Geçen bu sitede Ak partili bir arkadaş İstanbul Hadımköy Halk Ekmek 3 aydır üretim yapıyor diye A habere ait bir soru paylaştı. Haberi izledim ve dikkatimi çeken 3 nokta 1) Fabrika üretim yapmıyor diyorlar ama fabrika içine gitmiyorlar , fabrikanın uzağında fabrikanın görünmediği bir yerde röportaj yapıyorlar, 2) Haber spikerinin Röportaj yaptıkları kişi fabrika çalışanları değil, İstanbul AKP sözcüsü. Bunları söylediğimiz halde a haberin yaptığı haberlerin doğru olduğunu kabul eden arkadaşlar umarım biraz Kur'an ayetlerini okurlar: Ey iman edenler. Şayet fâsık biri size bir haber (bilgi) getirecek olursa, onu iyice araştırın. Yoksa bilmeyerek bir topluluğa zarar verir ve sonunda pişmanlık duyarsınız" (Hucurât,6)
Tarafsız biri olarak iki haberi de paylaşıyorum ve yorumu size bırakıyorum
A haber sunumu
Halk Ekmek Yönetim Kurulu Başkanı haberi yapan kişiyi fabrikaya davet ederek cevap veriyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Lan ahaber senin neyine yalan haber yapmak mk cin olmadan adam mı çarpıyonuz. Gidin fox tv den ders alın biraz
https://www.youtube.com/embed/3njA-gtMUzAYalan haberi kim yaparsa yapsın savunmak yanlış. İster A haber olsun ister Fox olsun. Yalan olduğunu bile bile savunmak cahil insanların işidir
@gizli bir gün bulunduğun ildeki şehir hastanesine git bakalım hastane içerisinde Golf arabası var mı yok mu kendin öğren. Ulan ben hastaneden çıkmayan adamım. Adana yeni şehir hastanesinde bile golf arabası sadece hastane dışında var. O da belirli saatlerde kalkıyor ve belirli noktalaya kadar bırakıyor. Senin attığın bu videodaki adam bile resmen haberin doğru olduğunu itiraf etmiş 🤣
"Yalan olduğunu bile bile savunmak cahil insanların işidir" dedikten sonra hala yalan haberi savunmaya çalışman neyi gösteriyor acaba
1) Haber adanada değil mersinde geçiyor
2) Bu videoda fox tv nin haberi yok trt haberin videosu bu. Yani yalan olan haber bu değil. Fox tv hastanelerde böyle bir hizmetin olmadığını iddia edip bu görüntüleri yayınlamış. Sana attığım video trt ye ait ve golf arabalarının belirli bölgelerde hizmet verdiğini anlatıyor. Daha sonra adamda bu sözü doğruluyor fox tvnin sözünü değil. Daha dinlediğin haberi anlamıyorsun
😂😂😂 dostum sen haber okumayı bilmiyorsun. Şehir hastanelerinin hepsinde sistem aynıdır. 1) haberde hastane büyük olduğu için adam bölümde gitmekte zorluk çekiyor deniliyor. 2) bunu senin yandaş medya haber yaparken adamın kendisi bile söylüyor 3) senin medya adam sakat değil yalan diyor sonra adam kendi ağzı ile bir anlık sinirle kaldırdım diyor. Şimdi burada adam yalancı ise yalancı bir adamla röportaj neden yapıyorsunuz 😂 ekmek fabrikası gibi bu haberde fosss çıktı 😂 TRT, A Tv, A haber zaten AKP kanalları 🤣🤣🤣
Kardeşim tamda bahsettiğin cahil tiplemeye uyuyorsun işte. Şehir hastanelerinin hepsi aynı değil. Adam sakat değil sadece yürümekte zorlanıyor. Sen şu an bizim hangi konuda tartıştığımızı bile bilmiyorsun. Mesele hastanelerin durumu değil burada siyaset konuşmuyoruz. Yapılan haber doğru mu yanlış mı ona bakacaksın. Adam oraya ayağındaki alçıyı çıkartmaya gelmiş ve adam yürümekte zorluk yaşamasından dolayı rahatsız. Bu yüzden ne tekerlekli sandalyeye ne de golf arabasına binmek istemiyor. Bir an önce gidip alçılarını çıkartmak istiyor. Koltuk değneklerini eline alma sebebide bu zaten rahatsız oluyor adam. Ama uyanık fox haber muhabiri ne yapmış gitmiş adamın yanına oturmuş gel demiş seninle şöyle bir haber yapalım sen koltuk değnekleriyle yürümekte zorluk yaşıyormuş gibi davran demiş sonrada haber yapmış hastanede tekerlekli sandalye ve golf arabası yok hastalar yürümekte zorluk çekiyor diye. Alenen yalan haber işte adam tekerlekli sandalyeyi gururuna yediremediği için kullanmıyor fox tv bunu sanki hastanede tekerlekli sandalye yokmuş gibi haber yapıyor. Sen ne haberi anlamışsın ne de tartıştığımız konuyu anlamışsın. Al bak bu videoda foxun yaptığı haberide göstermişler. Belki anlarsın meseleyi
https://youtu.be/oDnNlQKYlys
@gizli bak dostum adam ister yürümekte zorluk çeksin ister çekemesin anlamadığın nokta yeni şehir Hastaneleri'nin aşırı büyü olması. Bugün sen sakat kal. Git ortapedi bölümünü bulmaya çalış bakalım kaç koridor geleceksin haberin var mı? Haberin asıl konusu adamın sakat olması değil hastane büyük olduğu için o adam değil başka sakat kim olursa olsun bölümü bulmak için çok fazla dolaşacağı ki 1 kere şehir hastanesine giden bunu zaten bilir. Adamlar bu haberi yapmak içinde sakat birini görmüş haber yapmışlar. Adam yerine başkası da olabilirdi. Seb hâlâ şahıslara takılıyor sun. Ben ise haberin verdiği mesajı okuyorum aradaki fark bu. Ekmek haberini savunuyordun. Yalan dediğim hâlde inanmadın hâlâ ısrar ediyorsun.
Ekmek haberini savunan kim?
@gizli o sen değilsin yani. Bu ekmek haberini paylaşan? Eğer sen değilsen gizliden çık o zaman savunan senmiydin değilmiydin ortaya çıksın.
Bir üye bir soruya tekrar cevap veremez. Galiba yorumunu kaldırmışsın kimden bahsediyorsan. O kişi bir daha buraya yorum atamaz. Ben hiçbir zaman haberi savunmadım hâttâ senin paylaşımını okumadım bile. Yalan söyleyeceklerini tahmin ediyorum. Ama boşuna uğraşmışlar dedim yalan söylemekte fox tv kadar profesyonel olamazlar. Bak hemen yakayı ele vermişler yaramaz çocuk gibi. Sen yalan haberi savunanlara cahil diyorsun ve ölümüne savunuyorsun bu yalan haberi yok öyle demek istememişlerdir şöyle demek istemişlerdir falan diye
@gizli sen gizliden çık ben tespit ederim merak etme ekmek haberini savunan sen misin değil misin diye. Benim öyle demek istememişler diye bir kelime çıkmadı ağzımdan.. Ben olanı söylüyorum ama sen AKP savunuculuğu yapıyorsun. Sana diyorum ki sen bugün sakat kal yaşadığım şehirdeki şehir hastanesine git ve kendin gör kaç koridor geleceğini. Adamlar bunu haber yapmışlar. O adam yerine başka bir gerçekten sakat biriyle a haber de hastanelerin aşırı büyüklüğünü haber yapsa yine aynı kapıya çıkar verilen mesaj ama sen hâlâ yakayı ele verdiklerini sanıyorsun çünkü haber okumayı bilmiyorsun.
Gizliden çıkmak zorunda değilim. Master olmuşsun sitede aynı soruya 2 görüş atılamayacağını benden iyi biliyorsun. Ben savunma yapmadım ama illa yaptırtacaksın. Ben eski kara düzen hastaneleri biliyorum. Bırak hasta olmayı sağlam insan bile gideceği yere ulaşamıyordu. Daracık koridorlar, daracık merdivenler, asansör yok bir şey yok. Yukarıdan bir sürü insan iniyor ve sen o daracık merdivenden çıkmaya çalışıyorsun. Çık bakalım nasıl çıkıyorsan. Hani küçük olması gerekiyormuş ya hastanenin. Şu anki şehir hastanelerinde her koridorda her polikinikte her katta görevliler var. Haatanenin girişinde bile bir sürü görevli hazırda bekliyor. Eğer gidebilecek durumun yoksa kendileri götürüyor. Zaten bir sürü asansör var istediğin kata rahatlıkla gidiyorsun. Yani sen diyorsun ki büyük ve geniş yollar yapmak yerine kısa ve dar yollar yapılsın ki mesafe kısalsın. Trafiği düşünen kim değil mi?
Aynen öyle katılıyorum