Zira ne zaman Rte'ye bir eleştiri gelse, taraftarı ezberletilmis gibi bu nakaratı dile getiriyor.
Bu konuda sizin fikriniz nedir?
Zira ne zaman Rte'ye bir eleştiri gelse, taraftarı ezberletilmis gibi bu nakaratı dile getiriyor.
Bu konuda sizin fikriniz nedir?
AKP, kendi iktidarına yönelik her eleştiriyi, karşı duruşu devletin bekâsına yöneltilmiş olarak gösteriyor millete. O yüzden her AKPli eleştirene "vatan haini" deme eğiliminde. Ekonomi, eğitim gibi dipte olan alanlarda reddedemeyeceği bir gerçekle karşılaşınca "olsun, Allah devletimize zeval vermesin" diyorlar.
AKP iktidarı, devletin kendisi değildir, AKP rejimi, bir hükümettir. Bir gün gidecekler ama Türkiye Cumhuriyeti devleti kalacaktır. Kendi fışında her siyaseti milli güvenlik sorunu olarak göstermeye çalışırken, aslında milleti tam olarak ikiye bölüp kutuplaştorarak, kendileri milli güvenlik sorunu haline geldiler.
Hayır değil ama adam tahammülsüz ve işine böyle geliyor. Çıkıp herkese küfrediyor hakaret ediyor bir şey yok ama başkası kendini hakaret falan etmeden eleştirse bile hemen dava açılıyor. Parti başkanı olarak propaganda yapıyor hakaretler ediyor ama diğerleri parti başkanını eleştirir gibi eleştiremiyorlar hemen bu ucube sistemdeki başkanlık korumasına giriyor devreye.
Kendine oy veren halk iradesi oluyor ama muhalefete oy verenler kel aynak sürüsümü? onlarda halkın iradesinin yansıması değil mi? şu an en iyimser ihtimalle akp nin dolayısıyla rte nin oy oranı %28, en ciddi ve güvenilir olan Avrasya araştırma diyor bunu. Kaldıki ben anketlerde renk vermemek için başına bir şey gelme korkusu yaşayıp akp ye verecem diyenler olduğunu düşünüyorum ve bence hayatta %28 alamazlar. Hadi %25 diyelim %5 de pek sanmıyorum ama minik yamanın oyu diyelim %30 eder. Ya kendini istemeyen %70?
Övmek zorunda değilim. Seçmeninide eleştiririm hayırdır onlarada mı dokunulmazlık gelmiş. Artı onlar hakaret edip dışlarken iyiydi. Zulmü kendileri yapınca hak sanıyorlar. Halkın iradesinedw tüküreyim her boku yiyip sıvayıp temizlemeye gelince de Türk halkıbı çağırmasınlar biz birliğiniz siye zırvalamasınlar o zaman.
Zamanında kendileri bir şiir okuduğu için hapse atıldı ve bunu eleştirdiler haklı olarak ama şimdi kendileri aynını yapıyorlar. Kusura baksın CB olmayı istediysen milletin eleştirisine katlanacaksın. Kimse sizi pohpohlamak zorunda değil.
Cevap
14Cevap
Hayır, hakaret olmadığı taktirde herkes her şeyi eleştirebilir
Cumhuriyetin konutunda bir çavonun oturması makama saygısızlık zaten, saygısızlığın ağababası beğen beğenme cumhuriyetin kurucusuna atılan iftiralar ve nefret söylemleridir. Eleştiri bir haktır yeri geliyor cumhuriyetin kurucusunu eleştirdiğim kısımlarda oluyor. Halkın iradesi mevzusuna gelince bu sorunun asıl muhatabı şu an cumhuriyetin konutunda oturan zatın ta kendisidir. Şu an cumhurbaşkanlığı konutunda oturan kişi halkın iradesi ile orada bulunmamaktadır.
Hayır abi... Her şey, herkes eleştirilebilir. Vatandaş Cumhurbaşkanının yönetme biçimini beğenmiyor olabilir. Her şeye Cumhurbaşkanının karar vermesini, emrindekilerin afedersin s*çmaya bile CB talimatıyla gitmesini beğenmiyor olabilir... CB maaşını BİZ ödüyoruz, sonuçta bizim memurumuz... Bu zihniyet değişmeli... Patron işçisine "kovuldun", "muhasebeye git, hesabını kessinler" diyebiliyorsa, milletin de bunu Cumhurbaşkanına diyebilmesi lazım.
Cumhurbaşkanı da vatandaşa efelenmeyecek
Milletin, gerektiğinde, milletin parasıyla maaş alan yöneticiyi en ağır şekilde eleştirme hakkı olmalı... Milletin vergisinden maaş alan kişi, vatandaşa boynunu eğmeyi bilmeli
İşyerinde "ulan ben sana maaş veriyorum, ekmek veriyorum" diyen patrona gıkını çıkaramayanın, Cumhurbaşkanına patronluğunu gösteremesi üzücü...
Ben oy vermedim. Verenlerde şimdi en çok ağlayan zirlayanlardir. Konuya gelirsek makam ayrı şahıs ayrıdır ülkede kimsenin babasının malı değildir. Şahısları ve hatta makamları ile eleştirmek fikir özgürlüğüdür. İnsanlar düşüncelerini belirmek ifade etmek durumunda olmalı doğru veya yanlış birşeyler varsa bu açıkça korkusuzca söylenmelidir fakat hakaret içermeden aşağılama içermeden.
Aynı şekilde yönetici olan şahıslarda bu tür kaba ve nahoş söylemlerde bulunmamali
Yani daha önceki Cumhurbaşkanları eleştirilirken RTE niye eleştirilmesin her makam her kişi eleştirilebilir tahammül edemeyenlerin bahanesi bu süper ego iş başında...
yav eleştirilebilir mi mesela
Adam çevresine öyle bir güvenlik halkası kurmuş ki, ona tapanlar hemen birlik olup saldırıya geçiyor. Öz eleştiri filan yok onda, aynı krallar gibi bir ben biliyorum anlayışı.
Hadsizleeeğe yüce ağmirime ve yüce makamına mamarna mumelesi yapiyellaaağa. Bırnı dırıhlılaaağaaa..!🙂
Eleştirinin sınırları bilinmediği için sorunlar yaşanıyor. Kimi hakareti eleştiri sanıyor, kimi eleştiriyi hakaret.
Eleştirme olmalı ki her şey daha güzel olsun. Eleştirirken üslup da önemli ama. Sevilmese ülke başında dikkat edilmeli
Eleştiriye gerek bile yok bence bugün dediklerini yarın inkar ediyorlar.
Biz makamı değil makamda olan kişiyi eleştiriyoruz malum kitle aradaki farkı ayırt edemiyecek kadar IQ yoksunu ise biz ne yapalım...
Eleştirmek noral de bizde eleştiri kültürü yok. Hakaret var. Sadece ona degil onu seçene de hakaret
Rte ye söylediklerini yav de soyleyebiliyorsan sıkıntı yok.
Işte hakaret suç yasalara göre. Bak m kemal yasa ile korunuyor. Eleştiri yap, yanlış yaptıysa millete anlat oy vermeyin de. Ama kimse hakareti kabul etmez bu bi gerçek.
Onu seçenler de seçtiklerini denetlemeli. Yoksa onlar da bu çatışma ve kaostan nasiplerini alırlar.
Ben birine oy verip sectiysem, ona canının istediği gibi davranma yetkisini vermiş olmam. Gerektiğinde sesimi yükseltir onu uyaririm. Ama mlsf biat kültürüne sahip olanlar bunu yapma irade ve potansiyelinden son derece uzaktalar.
1. Bu onları ilgilendirir.
2. Dediğinin yasal bi temeli yok. Nasıl denetleyecek? En fazla secimde ona oy vermez bu kadar. Bu da yine onun tercih.
Ne hakareti ettim yazar mısın?
Cb yi bırakıp bana mi saldırmaya basladin😄
Ben hiç eleştiri yaptıklarını görmedim. Adamın ne anasını ne karısını ne kızını bıraktılar. Dümdüz gidiyorlar.
O da bırakmıyor dert etme
Karsi olabilirsin ama hakaret edemezsin. Elestire bilirsin ama agir konusamazsin.
Her eleştiri hakaret olarak algılanıyor
Ne alaka ne makamı makam dediğin sembolik bir şey
Saygısızlık olduğunu düşünmüyorum.
Eleştirmek herkesin hakkı lakin iftara atmak, küfretmek kimsenin haddi değil.
insan sevdiğine laf atılmasına katlanamıyor
Eleştirilir hakaret edilmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?