaşadıgım yer trabzon komutanım
Ara ara deprem olması büyük enerji birikiminden çok daha iyidir
Bunu düşünüyordum bende artçıların hafifletmeye faydası var mı diye...
Uzmanlar böyle söylüyor Maraş'ta hiç deprem olmuyordu oralarda Hiç duymuyorduk bir oldu büyük Felaket oldu Belki de bu ara ara depremler beklenen büyük Marmara depremini önleyebilir
1999'dan sonra 30 yıl içerisinde büyük Marmara depremi bekleniyor Geçen gün Naci görür 9 şiddetinde olabilir dedi yani 2029'a kadar bu deprem bekleniyor İnşallah olmaz Allah hepimizi korusun
Amin.😔
Allah tan ümit kesilmez üzülme
Naci hocamız her sene 2 yıl ileri atıyor Allah sonumuz hayretsin
@Erogluzim şeyh Nazım Kıbrısıde uyarıyor
@uyanmakzorundayiz bu iş şey müritle olacak değil :))
@Erogluzim tabii en doğrusu Allah bilir
İstanbul da büyük bir deprem bekliyoruz ama inşallah olmayacak
Marmara genelinde olmuş sanırım Geçmiş olsun
hissetmedim ben fakat bu beklenen İstanbul depremi için 7 nin üzerinde diyorlar bu olan deprem beklenen depremin şiddetini azaltırmı
Marmara denizinde olmuş 4... kusur şiddetinde. Geçmiş olsun
Hissettim ben İstanbul'da yaşıyorum.
Uzandığım çekyat baya sallandı
Hataydayım ve inanın çok zordu Allah yardımcımız olsun 😔
Çok az mini minnacık hissettim.
Çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun.
Hissetmedim geçmiş olsun. yasanmasin bir daha
Dün deprem olmuş ama ben hissetmedim
Rabbim korusun😔😔😔😔
geliyordu gelmekte olan
Gece hissettim
Bursadayim hissetmedim
Allahım yardım etsin iyice ürkütücü olmaya basladı
İstanbuldayım bize uğramadı
O an oteldeydim azda olsa hissettim
Ufak bir sallantı hissettim
Maltepe'de hissetmedim ben
ben yine hissetmedim ölsem hissemtiycem :D
Gökyüzünde yaşıyor olmalısın 😅😄
Ben İstanbuldayımda bir şey hissetmedim
Merkez ussu yalova imis
Bi ufak sallandık
Bursa da da hissedildi
Ankara 'da yim
Geçmiş olsun
Maltepe'de hisseden oldu mu?
Geliyor gelmekte olan
Yalovadayım. Çok kısa süren bir depremdi.
Bir beş saniye ölümü düşünmedim değil
Hissettim ne yazik ki
Depremlere karşı önlem almalıyız
Arnavutkoy de hissettikk
One nasıl hissediliyor
Korkmayın hep olur
Geçmiş olsun
evet hissettim
Allah beterinden korusun inşallah
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun
İstanbul'da hissettim
Çok geçmiş olsun
İnşallah büyük depremin habercisi değildir.
🤚 maalesef
Çok geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun.
4.1 çınarcık
Hadi buyur. Ne ara?
hissetmedim
Geçmiş olsun
Ben de hissettim