
16 Nisan 2017 Referandumundan 1 hafta sonra TBMM den bir fotoğraf. Sırasıyla Chp Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Akp eski Genel Başkanı Binali Yıldırım ve YSK eski Başkanı Sadi Güven beraber gülerek poz vermişler. O zaman 2,5 milyon mühürsüz oy geçerli sayılıp Recep Tayyip Erdoğan Başkan olmuştu ve Kılıçdaroğlu bir faaliyet göstermedi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Biliyorlardır, akpnin karşısında kim olursa onu destekleyeceğim
İlkt turda oyun kime?
Chp
o zaman kk nin yanında olanlardansın peki bu olayı bilmene rağmen neden destek veriyorsun?
Erdoğan karşısında kim aday olursa onu destekleyeceğim. Kemal Kılıçdaroğlu aday olduğuna göre ona oy vereceğim.
aynen tayyibin karşısında sadece kk var 2 kişi cb adaylığı için yarışıyor. Kafaya bak pırıl pırıl
Adaylığını gayriresmi ilan etti yapacak bişey yok. Mansur Yavaş ve Ekrem İmamoğlu da ona biat ettiler
Ayrıca haberin olsun ikinci tura en çok oyu alan iki kişi kalacak dolayısıyla büyük ihtimalle Kemal Kılıçdaroğlu ikinci tura kalacak
biat etmeyeceklerdi ben parti içi diktatör olan birisine oy falan vermem en makul aday ince
2. tur falan olmaz tayyib ilk turdan bitirir
Diyelim ikinci tura kaldı mesela ne yapacak Tayyip beye mi oy vereceksin yani sırf Kemal kötü diye?
bu halk zaten 20 yıldır sklms bir 5 yıl daha sklsın
İkinci tura kalan adayı beğenmiyorsun diye oy vermemezlik yanlış bence
nedeni ise insanlar slk bir şey bilmeden araştırmadan kendi bildiklerini savunuyorlar bu millete apk ve tayyar müstehak
Ben Solcuyum Ateistim gidin Abdullah Gülü aday yapın oy vereyim mesela 😂😂
bu arada kk s2ksen taşralı halktan oy alamaz
Ben Atatürkçü bir ateistim ilkelerime hangi siyasetçi uyarsa ona oy veririm
Ahmet Davutoğluna Ali Babacana bile oy veririm Ümit Özdağa Muharrem İnceye oy veririm Selahattin Demirtaş ikinci tura kalırsa ona oy veririm Meral Akşener ikinci tura kalırsa ona oy veririm hiç fark etmez Tayyip Erdoğanın karşısında kim varsa hiç düşünmeden oyumu veririm
AHAHAHA bıkkınlık seviyesi tavan yapmış
Evet 😀
Tayyip aday etti kemali şimdide ahahaha
aynen öyle şimdi rekorlar cb seçilir 60 üzeri oy alabilir seçmen sandığa küser
Napsaydı ağlasa mıydı
hakkını savunsaydı İmamoğlu gibi dik duruşlu olsaydı. Pasif etkisiz elemanın teki işte
Bence bu oldukça pozitif ve umutlu bir insan olduğunu gösteriyor ve bence bu iyi bir şey.
İmamoğlu için öyle ama kk için aynısını diyemem vasıfsızın teki