Güncellemeler
+1 yıl
Çok ani oldu arkadaşlar o yüzden gidip bozduramadım
Öğrenciyim zaten biri bana €20 vermişti kullanmamıştım Ben de deprem bölgesine göndermek istedim çok bir şey değil de hesaba yatırmak istemedim parayı hem mevduat hem de cisman göndermek istedim eşyalardan da gönderdim mont kışlık eşofman falan onların cebine koydum gönderdim yanlış mı yaptım yoksa para toplanan yerlere mi yatırmalıydım öyle çok fazla bağış olur Zaten ben dedim birisi bulur belki mutlu olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
türk lirası karşılığını koysaydınız keşke, nerede bozduracak onu
Güzel ama keşke doğrudan yardım yapsaydın sonuçta başkası da alabilir Depremzede dışında
#Hükümdar
Belki Adana'ya falan gittiyse bozdurabilir çünkü oralarda fazla yıkım yok
Bence sorun yok zaten büyük ihtimal eşofmanı giyen kişinin ihtiyacı olacak
Bence yanlis yapmamisin. Iyilik sonucta :)
Olsun iyi yapmışsın sevinir en azından alan
Euroyu hangi dovizcide donustururler bilemem artik