"Ülkeyi yönetenler, doğru bir şey yapmamaya ant içmiş" diyen bir kesim; RTE'nın fazla mı üstüne gidiyor?

Geçmişte bazı hatalar yaptıysa yaptı bunu pişirip pişirip gündeme taşıyan muhalifler bir cumhurbaşkanından mucize mi bekliyor? yani hiç bir sıkıntı olmasın, bolluk refah seviyesinde yaşayalım şeklinde, siyah-beyaz düşünceler mi size göre?

"Ülkeyi yönetenler, doğru bir şey yapmamaya ant içmiş" diyen bir kesim; RTE'nın fazla mı üstüne gidiyor?
Cevapla