Dağlarda aç yaşayan insanlardan kastettiği kişiler terör örgütü militanlarıysa çok doğru. Malum müzakereler, davul-zurna eşliğinde karşılamalar, kurban kesmeler çok yaygındı bir zamanlar. Ha kastettiği vatandaş ise vallahi ekmeğin tanesi 25 kuruştu. Nasıl ki sizler şu an asgarî ücreti simit-çay hesabına göre yapıyorsanız o zaman da millet gayet rahat geçip ev bakıyordu. Evin hanımı çalışmıyor üstüne birikim yapılıyor ve ev alınıyordu. Yastık altı altını kavramı sizinle kayboldu be yüzsüz adam. Ben sinirlenmeye başladım daha fazla yazmayayım.
Onlardan önce dağda aç yaşayan insanların varlığını kabul etsek bile ez azından belli bir azınlıktı. Şimdi bunlar ultra zengin %20 hariç ülkenin %80'ini aç bırakacaklar. Fiyatlar böyle artmaya devam ederse yandı gülüm keten helva.
Eskiden insanlar kira öder gibi ev alabiliyordu. Şimdi ev alır gibi kira ödemek zorundalar. Eskiden insanlar kiralık araba gibi araba alabiliyordu. Şimdi satın alır gibi kiralayamıyorlar bile.
Onun için mi salgının başlarında 2 tane maskeyi dağıtamadınız, üstüne iban numarası istediniz. Bu milletin gözünün içine baka baka yalan söylemeyi bırakın. Ekran karşısından konuşmak kolay. Sokağa inin bi sorun millet ne durumda, ne yiyor içiyor. Sen ve liderin: gidiyorsunuz beyler...
Kendisi Kayserili, bir kere Kayseri de fakirlik görmüş müdür acaba :D Yaptığı kazılar tüm ülkenin fakirliğini bitirmeye yeterdi olsa (yaptığı kazılarda pek çok tarihi eser ve altın çıkardı Bizans ve öncesi döneme ait).