Mehmet Özhaseki: "Ekmek 1 lirayken alamıyordunuz ama bugün çok rahat alabiliyorsunuz" dedi! Sizce doğru mu?

Mehmet Özhaseki: Ekmek 1 lirayken alamıyordunuz ama bugün çok rahat alabiliyorsunuz dedi! Sizce doğru mu?

Katıldığı canlı yayında 2002 ile bugünün enflasyonunu karşılaştıran Mehmet Özhaseki, enflasyon biraz yüksek olabilir, ekmek 1 lirayken alamıyordunuz ama bugün 5 lira ile çok rahat alabiliyorsunuz diyerek vatandaşın alım gücünün iyi olduğunu söyledi.

https://www.sondakika.com/politika/haber-turkiye-de-yukselen-enflasyon-ve-dusen-alim-gucu-gundemde-yerini-korurken-ak-par-15264234/

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Mehmet Özhaseki: "Ekmek 1 lirayken alamıyordunuz ama bugün çok rahat alabiliyorsunuz" dedi! Sizce doğru mu?
Cevapla