Abi o araba fiyatları nedir ya çok abartmışlar sizin fikriniz nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
adam koymuş hurda kartalı sanırsın suyla çalışan arabayı icat etmiş alan adam daha yakıt atmadan binecek artık. 15 bin liradan bahsediyo. hani hepsinide geçtim bu adam satabileceğnede inanıyo :) sağdan soldan tanıdk falan öyle bul arba alıcaksan derim. pazara adm gbi araba nadir düşüyo zaten. galeri desen yanaşma derim.
02 Yorumla- +1 yıl
aynen o tür eski arabalara binenlerin at arabasına binenlerden farkı yok benim için kalitesi düşük insanlar.
En İyi Cevaplar
dostum ben galericiyim. bizde araba bulmakta zorlanıyoruz son 4 5 aydır ve bundan dolayı elimizdeki arabaların fiyatını artırdık. veya pahallı alıyoruz araba yok diye. aslında vergilerle alakası yok sırf bu soylentiden dolayı herkez arabasına fazla istiyo. benim tahminim ocak ayından sonra düşer. eğer acil değilse bekle
03 Yorumla- +1 yıl
Kardeş fiesta titanium 2010 1.6 dizel maks 80kmde ortalama net fiyatı nasıl olur şu an ki piyasayı salla bide focus hp TDCI 1.6 2009 GENE maks 80civarı
Gizli Üye(30-35)+1 yılnormal pazar bile çıldırmış bugün çarşamba pazarı vardı bir giriyim şöyle bakıyım dedim pazara afedersin o fiyatlar ne idi öyle? o. O bir eşofman 20'den 15'e düşür dedim düşürmedi inatlaştık, bende al malını istemiyromu dedim mağaza bile uygun satıyormuş meğersen bende mağazadan aldım ;)
02 Yorumla
Evet gerçekten fiyatlar bayağı arttı. Annemin üniversite hediyesi olarak 4 sene önce 13bin tl ye aldığı 2002 model otomatik vites vw polo 1.6 tdi şu an da ikinci elde 19bin tl ye satılıyor. Gerçekten çok garip
01 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
30
Cevap
116Cevap
ötv artışı ve kurun yükselmesi türkiye halkının görmemişliğinden oluşan talep fazlası.. arzın değerlenmesine neden oldu.. ama yıl sonunda yüzde 30 civarı düşecek 2014 model alacaksınız ama sonuç olarak kmsi sıfırsa o araba sıfırdır benim için 1 yıl üretim eskimesi sıkıntı olmaz o yüzden aralık ayında saldırın.. gerçi türkiyede dizel aracı ve yakıtı pahalı olan tek ülke türkiye...
10 Yorumla0lar o kadar vergiye maruz kalınca 2. el pazarı da arttı normal olarak. ötv zaten sağlı sollu girişti. tofaşlar max 7 milyarken şimdi 10 milyarın altında değil. ocak'da filan düşer ama fazla da fark olcagını sanmıyorum. açıkcası şu vergilerle hala memnun olan insanlar var yazık. millet para sıçıyor sanki..!
10 Yorumla
+1 yılAdam firmanın 52 bin lira fiyat biçtiği araca 79 bin lira anahtar teslim ücret öderse tabiki de öyle olur. Biz burada daha kendini çekemeyen arabaya 40 bin lira verirken adamlar aynı paraya Almanya'da Audi S5 alıyor. Lanet olsun böyle düzene, bari verdiğimiz ÖTV-KDV'lerle Avrupa standardında asfalt yapsalar.
32 Yorumla- +1 yıl
Onuda yaparlarsa artık ülkenin adi Tayyip Empire olur adamlar ihale ala ala bütün sülalesini hisse sahibi yaptı bizlerde bir yerlere atanalımda 10-20 arası bir araba alalım diye got yırtıyoruz
- +1 yıl
Yırtmaya g*t kalmadı artık...
Ana temel nedeni gerçek araç bedelinin üzerine %64 vergi konması lakin bu uzun zamandır varolan bir şey son ÖTV arttırımı ocak 2014 de gelmişti sanırım. İkinci neden ise döviz kuru yüksek olduğu için ve genel anlamda sıfır araca yönelim azalıp 2. Ele akın edilince balon fiyatlar ortaya çıktı maalesef
00 YorumlaArtizmi ne Artizi Artiz ne arar la bazarda?
www.videoseyret.org/.../...-arar-la-bazarda366.jpg10 YorumlaAbartmak degil enflasyona göre piyaaa inip çıkıyor tayyip yuzunden oda boka vergiyi bindiriyor adam napsin onceden 400 tl ye yapilan kasko şu an 1200 tl civarinda verilen vergiler eskiden 550 tl civarında iken yeni arabalarin simdi 946 tl durum böyle olunca normaldir
10 Yorumlabenzin 2 kuruş indirime giriyor 1 tl artıyor arkadaş arabada benzinle çalışıyor diye zamlanıyor ayrıca 1920 model arabayı adam 2 trilyona koymuş hadi l*n oradan o külüstüre 2 trilyon verenler var la.
02 Yorumla
+1 yıl1 seneye kalmaz otomobil ve emlak fiyatlarındaki balon patlar. Hadi arabayı geçtim sonuçta ithal ediliyor. Emlak fiyatlarına ne demeli. Verdiler krediyi şişirdiler fiyatları.
15 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısınız antep de ev fiyatlarını söyleyeyim mi size, normal bir apartmanda 3+1 ya da 4+1 normal bir daireye istenen fiyat 600 bin tl!
eksiği var fazlası yok - +1 yıl
Semtine göre de değişiyor tabii ama yine de fiyatlar çok uçtu
- +1 yıl
Evet, bence en kötü ev bile yaklaşık ederinin 2 katına satılıyor malesef
haklısın, sebebi sıfır araçların cok yüksek olması, gecen showroomları gezeyim dedim, 1.6 dizel golf 98 bin lira, dacia duster 70 bin lira, doblo hususi ruhsatlı modeli 1.3 dizeli 66 bin lira, en teneke dediğin clio 4 dizel en boş modeli 53 binlira :) 50 bin dem aşağı araba yok, iyi bişey dersen orta sınıfta yani 70 bin lira :) e haliyle ikinci araçlar ucuk
00 YorumlaAvrupadaki bu arabanin fiyatı 60 bin. türkiyedeki fiyatı 160 bin. Dünyada ülkesinden bu kadar çalan başka bir ülke yoktur.
www.autoscout24.com.tr/Details.aspx16 Yorumla- +1 yıl
Araç fiyatlarının ucuz olduğunu düşünsene birde. İstanbul'un trafiği kesin işlemezdi artık.
- +1 yıl
Adamlar çıldırmış be. Yurt dışına mı yerleşelim yani hiçbir şeye güç yetmiyor. Normal standartların üstünde hayat yaşamak neredeyse imkansız gibi
- +1 yıl
Böyle giderse sonumuz felaket
+1 yılabim yaz tatilinde geldi 3 ay boyunca kendisine bir araba bulamadı kimisi cook pahalı ikinci ellerden bahsediyorum tabiki de kimisin hasarı var araba almanın zor olduğunu ilk defa 19 yasımda anladım. araba almak kadar zor bir iş yokmuş :D
00 Yorumla
+1 yılBildiğim kadarıyla 2. El Araç piyasası yaz sezonu başında talebe bağlı yukselir ve Kasım dan itibaren düşer. Netteki fiyatlar olan dan ortalama % 10 civarında fazla pazarlığa girerken ona göre gireceksiniz :)
00 Yorumla
+1 yılSahibinden Satılık '82 model kırmızı Tofaş Kartal !!! Kız gibi araba. Ikinci el. Tertemiz.
teklifleri yorum olarak sunabilirsiniz.02 Yorumla- +1 yıl
40.000 tl nin altında vermem. Araba değerli antika. ;)
İstenilen fiyat gerçek fiyatını yansıtmaz fiyatı arz ve talep oluşturur talep olmadıktan sonra ne istersen iste bir arabaya o fiyatı değildir satamaz öyle bekler durur
00 Yorumla
+1 yılFiyatların artması sıfır araçların çok pahalı olmasından bu yüzden millet 2. Ele yönelince bunu gören fırsatçılar bu fırsatı elde etmek istiyor en düşük 0 araç 35 40 bin TL arası oda güvenlik düzeyi en düşük araçlar artık siz düşünün...
00 Yorumla
+1 yılFiyatlar tamam ya arabanın durumu. 5 ay araba aradım bütün kayıtlarını inceledim hepsi çarpışan araba gibi.. Mecbur kazasız bulunca artık sorgulamıyor hehe diorsun kaç paraysa sıfırlar ew parası malum..
00 Yorumla
+1 yıltürkiyede her zaman pahalıki. bizim normal bir araba aldığımız fiyata adamlar lüks jipler alıyor. vergiler sağolsun
10 Yorumladevlet 0 araclarda nereseyse %100 vergi aliyor el insaf
11 Yorumlabekliyoruz tek umudumuz kurbandan sonrası :)) 3-4 bin arası fazla fiyatlar acayip kazık piyasa şu an :)
00 Yorumla
+1 yılevet abartanlar var coguda galerıcı bunların kendı pıyasalarını kendılerı belırlıyorlar. ancak herkesın butcesıne göre arac mevcut
00 Yorumlaötv artınca sıfır araba fiyatları artınca ikinci elde artıyor malesef böyle yapacak bişey yok herkese kazasız belasız seyirler dilerim
00 YorumlaYurtdışında arabalar o kadar ucuz ki 4-5 ay para biriktirsen araba sahibi olabiliyorsun ama bizim ülkemizde neden bu kadar uçuluyor anlamış değilim...
00 Yorumla
+1 yıltrafik çok kötü bırak pahalı olsun önüne gelen herkes araba alamasın canınız çıksın otobüslerde yiyin birbirinizi hahahahahah
03 Yorumla- +1 yıl
küfürü yemeden kaybol
Araba isi zor valla bu isleri erkeklere bırakıyoruz :)
04 Yorumla
+1 yılbende 2 gündür bakıyorum araba almayı düşünüyorum senin verdiğin tepkiyi verdim bu ne ya dedim gerçekten çok pahalılar.
02 Yorumla- +1 yıl
bir bayana hangısı uygunsa artık ama kutu gibi bişey olmalı park falan ılk basta zor olur ya :)
galerici bir arkadaşla tanıştım geçen gün. bayramda fiyatların arttığını söyledi. şaşırtıcı ama öyleymiş. kurban bayramı yaklaşıyor ya... alacaksan aga bayramdan sonra al derim. tavsiye ediyordu o. şahsen anlamam bu işlerden..
00 Yorumla
+1 yılBu devirde varya araba satcan , köşeyi dönersin huhuu
01 Yorumla
+1 yılAynen kardeş aynen kaç gündür moralim bozuk bir araba alamadık diye internetdede, araba pazarındada o fiyatlarla üstüne biraz daha koys an ev alırsın
00 Yorumla
+1 yılVergilerdeki artis sebebiyle sifir araclarin piyasasi cok yukseldi insanlar ikinci ele yoneldi malum cok talep olunca 2. el fiyatlarida yukseldi normal yani
00 Yorumla
+1 yılBayram öncesi normal kardeşim millet taile gidecek araba alıyorlar. Araba almayı düşünüyorsan Ocak-Şubat aylarını bekle. Bu dönemde daha düşük oluyor genelde.
00 Yorumla- https://www.youtube.com/watch?v=ucUujPhO7w4
dayı ne diyorsa o
00 Yorumla arabalar aralık ayında cok düşüyor yıl sonları yani özelikle sıfır arabalar takip et.
00 Yorumlalütfen ciddi alıcılar arasınlar. pazarlık payı vardır. takas yok.
00 Yorumla
+1 yılhükümetin arabalar üzerindeki vergi artışlarından kaynaklanan bir durum. 0 araçtaki artışa paralel 2. ellerde artıyor malesef.
00 Yorumla
+1 yılson zamanlarda vergiler nedeniyle orjinaller artınca onlar da arttı :)
03 Yorumla- +1 yıl
önemi yok bizde metrobuse bineriz :)
- +1 yıl
metrobüste iyidir :)
- +1 yıl
aa yeni profil iyiymişş
+1 yılOtv şu an herseneki gibi yukarda. Kurban sonrasi iner m etmeyin.
00 Yorumla
+1 yılpara varsa her şey ucuzdur. paran yoksa hepsi pahalıdır.
01 YorumlaAynen. Kasımda eski fiyatlara döner diyorlar. Göreceğiz. Abuk subuk fiyatlar çıktı.
04 Yorumla- +1 yıl
Kasıma kadar bekleyelim mi şimdi ya
- +1 yıl
bir arkadaş bayramdan sonra düşecek demiş
sıfır oto fiyatları çok arttı. arabasını fiyatlar artmadan önce alan açıkgöz yurdum insanı da zammı kendi üstüne koyuyor... ama ne olursa olsun sıfır almamalı. 2. el temiz arabalara yönel
00 Yorumla
+1 yılÖTV KDV çok yükseldi dışardan giren araçlardan devlet daha fazla para aldığı gibi durum araç fiyatlarına yansıyor ama bayramdan sonra kışa dpgru biraz fiyatlar düşer.
00 YorumlaKanka vala bende alcam araba ama aralik ocak gbi cunki gercekten ucmuslar arabayi 3 ay once sattigim on bin tl ye arzbami simdi adam 15 bin tl istiyo sasirdim
00 Yorumla
+1 yıl29 bine 3.20i aldık şimdi 37 veriyorlar harbi uçtu piyasa...
00 Yorumla
+1 yılSatilik 93 model mercedes s320 24 lira dedik alan olmadi
00 Yorumla2. el i30 ve 2. el 1.16 fiyatlarına bakta görürsün saçmalığı
00 Yorumla
+1 yılSıfır araba fiyatları uçunca ikinci ele de yansıyor tabi
00 YorumlaGecen sene 13000 e rahat buldugum arabayi su anda en kotusunu 15000 e zor buluyorum
00 Yorumla
+1 yılsuriyeden türkiyeye gelen kaçak arabalar ve bazı firmaların piyasada ki rekabetten çekileceğini duyurması
00 YorumlaEn iyisi kardeş ailende duyma veya sağır olan haricinde özürlü varsa onun üzerinden almak bence en mantıklısı
00 Yorumla
+1 yılEvet 2. El arac piyasasi artti cevremdekiler sattilar araclarini ancak hepsi ucuza gitti kimse alamiyor
00 Yorumla
+1 yılYerli arabalarımız yok araçlar ital gümrükten geçerken buraya dikkat sadece gümrük %80 fiyat artıyo 100bin tllik araç oluyo 180bin
00 Yorumla
+1 yılAslında söyle Türkiye çapında 4 5 ay sıfır araba almıycaksın bu bile yeter vergilerin düşmesine. bir Smart hayalimiz vardı onada göz koydular l*n
00 Yorumla
+1 yılBayram yaklaşıyor ya fırsatçı köpekler çıktı ortaya türk insanı değil mi * hemen ilk fırsatta birbirini sikmeye bakar.
10 Yorumla
+1 yılvalla ya araba değiştirelim dedik bir baktık fiyatlar almış başını gitmiş erteledik mecbur
01 YorumlaEhliyet Almakta Ayrı bir Dert
Bende Alıcam O Ehliyeti03 Yorumlaaynen ya ne satıyolar o parayla ben otel satın alırım paranın anasını satarım ne gerek var o kadar para vermeye hem otel alsam paramı katlarım batada bilirimde olsun riski severim
00 YorumlaArabayı ekim ayından sonra alacaksın hepsi elinde patlıyor 43 bine kia sportage jeep aldım geçen kasımda marttta 52 bine sattım. Boşa okuduk araç alım satımı yapsak validen fazla para kazanırız bea:D
00 YorumlaBazen boşuna ehliyet almışım hissi uyandırıyor aynen
00 Yorumla
+1 yıleuro'ya endexli euro artınca sıfırları artıyo doğal olarak 2. el piyasasınada yansıyo..
00 Yorumla
+1 yılşaşırmıslar. hyundai i10 bile nerdeyse 40 milyar :DDDD
00 Yorumla- Arabalar konusunda 323 cevap paylaştı.
+1 yılÇok fena abartılmış fiyatlar insanlar internete bakıp fiyat belirliyorlar
02 Yorumla- +1 yıl
Hımmm
- Devamını Gör (86)
Devamını Gör(131)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar