Bağış yapıldığında belgesini soru güncellemesinde paylaşacağız. Bireysel desteklerini esirgemeyen, kampanyamıza katılan, geç kalan, puanı yetmediği için üzülen ve her zaman destekçimiz olan tüm KScanlar'a teşekkürler.
Biz birlikte güzeliz. ❤


6 Şubat'ta Kahramanmaraş ve çevre illerinde yaşanan deprem sonrası yaraları biraz da olsa sarmak için harekete geçiyoruz!
Yaşadığımız deprem felaketi sonrasında canla başla çalışan herkese çok teşekkür ederiz. Biz de KızlarSoruyor olarak bu desteğin bir parçası olmak adına AFAD ve Ahbap'a bir bağış kampanyası düzenliyoruz!

Bireysel bağışta bulunmak isteyenler için AFAD'ın yardım kampanyası bilgileri:
Depremden etkilenen illerimizde yürütülen çalışmalara destek vermek isteyen vatandaşlarımızdan yoğun talep gelmektedir.
— AFAD (@AFADBaskanlik) February 6, 2023
Yardımda bulunmak isteyen vatandaşlarımız “DEPREM” yazarak 1866’ya SMS (20 TL) gönderebileceği gibi banka hesap numaraları üzerinden de bağış yapabilecektir. pic.twitter.com/qHpYThdnv9
Ayrıca;
— Ahbap (@ahbap) February 6, 2023
Ahbap Derneği
İş Bankası
TR120006400000110211380059
#DepremDayanışma #GeçmişOlsunTürkiye
Biz birlikte güzeliz ♥
Hay Allah sizden razı olsun işte beklediğim paylaşım buydu hemen hemen ne kadar gerekiyorsa alın puanımdan ne kadar gerekiyorsa almanızı istiyorum rica ediyorum sizden hatta ilk benimkini alın hemen bekliyorum katılıyorum hem de sonuna kadar katılıyorum 👏👏👏👏👏🥺🥺🥺🥺
Bütün xper puanlarımı afad'a bağışlıyorum
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Çok teşekkür ederim asıl ben
2000 Xper Puan harcayarak bağış kampayasına katkıda bulundun! Deprem bölgesinde senin yardımına ihtiyacı olan herkese elini uzattığın için teşekkürler, iyi ki varsın.
Teşekkür ederim ♥️
İmzaladım
Emeklerinizden dolayı ben de teşekkür ediyorum
Destekleriniz için çok teşekkürler @KızlarSoruyor
Katılımın için biz teşekkür ederiz KScan, biz birlikte güzeliz <3
Rica ediyorum da sizce yeterli mi? @KızlarSoruyor
Bu zor günlerde destek olmayı ihmal etmeyen samimi, pozitif ve çok sosyal olmanın haricinde son derece duyarlı, ülkesini, insanını seven @KızlarSoruyor 'a öncelikle çok teşekkür ediyorum. Dünden beri çok çok üzgünüm. Kendimde değilim sanki. Bir nebze olsun katkımız olursa azda olsa mutlu olacağım..
AFAD'a bağışta bulunmak istiyorum.
Tekrar teşekkürler..
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Tüm puanımı alabilirsiniz. Aynı zamanda yayın izleyerek de bağışlara katkı sağlamak isteyenleri Twitch'e bekliyoruz. Yayıncılar birincil kaynaktan yardım mesajlarını sosyal medyalarından paylaşıyor, bunları yayarak daha çok yardımcı olabilirsiniz.
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
@ysecaan_0 benim de 2000 aldı maalesef hepsini söylemiştim :( tekrar alsın 2000 benden de sonra tekrar bitene kadar 2000 puan alacaksa alsın
Cümlem kötü olmuş. 2000 er puan alacaksa ve yinelenecekse, benden tekrar tekrar bitene kadar 2000 er puan alsın.
KızlarSoruyor topluluğu, yaşadığımız her toplumsal olayda yardımlarını hiçbir zaman esirgemedi.
En çok da bu nedenle seviyorum bu siteyi. ♥
Şehrinizdeki yardım organizasyonlarını da, bireysel bağışlarınızı da unutmayın canlar.

Hepinizin yüreğine sağlık. 🙏
<3 <3
Bende puanlarımı bağışlamak istiyorum @KızlarSoruyor
Beni kırma lütfen!
Cevap
877Cevap
Bağış hakkımı Ahbap için kullanmak istiyorum. Teşekkürler..
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
@windflower135 Mehmetçik zaten sahada yalnız Mehmetçik sahaya diye imza toplamak neden?
@ölümmmeleğiii Merhaba zaten kampanya benim değil.
@windflower135 senin olmayan ve amacını bilmediğin şeylere neden imza toplatıyorsun?
@windflower135 provokasyon amaçlı bir şeyi neden paylaşıyorsun peki?
@ölümmmeleğiii Tamam canım eğer beğenmediysen imzalama geç. Bu kadar abartacak ne var
Tum experlerimi ahbaba bagislamak istiyorum tesekkurler
@Keremcan2021 Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Evet 4 gün sonra sahada
Eğer mümkünse Xper puanlarımı Ahbap a bağışlamak istiyorum
@_OgulcanK_ Merhaba, yeterli Xper'in bulunmamakta, bireysel olarak yukarıdaki linklerden destek olabilirsin.
hemen tüm puanlarımı alabilirsiniz @KızlarSoruyor
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum @KızlarSoruyor kırmayın beni lütfen
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Ahbap'a bagista bulunmak istiyorum @KızlarSoruyor
@windflower135 imzaladim😊
Bağış hakkımı Ahbap için kullanmak istiyorum, teşekkürler...
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Rica ederim, böyle bir girişimde bulundugunuz için ben teşekkür ederim...
Geçmiş olsun KS ailem
Deprem anında Kayseri'deydim. Bizlerde bütün sarsıntı içinde depremi yaşadık. Allah'a çok şükür ailem dahil sevdiğim insanlara bir şey olmadı. Depremde ölen yaralanan göçük altında kalan vatandaşlara Allah'ım sabırlar versin. Ülke olarak zor süreçten geçiyoruz. Büyük küçük demeden elimizden gelen her yardımı yapmamız gerekiyor. Soruya geç kaldım ama eğer ki hala yardım yapılıyorsa tüm xper puanlarımı verebilirim.
Çok geçmiş olsun, umarım bir kaybın yoktur.
Puanlarını AFAD'a mı Ahbap'a mı bağışlamak istersin?
Ayrı ayrı her ikisin xper puanlarımı bağışlamak isterim
Çok şükür ailem sevdiklerim iyi yalnız bazı yakınlarımız şehir dışında mahsur kaldı onları bekliyorux
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3 Yardımcı olabileceğimiz, sesini duyurabileceğimiz bir adres veya iletişim numarası varsa bize de ilet lütfen.
Çok teşekkür ederim
Her bağış kampanyasında hızla el uzatan KScan'larımızla bu bağışın da hızlıca tamamlanacağına eminim.
Çok kötü bir felaket yaşadık, yaşamaya da devam ediyoruz. Bireysel desteklerimiz dışında KS'nin de bu desteğine her şeyimizle varız. <3
<3 <3
Adanalı biri olarak depremi iliklerime kadar yaşıyorum AHBAP'a bağışta bulunmak istiyorum. Acımız tarifsiz kelimeler kifayetsiz. Dışarda insanlar perişan, desteklerinizi esirgemeyin. 🙏❤️
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Çok geçmiş olsun, umarım herhangi bir kayıp yaşamamışsındır.
Başiniz sağolsun kardeşim😥😔🌼
"Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum"
2000 xper değilde tüm xperlerimi alsanız olmaz mı? Orada ki insanlar için kalbimi bile veririm
@KızlarSoruyor ne olursa olsun xper benim için önemli bir şey değil tüm xper puanlarımı bağış etmek istiyorum
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Merhaba.
Bu imkân için teşekkürler.
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum.
Teşekkürler.
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
"Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum"
@KızlarSoruyor bu harika girişiminiz için size teşekkür ederim. Umarım yapacağımız yardımlar bir nebze de olsun yaraları saracaktır.
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Merhaba,
Harcanabilir 50650 Xper'im var, hepsini alabilirsiniz.
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için ❤️
Ben de AFAD a bağışta bulunmak istiyorum. Böyle bir zamanda yardımlarınızı esirgemeyen herkesten Allah razı olsun. Bireysel de bağış yapalım lütfen. DEPREM yazıp 1866 ya yollayalım
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
"Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum"
Bu fırsatı bize sunduğunuz için teşekkürler @kizlarsoruyor
Mükemmel bir etkinlik olmuş..
Teşekkürler 🖤
@kizlarsoruyor beni de aliiinn🥺
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Şimdi dayanışma zamanı, zorda olana el uzatma zamanı KScan, buraları boş bırakmayacağını zaten biliyoruz. İyi ki varsınız!
<3 <3
Ahbap’a bağışta bulunmak istiyorum
umarım bir an önce yerine ulaşır. Böyle bir uygulama yaptığınız için teşekkürler
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
@_candan Merhaba zaten ben gönderdim. Ve bu konudan bahsettim
"Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum"
"AFAD'a bağışta bulunmak istiyorum"
"Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum"
"AFAD'a bağışta bulunmak istiyorum"
"Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum"
...
Kac kere yazdigim muhim degil tum xperleri alabilirsin.
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Maas mı alıyorsunuz
Ferhatcigim @KızlarSoruyor ile platonik dostlugumuz var.
Ona baya yazarim ben ama onu gorsen..
Ya yorumlarima kizinca veya bisey lazim olursa bana mesaj atar. Cok otoriter, soguk, kuralci bir arkadastir. Bende takiliyorum iste, yeni yil maaslarimiz ne oldu, zam yap diye..
Sonuc? Gordugun gibi yine cevap yok.
Elbette bugünler için el ele verip, desteğimizi en güzel şekilde göstermemiz gerekiyor. Seve seve Xper puanlarımı veririm. Ben de AFAD'a vermek istiyorum. ❤️
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Ne demekkk ben teşekkür ederim asıl. ❤️❤️
Xper puanlarımın hepsi kullanılabilir, bir katkım olacaksa ne mutlu. Yaraların bir an önce sarılması temennisiyle.
"AFAD'a bağışta bulunmak istiyorum."
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Zlo emrinize amade 🙏🙏 lütfen 🙏 bni ekleyin
Farketmez benim için yeter ki yardım olsun
Merhaba, AFAD'a mı, AHBAP'a mı bağışta bulunmak istersin?
Ahbap
Aldınız değilmi ❤️🙏
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Çok teşekkür ederim minnettar oldum ❤️❤️❤️
@windflower135 imzaladım 🙏
Biz çok teşekkür ederiz gözlerim doldu Allah razı olsun sizden ❤️❤️❤️❤️❤️
Ben de seve seve yardım etmek istiyorum ama benim xperlerim yetiyor mu anlayamadım , yardimda bulunanlar genelde gordüğümm kadariyla master filan ondan 🤷♀️
Yetiyor evet, sıra gelince alacaklardır senden de. :)
@LaBelleIndifference Teşekkür ederim, sevindim tabii alabilirsiniz xperleri. Yardimci olacagim her noktada mutlu olurum
Merhaba, AFAD'a mı, AHBAP'a mı bağışta bulunmak istersin?
Merhaba, Ahbap'a bağışta bulunmak isterim
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Asıl ben teşekkür ederim
@windflower135 Bende yayabilirim bu yorumu istersen
@wantutiri Çok teşekkürler
Xper seviyesinde master Yoda gibi birsürü şey yazabilir profiline girip xper seviyene basarsan son 1haftada topladığın puan ve sahip olduğun puan solda bir sonraki seviye için gereken puan sağda yazar
AHBAP'a bağışta bulunmak istiyorum. Teşekkürler @KızlarSoruyor elimizden ne geliyorsa yardımımızı eksik etmeyelim
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Ben teşekkür ederim ❤️ iyi ki varsınız
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum
Umarım en kısa sürede depremzedeler göçük altından kurtarılır ve sağlığına kavuşur 🙏
Hepimizin başı sağolsun 🙏🙏
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Ahap'a bağışlamak istiyorum...
Elimden ne geliyorsa yapmak istiyorum.
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Bütün xperlerimi alabilirsiniz. AHBAP’a bağışlamak istiyorum.
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum.
Teşekkürler aracı olduğunuz için 🌸
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Rica ederim.
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum..
Xper lerimizin paraya dönüşebileceğini bilmiyordum, umarım bi faydamiz olur.
Tüm Türkiye yıkıldık 😢
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Çok güzel düşünmüşsünüz teşekkürler böyle bir yardıma aracı olduğunuz için🌸
Bende Ahbap’a bağışta bulunmak istiyorum.
Rabbim tez zamannda yardımcıları olsun..
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Allah razı olsun sizden, şu soruyu gördüğüme ne kadar sevindim anlatamam size...
Site yönetimini canı yürekten kutluyorum, bu zor zamanda bir nebze olsun yardımımız olursa ne ala. Rabbim vefat edenlerin mekanını cennet eylesin, geride kalanlara ise sabır ihsan eylesin...
71 846 xper'e sahibim.
35 kere bağışta bulunabilirim, tamamını bağışlamak istiyorum mümkünse. Ayrıca ''Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum.''
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Xperin bir faydası olacaksa hepsini alın. Ahbap’a bağışta bulunmak isterim.
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Merhaba, ben de AFAD'a bağışta bulunmak isterim. Ülkemizde yaşanan bu sıkıntılı günleri ancak yine hep beraber ülkecek birlik olarak, göğüs gererek atlatabiliriz. Keyifli paylaşımlar diliyorum. Her şeyin gonlünüzce olması dileğiyle...
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Rica ederim :)
AFAD'a bağışta bulunmak istiyorum, kampanyaniz için size de teşekkür ederim.
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
@windflower135 Tamamdir, paylaşımın için teşekkür ederim 👍
"Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum."
Rabbim yardimcilari olsun🤲
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Lütfen tüm xper puanlarımı kullanınız...
"AFAD'a bağışta bulunmak istiyorum"
Ayrıca;
"Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum"
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Sadece 2000 xper ile 20 TL lik yardım yapıldığına dair tarafınızdan mesaj geldi. Tüm xperleri 2000/2000/2000 ayrı ayrı kullanamıyor muyuz?
Ayrıca, hem AFADa ve hem AHBAPa ayrı ayrı kullanamıyor muyuz?
Her üyenin bir hakkı var. Çünkü bu kampanyadan birçok üyemizin faydalanmasını istiyoruz.
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum.
60.000 xper var, olabiliyorsa hepsini alabilirsiniz.
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Deprem sürecindeki paylaşımlar ve bu kampanya için ben de teşekkür ederim.
Eğer normal olarak bütün xperleri bağışlayamıyorsak (olursa iyi olur) 1250 KS'can hedefine olur da ulaşılamazsa, onu tamamlamak için de yine kullanılabilir.
Hatta mümkünse hepsi olabilsin çünkü 25.000 tl şu anda enflasyon sebepli çok da etkili bir miktar değil gibi maalesef...
@windflower135 Her görüş altına yazmışsın emeğin için teşekkürler 🙏
Önemli değil ve teşekkür ederim. Sadece ülkemiz için
Bende bir Adanalı olarak AHBAP'a bağışta bulunmak istiyorum. lütfen benden de xper alın. Destek olalım lütfen. Allah yardımcımız olsun inşallah millet olarak bununda üstesinden geliriz.
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
❤️❤️
Merhaba
AHBAP’a bağışta buluşmak istiyorum.
Herkese geçmiş olsun.. 🙏
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
AFAD'a bağışta bulunmak istiyorum, teşekkürler. 🙏🏻♥️
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
AFAD'a bağışta bulunmak istiyorum.
Bütün xperlerimle..
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
benimkiler bir işe yarar mı bilmiyorum AFAD olsun barii
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Bütün xperlerimi AFAD a bağışta bulunmak istiyorum.
MaşaVeKocaAyı adına da bende 2000xper daha bağışlamak istiyorum
İstemem
Tüm xperlerimi bağışlamak istiyorum.
https://prnt.sc/UX4w-NQMRx27 sen istemesen de kabul ettiler.
Benim niye etmediler 😕
Birazdan sana da gelir. Masterlardan başladılar sanırım
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Burada sadece xper harcanıyor degilmi para ödemesi yapmamiz gerekmiyor
Çünkü para ödemesini zaten yapmıştım daha da yaparım farklı kurumlarada
@oneydikizz Hayır gerekmiyor, yalnızca harcanabilir Xper puanlarından düşüyor.
Teşekkür ederim cevap için ☺️
@oneydikizz Evet, sadece xper harcaması oluyor. para bağışını üyelerimiz adına biz yapıyoruz.
Allah Razı Olsun sizden
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum. Bu güzel kampanya için teşekkürler
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Farkındalık için teşekkür ederim 😊
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum. Gün birlik olma günüdür. Böyle bir kampanya düzenlediğiniz için çok ama çok teşekkürler KS...
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Ne acı günler yaşıyoruz.. Herkes kişisel destekleriniz de eksik etmesin lütfen.. Bu fırsat için teşekkürler KS, AFAD'a bağışlamak isterim.
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
İyi ki varsın KS. Bir nebze de olsa bizi de dahil ettiğiniz için teşekkürler <3
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum.
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Ahbap için elimden gelenin fazlasıyla destek oldum.
Umarım herkes bir şekilde el uzatır
Bağışta bulunmak istiyorum...
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
bunu çok isterim hatta bende yazmıştım size nolur bendende bağış alın çok istiyorum lutfen @KızlarSoruyor
"Ahbap" a bağışta bulunmak istiyorum @KızlarSoruyor lutfen
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Ahbap’a bağışta bulunmak istiyorum, bütün puanlarımı alabilirsiniz. Güneşli yarınlar diliyorum 🤲🏻👊🏻💞
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Bu zor günde birlik olmanın tam zamanı. Elbette ben de destek sağlamak istiyorum.
"Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum"
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
❤️❤️
Böyle bir imkanı yarattığınız için teşekkürler.
"Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum"
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Her iki kuruma da ayrı ayrı olabiliyorsa ;
"AFAD'a bağışta bulunmak istiyorum"
"Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum"
Eğer bir seçim gerekiyorsa AHBAP...
İlettiğiniz için teşekkürler KS..
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum. Geç kalmadım inşallah 🥺
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
😌❤️
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum. Bütün xper puanlarımı alabilirsiniz 🙏
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
AFAD'a bağışta bulunmak istiyorum.
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum.
Merhaba, Yeterli Xper'in bulunmamakta, bireysel olarak yukarıdaki linklerden destek olabilirsin.
Ama lütfen
Zaten oralardan destek oldum. Yalvarıyorum size
Olmuyorsa bile düşünmen yeter 🙏❤️
@İstanbull_hanım :)
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum.
Teşekkürler aracı olduğunuz için
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum
Tüm xperi alabilirsiniz
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Çok şükür🤲
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum.
Teşekkürler.
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
AFAD'a bağışta bulunmak istiyorum. Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum.
Her ikisi de olursa çok sevinirim. 1999 depremini yaşadık. Tek yürek olduk ve yine tek yüreğiz...
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Bütün puanlarımı alın lütfen bende deprem bölgesine gönüllü olarak gidiyorum. Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Tüm puanımı atabilirsiniz seve seve bağışlıyorum Elimizden keşke daha fazla bisey gelse Allah yardımcımız olsun🙏❤️
Ahbapa bağışta bulunmak istiyorum.
Tüm puanlarımı alın ahbapa bağışta bulunmak istiyorum. @KızlarSoruyor lütfen kırmayın beni
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum...
Bu anlamlı desteğiniz için teşekkür ederim
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Teşekkür ederim yardımlarınız için
"Ahbap'a bağışta bulunmak istiyorum''
Katılımını aldık KScan, teşekkürler desteğin için <3
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?