Bugün enjeksiyon için acile gittim, bir konuşmaya şahit oldum. Kadın "Corona olabilirim" dediğinde doktorun "Yapacak bir şey yok, gidin dinlenin test yapılamıyor artık" dediğine şahit oldum
Bu neydi şimdi :D kandırıldık da sebebi ne?
Bugün enjeksiyon için acile gittim, bir konuşmaya şahit oldum. Kadın "Corona olabilirim" dediğinde doktorun "Yapacak bir şey yok, gidin dinlenin test yapılamıyor artık" dediğine şahit oldum
Bu neydi şimdi :D kandırıldık da sebebi ne?
Yalan mı? kaç gün atlatamadım komşularim vs bu yüzden yoğun bakımda öldü. Vücuda ağır bi etki bırakıyor belki geçiren bağışıklık kazanabilir. Sadece insanlar alışıyor her seye alıştığı gibi normalleşiyor zamanla. Ben hastanelerde vs mutlaka maske takıyorum. Dinlenmen doğru olan ve iyi bakım yapman kendine doktorlar bir şey yapamaz solunum sorunu olmadıkça. Gene de hijyeni corona olmasa da bırakmıycam mutlaka dezenfektan vs kullanıyorum insanların da pis bazıları malum.
Cevap
6Cevap
yalan değildi. azalması normal aradan 2-3 yıl geçti hep aynı kalıcak diye bir şey yok.
He yalandı 6.5 milyon insanda yalandan öldü zaten...
Bana göre sıradan bir grip idi ve farkında iseniz ekonomik güçler yer değiştirdi ve devam ediyor
Tabiki yalandı insanları kandırdılar
Çok sebebi var araştır öğrenirsin
Evet yalandı kandırıldık
Yanarım yanarım boşuna a$ı olduk 😳
Yalan değildi
Zayıfladı ama var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?