Deprem bölgesine parayı eşofmanın cebine koyarak gönderdim yanlış mı yaptım?

Öğrenciyim zaten biri bana €20 vermişti kullanmamıştım Ben de deprem bölgesine göndermek istedim çok bir şey değil de hesaba yatırmak istemedim parayı hem mevduat hem de cisman göndermek istedim eşyalardan da gönderdim mont kışlık eşofman falan onların cebine koydum gönderdim yanlış mı yaptım yoksa para toplanan yerlere mi yatırmalıydım öyle çok fazla bağış olur Zaten ben dedim birisi bulur belki mutlu olur

Güncellemeler
+1 yıl
Çok ani oldu arkadaşlar o yüzden gidip bozduramadım
Deprem bölgesine parayı eşofmanın cebine koyarak gönderdim yanlış mı yaptım?
Cevapla