AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
Sakin almayin alan aptallar yuzunden piyasa artiyor bos 98 civice 24 isteyen beyinsizler var o fiyata 2004 vtec2 vardi gecen mayista
Sıfırı geçtim geçen vize 11.500 liralık Şahin kazıklamaya çalıştılar l*n ben daha bir şey diyemiyorum :D
Tüh araba ucuza gitti desene. Neyse bu skodalar nasıl öneren var mı?
Skodanin servisinde calisti. Yeni skoda octavia ve superb harika araba. passat yerine superb yi oneririm. Corolla civic yerine octaviayi. Hem az yakiyo hem iyi kaciyo hemde showroom larda satilacak araba kalmadi fabrika yetisemiyo.2 ay sonrasina gun veriyolar. Arabanin fiyati neredeyse degismiyo. Sifir aldigin fiyatin yakininda bir rakama satabilirsin arabayi
Bu hp modelleri beğeniyorum
Skoda seat volkswagen zaten hep ortak, ayni kasa arbalar
Tamamdır. Sokda alıyorum
al tabi param olsaydı bende alırdım valla :)
Babam sağolsun 👨
bizim öyle babamız yokki :) Şu anda öğrenciyim telefon faturasını bana yatırttırdı :)
Sende kız doğsaydın :D
hani herkes eşitti :(
Babamın Rapid var 1.2 LPG'li akıyor resmen km başı tüketim 15 kuruş gibi değerlerde bence benzinli sedanda daha iyisi olamaz
Satar mı?
İyi araç volkswagen üretiyo :)
skoda octavia benimki. altı çok alçak. en küçük tümsekte vuruyor pek önermem.
Önceki arabam c3'tü o yüzden altı alçak arabalardan uzak duruyorum
sıfır arabalar vergiler yükseldi ikici el hareketli fiyatlar uçuk halde
acil satıcı olanlara müşeri ol
Evet cok pahalı gercekten bir ailede bir tane yeterli
abi avrupa birliğine girmedik bile herkes zengin oldu galiba :D
ne olacak ki her şeyin fiyatı arttı onlar kalmıştı:
1,6 linea olurmu satarım dinamik 6 ileri 1 geri beyazzzz orjinnn
Doğan bile 7.500 ve 8.000 lira. Bradway uno tipo bunlar da 10 a yakin
yok l*n geçen 81 model ford escort buldum 3. nin 250
:D git al hemen kaçırma
valla almak istiyorum on numara araba :D ama bizim peder anlat onu
31500 aldım 34500 sattım iyi kar ettim diye seviniyordum sattıgım arkadasımda 37500 sattı :D
Bayram öncesi ve yazın fiyatlar uçuk olur zaten. Araba alacaksan kış dönemini beklemen gerek, o zaman bayağı bir düşüyor fiyatlar.
Valla ben dün sattım fiorino ve vito aldım :D araştırırsan bulursun. Komisyon verirsen sanada istediğin arabayı bulurum sadece fiyat ver bana
Ne araba ne toplu taşıma aracı alıcan bitane kaliteli yol bisikleti istediğin yere gidip gelicen hemde spor yapmış olursun.
Sıfır ve ikinci el araba fiyatları çok yükseldi. Vergilerin artırılmasından dolayı.
Ben at aldim kanka aramizda iyi oyle gecinip gidiyoruz
kurban bayramından sonra düşecek. yazın hep pahalı olur araçlar
vergiler çok en son bir kaç ay önce vergi oranını arttırmışlardı
15-20 den aşağı 2. el araba yok artık maalesef. yaya kalırım daha iyi.
hepsi balon hacı satamayınca indirecekler mecbur :/
0 araç fıyatları vergılerden dolayı cok yuksek oldugu ıcın 2. el fıyatlarıda uctu kanks
bildiğimiz salı pazarında bile ne kadar zam oldu orada mı olmasın:P
artistmiii artist ne arar la bazarda... öyle öyle kazalı arabaları bide satıyolar
pahalıysa almayız kardeş o fiyata alacak varsa da hayırlı olsun
2. el arabalar yükseldi bugün dayım 30000 tl ye 2012 model fiat fiorino aldı
arkadaşlarım var benim bmw piyasasının a. koydular resmen 40 alıp 45e satıyorlar
Yıl sonuna doğru fiyatlar düşer, galeriler otoları elden çıkarmak için birbiriyle yarışır ve birçok markada kampanya başlar bekle sen.
Bence dahada artmali onune gelen ehliyet alip araba aliyo surmeyide bilmiyolar dahada yukselsin ki kazalar azalir belko:)
Kurban bayramindan sonra iner kardesim en azindan 2 3 bin lira
Valla ben rahatım 5 ay önce aldığım arabayı 4 bin karla sattım :)
Gards biz bir 95 Reno 9 bulduk 8 e nette 10 11 yazar biz 8 e aldik nete bakma sen
fiyatlar bu ara çok fazla satışlar durma noktasına gelmiş
punto evo 2011 sattım. kendi aracım 40 bin de ve sıfır kaza ve servis bakımlıydı. 28 e verdim. ( her yıl boya koruması da yapıldı ve garajımız var ) fiyat nasıl?
ucuza gitmiş sanki
valla bı arabayı 10 yıl biner öyle satarım kardeşim bende x5 2000 model eşimde 1996 model 3.20 var e36 senelerdır binerız :Dç:D uçuk fiyatlar ama
Araba satanlar yasadi desenize
yaşadılar :)
biz ikinci eli 10 milyara satıyoruz gelin alın :D
Ne marka model
kartal :D
Kaç model
Vergiler yüzünden böyle.
Paraya göre almak lazım. Arz talep.
Artiz ne arar la bazarda ben böyle bişey görmedim
aynen bir yükselme oldu neyin nesise
Ekonomi mağlum. Olacak o kadar.
bu kadar vergiye yüklenen başka ülke yok
bisikletten iyisi mi var
Yalan fiyatlar kandırmaca
araba alacak param yok o yüzden fikrimde yok
Soru bu ne olcak :)
doğru
kar yağmaya baslasın düşer fiyatlar
Artiz mi ne artizi artiz ne arar la bazarda
Arz- talep meselesi..
Pek araba meraklısı değilim
dönemsel olduğunu düşünüyorum, biraz bekle.
Nasil bir araba bakıyorsun. Fiyat aralığın ne
Yeni araç fiyatları zamlaninca ikinci el ucuyor
Paraya ihtiyacı var hereksin.
@Єναηєscєηcє katılıyorum canım
:) :)
:) :)
Sorma yaa makyaj bu millet
Manyak olacaktı
Hangi modelden bahsediyorsun?
genel bir durum
Fiyatlara bakılırsa Herkes zengin :D
dolar uçşlarda olunca öyle oluyor
İyice saçmaladı araç fiyatları.
Vergiye o kadar zam yaptılar ki adamlarda haklı.
Bayram geliyo normaldir fiyatlar.