2 yıl önce 250 bin olan ev ne ara 1.5 trilyon etti.. bunun ne kadarı helal ne kadarı haram.. Şimdi biri çıkıp demesin ama mal değer kazandı diye şu an ortam öyle diye valla söverim.. Lafa gelince Elhamdulillah müslümanım diyosunuz.. Ben iki ay önce fiorinom vardı sattım 2 yıl önce 40 bine almıştım 60 bine sattım.. ama bakıyorum şu an 170 bin istiyolar Hey gidi dünya hey..
Piyasa şu an öyle gardaş diye üstüne koydukça koyulan emlaklar ve araçların içine haram karışıyo karıştı haberiniz var mı?
Evet bir işte Riba yani haksız kazanç varsa haramdır. Lakin şöyle bir durum var. Serbest piyasa ekonomisindeysek herkes isteği fiyatı verebilir. Eğer fiyatlar bu kadar yüksekse ya tüm emlakçılar oturup beraber fiyatları yükseltelim demiştir ya da ekonomi kötüdür. İki türlü de sorumluk hükümete aittir
Kendi ağzınla emlakçılar demiştir diye söyleyip şuçu hükümete atan ml senden başka yoktur diycemde vardır.. senin gibi beyinsiz çok zaten o yüzden bu haldeyiz...
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Piyasa şu an öyle gardaş diye üstüne koydukça koyulan emlaklar ve araçların içine haram karışıyo karıştı haberiniz var mı?