Dışarda gördüğüm parayı almak istedim alamadım sizce en doğrusunu mu yaptım?

Copten ekmek alıyodum Yerde 50tl gördüm kasabin önünde. Kızımda tavuk çok seviyor ona alacaktım ama yapamadım belki de benim gibi ihtiyacı olan biri düşürmüştür dedim elim değmedi.. dün kızım çikolata yiyen çocuk görünce ağladı ona bir çikolata alamayacak kadar düşük bir anne olduğumu farkettim.. Bu arada iş bul çalış demeyin pet şişe bulup yerine satıyorum karnımızı doyurabilmek için..
Dışarda gördüğüm parayı almak istedim alamadım sizce en doğrusunu mu yaptım?
Cevapla