Rte' ye karşı olup, eleştirmek, Cumhurbaşkanlığı makamına, halkın iradesine saygısızlık mı?

Zira ne zaman Rte'ye bir eleştiri gelse, taraftarı ezberletilmis gibi bu nakaratı dile getiriyor.

Bu konuda sizin fikriniz nedir?

Rte' ye karşı olup, eleştirmek, Cumhurbaşkanlığı makamına, halkın iradesine saygısızlık mı?
Cevapla