Trt açayım biraz haberleri izleyim dedim bir de ne göriyim kendimi bi an a haber açmış gibi zannettim ama baktım trtyi açmışım neden trt yandaşçılık yapıyor?
TRT’nin tarafsız olması gerekmez mi neden akpnin yalakalığını yapıyor?
Pardon da FOX neden tarafsız değil. En sevmediğim kanal kesinlikle fox. Kişilerin değer yargılarına saygı duymayan bir kanal. Neden fox tv'deki kusurları görmüyorsunuz acaba, sadece siyaset olarak ele almıyorum konuyu, FOX gerçekten olmaması gereken bir kanal
Hükümeti devlet mi kuruyor? Devlet dediğin ülkedir sen ben bizdir Atatürkten beri var olup edebiyyen kalıcıdır hükümet ise yöneten kişilerdir siyasetçilerdir yani hükümetler gelir geçer veya değişir ama devlet değişmez
sonuçta onu onaylayanda cumhurbaskani onay olmadan hükümette kurulmuyor ve TRT kanalı devletin kendi kanalı olduğu için böyle devam ediyor diğer kanallar şahıs kanalı niye darbe yapılırken onca kanala el koyulmadi sadece TRT bildirim için girildi
:) devlet dediğini şuanda kim yönetiyor senin soru şeklin akp niye yalakalık yapıyor diyorsun işte bu cumhurbaşkanın kanalı olunca diğer kanallari desteklemez kötüler ya da başka şeyler
çok şey var konuşulacak ama boş ver bence bu Türkiye böyle geldi böyle gider vatan millet sakarya kalmadı kendi ulkemizde turist olduk hersey ateş pahalısı milletin kimisi gecinemiyor kiralar afaki rakalmlarda oldu multecilere dokunulmuyor say say bitmez