Çok üzgünüm çok çok fazla... Az da olsa esirgemeyin desteklerinizi nolur. Allah tüm kazazedelerin yardımcısı olsun...

Çok üzgünüm çok çok fazla... Az da olsa esirgemeyin desteklerinizi nolur. Allah tüm kazazedelerin yardımcısı olsun...

Arkadaşlar bir konuda uyarmak istiyorum. Şu süreçte ülkece zorlu bir zamandan geçiyoruz. Allah deprem bölgesindeki insanlar öncelik olmak üzere hepimize kolaylık versin. Böyle bir dönemde bile aramızdaki fırsatçılar hala bu yolda devam ediyorlar. Özel iban verenler varmış, milleti dolandırma peşindeler. Bu sebeple güvenilir ve resmi kurum olan AFAD veya Kızılay gibi yerlere bağış yapalım. Ben kamu bankası olduğundan Halkbank üzerinden AFAD'a bağış yaptım.
Bu günleri de birlik olarak hep beraber atlatacağız inşallah. Dualarımız ülkemiz için olsun.
Amin... Uyarılar için teşekkürler.. 🙏
Cevap
3Cevap
Evet yardım yapılır umarım
Evet hem kıyafet, hem para hem kan ne gerekirse geri durmamalıyız
Bilgi verdiğin ve hatırlattığın için çok teşekkürler 🙏.
Eminim Afrika'nın bile güvendiği Kızılay 'a, Afad' a, İhh' ya güvenen ve desteğini esirgemeyen gerçek yurttaşlarımız vardır!!
3 kurumada güvenmiyorum. Haluk Levent in ahbap derneğine bağış yaptım. Bende üzgünüm. Ölenlere rahmet, yaralılara acil şifalar diliyorum.
A evet bak o da vardı, amin inşallah 🙏
Müge Anlı’nın deprem için başlattığı aşevine yardım da bulundum ben.
10-20₺ kimseyi zarara uğratmaz yardım edelim
Ahbap üzerinden destek oldum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?