Mehmet Özhaseki: 'Bizden önce dağlarda aç yaşayan insanlar vardı' dedi! Sizce haklı mı?

Mehmet Özhaseki, ilginç bir açıklamada bulundu. Özhaseki, 'bizden önce dağlarda aç yaşayan insanlar vardı, bizimle sosyal yardımlar, kurumlaştı' dedi. Sosyal yardımlarla aç insan bırakmadıklarını söyleyen Özhaseki 'sosyal yardımlar ve hizmet belediyeciliği ivme kazandı' dedi.
Mehmet Özhaseki: Bizden önce dağlarda aç yaşayan insanlar vardı dedi! Sizce haklı mı?
https://www.aykiri.com.tr/akp-li-mehmet-ozhaseki-bizden-once-ac-daglarda-yasayan-insanlar-vardi/16767/
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Mehmet Özhaseki: 'Bizden önce dağlarda aç yaşayan insanlar vardı' dedi! Sizce haklı mı?
Cevapla