Kantinci bana yanlışlıkla fazla para verdi?

Ben ortaokulda ilkokulda bazen kantininde yoğun zamanına denk geliyordu dalgınlıkla 5 lira verip 3 liraya aldığım şey için bana 2 tl vermesi gerekirken tekrar bozuk 5,4,3 lira tarzında para veriyordu çocuktum ben mutlu olup harcıyordum sonra lise 2 ye geçtim yine bu tarz bir olay oldu 20 lira verdim 2 poğaça 1 şu 10 tl tutuyordu ama kantinci bana 15 tl birde bozuk 4,5 tl verdi sonraki teneffüslerde jeton düştü bende bir şey olmaz harcim dedim ve harcadım önünden beri hep düşünüyorum acaba harammı yedim adamın numarası var acaba ulaşşammı söylemek istiyorum parayı geri vermek istiyorumda utanıyorum bunu kasaya gizliden o 10 lirayı atarakmı yapsam nasıl yapsam bilmiyorum hani gidip parayı harcadım desem olmaz ama galiba en doğrusu yaptığım şeyden utandığım ve yediremediği söyleyerek helalleşmek olur diye düşünüyorum

Kantinci bana yanlışlıkla fazla para verdi?
Cevapla