siz küreselciler corona yalanina tapanlar seytana bile papucunu ters giydirirsiniz
Neden inatla kabul edilmiyor coronanin son 100 yilin en büyük abartisi oldugunu?
siz küreselciler corona yalanina tapanlar seytana bile papucunu ters giydirirsiniz

Cok öldürücüya corona güya hic önlem almayan isvecte 3 senede sadece 25 bin kisi ölmüs !
Okadar öldürücüki bulasnalrin sadece %0,1 i ölüyor griple ayni ölüm orani !
ama inatla asiri solcular wefci soroscu tayfa corona abartisini cok seviyor !
yok akrabasi ölmüs arkadasi ölmüs sanki kalp krizinden kanserden trafik kazasindan kimse ölmüyor herkes coronadan ölüyor
hatta corona olmadan önce ölmsüzlük vardi !
Çok öldürücü demedi zaten kimse? Ölüm riski kişiye göre değişiyo zaten. Kendi kendine bişi uydurup sonra da tribe giriyosun. Facebook'ta birinin yazdığı bişeyi gerçek sanıyosan onu bilemem ama hiçbi zaman ne bilimsel makalelerde ne haberlerde corona çok ölümcül gibi bi laf söylenmedi
ee ozamkan niye 3 sene dünyada tantana koipartip`senelerce kapanma yapip ekonominin icine sicip sokakta bile maske taktirip milletin nefes almasini engellediler?
ne facebooku? almanyada bile medya artik yazmaya basladi coronayi abarttik diye
Çünkü ilk corona çıktığında bu virüs hakkında bi b. k bilmiyoduk. Araştırıldı yıllarca, aşısı çıktı, tüm riskler keşfedildi ve en sonunda çok da önemli bişi olmadığına karar verildi hayat devam etti. Napsaydık ya bi virüs var nedir bilmiyoz hadi herkes çıksın kapsın bakalım ölcek miyiz diye deney mi yapsaydık?
koskoca ülkeler isvec amerika ingiltere adam akilli önlem bile almadi onalr aptal ama sizmi akillisiniz?
3 sene deneymi sürer? halen maske zorunlulugu olan ülkeler var almanya gibi
" en sonunda çok da önemli bişi olmadığına karar verildi"
Evet tüm genclerin cocuklarin geleceginin icine edildigi zaman PARDON denildi tipki zamanin haksiz yere hapse atilanlar gibi
3 sene dediğin de sanki 3 senedir evdeyiz biyere gidemiyoruz. Alt tarafı hastaneye girerken maske takıyoruz ama onu bile yapmıyolar artık.
"Evet tüm genclerin cocuklarin geleceginin icine edildigi zaman" oha bu kadar da abartı olmaz. Evde oturup telefonla oynadılar sanki dışarı çıksalardı küresel ısınmayı çözeceklerdi.
ulan sende nasil beyin var avrupada almanyada cocuklarda okuma bozukluklari görüldü aylarca okula gidemekdikleri icin egitim kalitesi yerlere düstü ekonomi berbat oldu avrupada enflasyon tavan yapti kapanamlardan sonra sizde nasil bir düsünce var
tabi nede olsa sizler ocorna yi abartanalr hep komünüst tayfadansiniz sizinde isinize geldi oturdugunuz yerden maas almak oturdugunuz yerden devletin vergilerle sizlere bakmasi
neyse uykum var çıkıyorum sen haklısın bye
Cevap
0Cevap
100 yılın en büyük abartısı sen olabilirsin
dedi wefci sorosun yandasi :D
devam ert sorosa tapmaya yeni dünya düzenine tapmaya soros bill gates deden sana belki bir pay verir
Ben Allah'tan başka hiç bir şeye tapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?