Neden inatla kabul edilmiyor coronanin son 100 yilin en büyük abartisi oldugunu?

Neden inatla kabul edilmiyor coronanin son 100 yilin en büyük abartisi oldugunu?

Cok öldürücüya corona güya hic önlem almayan isvecte 3 senede sadece 25 bin kisi ölmüs !

Okadar öldürücüki bulasnalrin sadece %0,1 i ölüyor griple ayni ölüm orani !

ama inatla asiri solcular wefci soroscu tayfa corona abartisini cok seviyor !

yok akrabasi ölmüs arkadasi ölmüs sanki kalp krizinden kanserden trafik kazasindan kimse ölmüyor herkes coronadan ölüyor

hatta corona olmadan önce ölmsüzlük vardi !

Güncellemeler
+1 yıl
ne oldu dangalak seninde hakaretlerini söyleyince yorumunu silip kactin beni polise verecek olan `?
siz küreselciler corona yalanina tapanlar seytana bile papucunu ters giydirirsiniz
Neden inatla kabul edilmiyor coronanin son 100 yilin en büyük abartisi oldugunu?
Cevapla