Merhabalar Herkese 🌸

Kankalar bir hayırlı olsununuzu alırım 🥳🥳 Ev çıkmadı ama olsundu 500 liram oldu ajcjsjxdh
Merhabalar Herkese 🌸

Kankalar bir hayırlı olsununuzu alırım 🥳🥳 Ev çıkmadı ama olsundu 500 liram oldu ajcjsjxdh
Hayır bana olmadı maalesef genelde pek ödül tarzı bir şeyler kazanamadım hayatımda... ama tebrik ederim 500 tl gerçekten güzel bir rakam.
Evet Miss @DorothyBabe bu paraya neler yapmayı düşünüyorsunuz acaba 😅
Nereye harcasam bilemedim. Bir sinema, yemek ve kahve eşliğinde kutlarım muhtemelen 😂
Afiyet olsun iyi seyirler 😂
Tişkürlerr😁
500 lira ne yapmayı düşünüyorsunuz? Böyle büyük miktar parayı tek bir yerde tutmak riskli olabilir.
Çevremde çıkan olmadı ya
Aslında yemek falan yerim diyordum ama dediğin gibi bu miktara yazık etmek istemiyorke. Bu yüzden belki bir Avrupa turu😁
Avrupa'yı satın almak varken avruba turu az kalmaz mı?
O kadar gözüm yüksekte değil ya
Teşekkürler mütevazi insan teşekkürler ✨
Ricalaar
Ooo hadi hayırlı olsun. @DorothyBabe hanımefendi acaba 500 lira ile ne yapmayı düşünüyorsunuz? 🎤
Gezmek, tozmak ve belki yemek😂
Teşekkürler 😁
Rica ederimm🌸🥳
Cevap
8Cevap
500 lira nasıl kazandın anlamadım. Ev çıkmayınca teselli ikramiyesi filan mı 😄
Kaydolurken 500 lira yatırıyorsun, çıkmayınca geri veriyorlar 😂
O zaman kazanmamışsın kaybetmişsin sen.
Kaybettik demeyelim lütfen audajsj
Verdiğin gün ile şimdiki güne bakarsan kaybettin 😂
Neden moralimi bozuyorsun şimdi aaa😂 teselli ediyorum kendimi şurda
Ülkenin durumu 😂. Fazla şey yapmamak lazım. 😊
Ben Samsun için başvurdum, çıkmadı. :D Çevremde de çıkan yok
Olsun 500 liramız oldu öyle düşün 😂
Tamam ne ısmarlıyorsun 500 liracığınla bana😂
Kahve ısmarlarım😂
500 liran var ve kahve mi ısmarlıyorsun aşk olsun😂
Halama ev çıktı, sana da hayırlı olsun 😂
Oo süper hayırlı olsun😁
Teşekkürler 😄🌸
İşin içine şans giriyorsa bizim yüzümüz gülmez
Keşke bende zamanında yatırsaydım şimdi 500 liram olurdu. Hepsi iddaya gitti.
Tebrik ederim güle güle kullan 😅
Sağ olasınn😁😁
çıkmaz tatlım
Çıkmaz derken
Torpili
Benim birkaç tanıdığa çıktı
torpilleri var mı aşko
Yok be nerden olsun ajxjsnd Torpil olamaz ben canlı takip ettim. Önce topları gösterip sonra poşede atıyorlar. 5 kişi yanyana geçiyor yüzlerce kişinin önünde çekiliyor. Sonra kişiler yer değiştiriyor, farklı kişiler geliyor. Çekmeden önce ellerini falan gösteriyorlar. Yapmak isteyen bile hile yapamaz.
Sistemden aratırken de ekranı canlı olarak veriyorlar, en baştan sende olan sıra numaran aratılıyor.
anladım tatlım
Benim evim var basvurmadım.
Olmadı
Hayırlı olsun gözün aydın
Çıkmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?